Manj uporaben, bolj eleganten
Ford focus 4v 2.0 TDCi titanium

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Notranjost je udobna in nabita s kupom dodatne opreme, ki je del paketa titanium, sem pa na slabših podlagah slišal škripanje plastike, kar se mi je pri tretji generaciji focusa zgodilo prvič. Materiali in izdelava nikoli niso bili prva odlika fordov, se pa vseeno pozna napredek iz generacije v generacijo. Tudi postavitev stikal je dobra, čeprav na prvi pogled izgleda vsega skupaj preveč. Ima dva zanimiva sistema, eden prepoznava prometne znake, drugi samodejno zasenči luči. Oba potrebujeta še nekaj nastavitev, ker prvi na primer pri omejitvah hitrosti vztraja tudi potem, ko jih več ni, marsikateri znak mu tudi uide. Samodejni preklop med dolgimi in zasenčenimi žarometi pa je sicer deloval bolje kot pri večini avtomobilov, ko predolgo vztraja in potem začnejo nasproti vozeči opozarjati s svojimi lučmi, včasih pa je tudi sam prehitro preklopil, ker ga je pretental odboj lastne svetlobe od znaka ob cesti.
Prostora za potnike kljub zajetni dolžini avtomobila ni toliko, kot bi si želeli (ali ga je v kakšnem konkurentu), ga je pa dovolj za povprečno visoke. Pri limuzinskem focusu je podvozje nastavljeno malo bolj udobno, kar se seveda poda tipu vozila. Če je zadek močno obtežen, se zaradi daljšega previsa pozna, da je malo bolj trmast, sicer pa je focus še vedno eden lepše vodljivih avtomobilov v razredu. Tudi v limuzinski konkurenci, kjer deluje bolj dinamično od povprečja, nikakor pa ne športno, ker mu manjka več odzivnosti tako na volanu kot pedalu za plin.
Cena testnega focusa se je zdela kljub dovolj bogati opremi in močnemu motorju visoka - 27.485 evrov - vendar je bil v času testa na voljo še popust v višini 3 tisočakov, kar je že sprejemljivo. Potrebam povprečnega slovenskega voznika verjetno še bolj ustreza 400 evrov cenejši focus s 5 vrati, ki se bolj dinamično pelje ter je predvsem bolj uporaben. Vendar je za tiste, ki morate imeti limuzino, tudi v tem primeru focus eden boljših v razredu.
tehnični podatki | ford focus 4v 2.0 TDCi titanium |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1997 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 103 (140) pri 3.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 320 od 1.750 do 2.750 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4534 x 1823 x 1484 |
medosna razdalja v mm | 2613 |
prtljažnik v litrih | 421 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1429 (621) |
največja hitrost v km/h | 209 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,0 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,3/4,2/5,0 |
poraba na testu v l/100 km | 6,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 17.260 |
cena testnega vozila v EUR | 23.140 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 27.485 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















