Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Boljši, a prostor za izboljšave še ostaja

Renault kadjar TCe 160 FAP EDC black edition

Avtor prispevka: Gašper Miš
Ko vidim prenovljeni kadjar, ki ostaja skoraj enak kot prej, nisem čisto prepričan, ali so Renaultovi oblikovalci delo opravili površno, ali si zaslužijo vse pohvale, ker so z obliko očitno zadeli že v prvo.
Boljši, a prostor za izboljšave še ostaja
Foto: Anže Jereb, Gašper Miš
29. 7. 2019 ob 8:00
Komentarjev: 14

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s paketom black edition je v notranjosti še posebej privlačen
sprednja sedeža sta odlična in imata izdatno bočno oporo
stikala za prezračevanje kljub prenovi ostajajo 'prava'
novi motor je dobra alternativa dizlom, je bolj miren in uglajen
robotizirani menjalnik EDC lepo prestavlja in je boljši od CVT
s popustom boste odšteli manj kot 26 tisočakov, kar se ne zdi pretirano
multimedijski vmesnik je boljši in bolje povezljiv z napravami
motor na papirju razvije veliko moči, v praksi pa se tega ne občuti
radarski tempomat ostaja neznanka, čeprav ga hišni qashqai že ima
kljub boljši izdelavi plastika ponekod še vedno škripa
odlagališč je na pogled veliko, a v praksi niso dovolj uporabna
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (18 glasov)

Bi rekel, da slednje, ampak avtomobil očitno ni bil popoln, ker je zgodba znotraj vseeno malce drugačna. Tale je opremljen z novim paketom black edition, ki se uvršča v sam vrh ponudbe, temelji pa na bogatem paketu Bose, od katerega je dražji za dobrih 1.200 evrov. Novinec je z njim zelo prijeten, še posebej hvalim nova sprednja sedeža, ki imata dodatno bočno oporo, obenem pa sta odeta še v krasno kombinacijo usnja in alkantare. Prvič lahko nastavljam še dolžino sedalnega dela, tudi naslon za roke je nastavljiv, zato se boste spredaj počutili odlično. Na zadnji klopi imam vseeno nekaj pomislekov glede prostora nad glavo, predvsem v primeru, ko je nad mano velika panoramska streha, ki odžre nekaj centimetrov. Prtljažnik s 472 litri medtem ostaja malo manjši od povprečja razreda.

Renault kadjarju namenja še nova stikala klimatske naprave, zdaj so fina in velika, podobna tistim, ki jih najdemo v dacii duster. Nov je še 7-palčni zaslon na dotik in multimedijski vmesnik R-link 2, ki je bolj pregleden, obenem pa omogoča tudi povezavi z iOS in Androidom. Moti me samo, da so fizična stikala ob zaslonu nadomestili z na dotik občutljivimi, ki med vožnjo zahtevajo več odmikanja pogleda s ceste, in da odlagališča niso najbolj uporabna. Sicer jih je kar veliko, ampak primernega prostora za telefon vseeno nisem našel. Pogrešam tudi radarski tempomat – da ga s prenovo niso dodali, bi mi bilo še jasno, če ga ne bi Nissan ponujal v qashqaiju, ki je pod kožo tehnično enak avtomobil. Največ prostora za izboljšave ostaja pri kvaliteti izdelave, ker je armaturna plošča pri praktično novem avtu precej škripala.


Bistvo prenovljenega modela se tokrat skriva pod motornim pokrovom. Enako zadnje mesece govorimo pri vseh novih renaultih, nissanih in mercedesih. Gre za nov 1,3-litrski štirivaljni turbobencinski motor, ki so ga razvili omejeni trije in je seveda v marsikaterem pogledu boljša izbira od smrdljivih dizlov. Predvsem bolj miren in uglajen je, tudi poraba se z dobrimi osmimi litri zdi povsem sprejemljiva, če upoštevam, da razvije 117 kilovatov oziroma okroglih 160 'konj'. V praksi se sicer ne zdi tako zmogljiv, kot kažejo številke, je pa že serijsko povezan s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom EDC, ki ga seveda priporočam. Bistveno boljši je kot stari CVT, hitro prestavlja, le malokrat izbere napačno prestavo in celo v ročnem načinu lepo sledi voznikovim ukazom. Edino pri speljevanju še vedno malce cuka, kot to stalno počnejo robotizirani. Če je podlaga dobra, se kadjar na 19-palčnih platiščih pelje solidno, na slabših podlagah pa je vseeno pretrd in bolj naporen, zato bi sam izbral za kakšen palec manjša, pa čeprav potem ne bo videti tako dobro.

Za tako dobro motoriziran in opremljen kadjar Renault s popustom zahteva slabih 26 tisočakov, kar se zdi zelo sprejemljivo. Sploh, ker je pogonski sklop dober in ker je s prenovo naredil korak proti najboljšim. Med najboljšimi pa bo, ko bo še znotraj brezhibno izdelan.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault kadjar TCe 160 FAP EDC black edition
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1332
moč v kW (KM) pri vrt./min 117 (160) pri 5.000
največji navor v Nm pri vrt./min 260 pri 1.750
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, EDC
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4489 x 1836 x 1613
medosna razdalja v mm 2646
prtljažnik v litrih 472
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1471 (447)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 9,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,0
poraba na testu v l/100 km 9,1
cena osnovnega vozila v EUR 20.490 (*4.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 28.290 (*4.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.870 (*4.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1 2
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Tocno tako....tisti ki samo rine skozi glavo skozi zid se vozi pac v cliotih
(pred 5 leti )
Ni slike
pravi:
Ja res wtf zakaj nimajo vsi lamborghinijev alpa ferarijev in vile ob morju? Delas par let vec pa prisparas alpa vzames kredit! Revscina je iluzija hahaha
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Ja naj kredit vzamejo
(pred 5 leti )
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Kot kadja
(pred 5 leti )
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Ja, sam nimajo vsi denarja za Q8, Q3 pa stane ze skoraj toliko
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Uau 50k vec das in je....delas eno leto vec in ga mas....ce ga vozis pol 10 let je pa res problem fak
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
False ze veckrat sm rekel da mam gle ja
(pred 5 leti )
Ni slike
pravi:
Mogoče zato, ker q8 stane 80,90k, tale pa 26, pametnjakovič. Nekaj pametuješ kaj bi ti kupil, nimaš pa denarja niti za rabljenega cliota.
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Teh kadjarjev pa povsod k dreka
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Nevem zakaj ga noben ne kupi
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |