Ko vidim prenovljeni kadjar, ki ostaja skoraj enak kot prej, nisem čisto prepričan, ali so Renaultovi oblikovalci delo opravili površno, ali si zaslužijo vse pohvale, ker so z obliko očitno zadeli že v prvo.
Bi rekel, da slednje, ampak avtomobil očitno ni bil popoln, ker je zgodba znotraj vseeno malce drugačna. Tale je opremljen z novim paketom black edition, ki se uvršča v sam vrh ponudbe, temelji pa na bogatem paketu Bose, od katerega je dražji za dobrih 1.200 evrov. Novinec je z njim zelo prijeten, še posebej hvalim nova sprednja sedeža, ki imata dodatno bočno oporo, obenem pa sta odeta še v krasno kombinacijo usnja in alkantare. Prvič lahko nastavljam še dolžino sedalnega dela, tudi naslon za roke je nastavljiv, zato se boste spredaj počutili odlično. Na zadnji klopi imam vseeno nekaj pomislekov glede prostora nad glavo, predvsem v primeru, ko je nad mano velika panoramska streha, ki odžre nekaj centimetrov. Prtljažnik s 472 litri medtem ostaja malo manjši od povprečja razreda.
Renault kadjarju namenja še nova stikala klimatske naprave, zdaj so fina in velika, podobna tistim, ki jih najdemo v dacii duster. Nov je še 7-palčni zaslon na dotik in multimedijski vmesnik R-link 2, ki je bolj pregleden, obenem pa omogoča tudi povezavi z iOS in Androidom. Moti me samo, da so fizična stikala ob zaslonu nadomestili z na dotik občutljivimi, ki med vožnjo zahtevajo več odmikanja pogleda s ceste, in da odlagališča niso najbolj uporabna. Sicer jih je kar veliko, ampak primernega prostora za telefon vseeno nisem našel. Pogrešam tudi radarski tempomat – da ga s prenovo niso dodali, bi mi bilo še jasno, če ga ne bi Nissan ponujal v qashqaiju, ki je pod kožo tehnično enak avtomobil. Največ prostora za izboljšave ostaja pri kvaliteti izdelave, ker je armaturna plošča pri praktično novem avtu precej škripala.
Bistvo prenovljenega modela se tokrat skriva pod motornim pokrovom. Enako zadnje mesece govorimo pri vseh novih renaultih, nissanih in mercedesih. Gre za nov 1,3-litrski štirivaljni turbobencinski motor, ki so ga razvili omejeni trije in je seveda v marsikaterem pogledu boljša izbira od smrdljivih dizlov. Predvsem bolj miren in uglajen je, tudi poraba se z dobrimi osmimi litri zdi povsem sprejemljiva, če upoštevam, da razvije 117 kilovatov oziroma okroglih 160 'konj'. V praksi se sicer ne zdi tako zmogljiv, kot kažejo številke, je pa že serijsko povezan s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom EDC, ki ga seveda priporočam. Bistveno boljši je kot stari CVT, hitro prestavlja, le malokrat izbere napačno prestavo in celo v ročnem načinu lepo sledi voznikovim ukazom. Edino pri speljevanju še vedno malce cuka, kot to stalno počnejo robotizirani. Če je podlaga dobra, se kadjar na 19-palčnih platiščih pelje solidno, na slabših podlagah pa je vseeno pretrd in bolj naporen, zato bi sam izbral za kakšen palec manjša, pa čeprav potem ne bo videti tako dobro.
Za tako dobro motoriziran in opremljen kadjar Renault s popustom zahteva slabih 26 tisočakov, kar se zdi zelo sprejemljivo. Sploh, ker je pogonski sklop dober in ker je s prenovo naredil korak proti najboljšim. Med najboljšimi pa bo, ko bo še znotraj brezhibno izdelan.
1 / 21
Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
tehnični podatki
renault kadjar TCe 160 FAP EDC black edition
vrsta motorja
turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
Tocno tako....tisti ki samo rine skozi glavo skozi zid se vozi pac v cliotih
(pred 5 leti )
-5
Ni slike
pravi:
Ja res wtf zakaj nimajo vsi lamborghinijev alpa ferarijev in vile ob morju? Delas par let vec pa prisparas alpa vzames kredit! Revscina je iluzija hahaha
(pred 5 leti )
8
automobilistt pravi:
Ja naj kredit vzamejo
(pred 5 leti )
-6
Daniel Blake pravi:
Kot kadja
(pred 5 leti )
0
Daniel Blake pravi:
Ja, sam nimajo vsi denarja za Q8, Q3 pa stane ze skoraj toliko
(pred 5 leti )
8
automobilistt pravi:
Uau 50k vec das in je....delas eno leto vec in ga mas....ce ga vozis pol 10 let je pa res problem fak
(pred 5 leti )
-7
automobilistt pravi:
False ze veckrat sm rekel da mam gle ja
(pred 5 leti )
-8
Ni slike
pravi:
Mogoče zato, ker q8 stane 80,90k, tale pa 26, pametnjakovič. Nekaj pametuješ kaj bi ti kupil, nimaš pa denarja niti za rabljenega cliota.