Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Imate veliiiiiiiko družino?

Citroën jumpy L1H1 HDi 160 business

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kombiji, oziroma dostavniki po slovensko, so primarno namenjeni prevozu tovora. Potniške izvedenke pa prevozu ljudi, a v glavi se nam pri takšnem prevažanju hitro izriše le ekipa smučarskih skakalcev, ki se s klubskim kombijem pelje na tekmo v tujino.
Imate veliiiiiiiko družino?
Foto: Matej Mitruševski
18. 1. 2013 ob 8:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

počutje za volanom podobno počutju v večjem enoprostorniku
na vseh sedmih sedežih je dovolj prostora za potnike
velik in uporaben prtljažni prostor
drsna bočna vrata se lahkotno odpirajo in so nadvse priročna
jumpy ni preveč okoren in se lepo pelje
sprednja sedeža sta nadvse udobna in prostorna
motor je prožen in več kot dovolj zmogljiv
zaradi velikih steklenih površin je preglednost odlična
ročica ročne zavore je na težko dostopnem mestu
najbolj varen sredinski sedež v drugi vrsti nima pritrdišč isofix
odstranjevanje zadnje klopi je zahtevno, ker je pretežka
poraba goriva bi bila lahko vsaj za liter manjša
leva drsna vrata je potrebno doplačati in niso serijska
bočni ogledali se med vožnjo treseta in se posledično slabo vidi nazaj
premalo uporabnih odlagališč ob vozniku
3,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (13 glasov)
video test citroën jumpy L1H1 HDi 160 business
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ali pa kolesarski klub, ki potrebuje prostorno vozilo, da poleg treh kolesarjev s seboj lahko prevaža še svoja kolesa. Da bi dostavnika kot je jumpy uporabljali za družinske potrebe, takšnih pa je malo. A v primeru, da ste nekoliko številčnejša družina, ali pa, da enostavno potrebujete ogromno prostora, takšen jumpy sploh ni napačna izbira. Sedemsedežni enoprostorniki namreč hitro odpadejo, ker niso dovolj prostorni, da bi v njih lahko udobno sedelo sedem potnikov. V tem primeru pridejo v poštev prav takšni kombiji in, če iščete udobje, je jumpy prava izbira.

Počutje za volanom je super, zaradi velikih stekel vse naokoli se jumpy sploh ne zdi okoren kombi, ampak le malce večji in višji avtomobil. No, vsaj dokler ne pridete na natrpano parkirišče, kjer zlepa ne boste našli prostora zase. Voznikovo delovno okolje je zelo bogato, uporabljeni materiali so skoraj na nivoju tistih v osebnih avtomobilih, prestavna ročica lepo pri roki, volan pa prijetno majhen in le malenkost bolj položen kot pri avtomobilih. S stališča voznika me najbolj moti namestitev ročice ročne zavore na levo stvar ob vrata. Ta položaj ni intuitiven in zahteva nekaj privajanja, vedno se je potrebno skloniti, predvsem pa je ročica tudi stisnjena med sedež in vrata in ne najbolj pri roki. Pri roki je tudi premalo uporabnih odlagalnih mest, saj gre navsezadnje za uporabno in veliko vozilo, sploh pa moti, da se med hitrejšo vožnjo konkretno treseta bočni vzvratni ogledali in se slabo vidi nazaj.

Grajamo dejstvo, da je leva drsna vrata potrebno doplačati!

Ob potrebi po velikem prtljažniku lahko sedeže dokaj enostavno odstranite, vendar bo to moral početi moški v družini, saj so precej težki, vsekakor pa predlagam še doplačilo drsnih vrat na levem boku, ker boste drugače vedno malce hendikepirani. Parkiranje ob kakšno stavbo namreč odpade. No, mene osebno precej moti tudi to, da statistično nabolj varen sredinski sedež v drugi vrsti nima pritrdišč isofix. Enostavno ne vidim razloga za kaj takšnega.

Ker smo jumpyja preizkušali že v kakšni drugačni izvedenki, iz izkušenj vem, da je povsem spodoben tudi malce šibkejši motor, denimo takšen z 88 kilovati, ki tudi porabi manj od tega 120-kilovatnega. Obenem bi lahko pogrešal še kakšen kos opreme in bi tako tudi cena postala bolj prijazna do denarnice, vsekakor pod trideset tisočakov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën jumpy L1H1 HDi 160 business
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4805 x 1895 x 1942
medosna razdalja v mm 3000
prtljažnik v litrih 324-3015
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1977 (897)
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 13,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,4/6,6/7,6
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 25.150
cena testnega vozila v EUR 33.756
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.466

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
QVZBVEFSIFpBIEdNQUlMLmpwZzE1NTk1MDY5NjM=.jpg
diabolik pravi:
Potniški dostavnik vozim dokaj pogosto. Ljudi na in z letališč. Avto ima enih 100PS pri 1900ccm in turbini. Priznam pa, da bi mnogo raje videl 3000ccm in s tem v zvezi neki kulturen navor, ki je krvavo potreben, ko je treba, da avto stopi.
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 5. 2024
Maj 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |