Če so se pri Fiatu odločili za električno izdajo modela 500, potem se morajo tudi pri Abarthu. Seveda gre kljub v osnovi enakemu zunanjemu izgledu za povsem drugačen avtomobil, ki se zanaša na povečano moč elektromotorja. Slednji proizvede 113,7 kW (154 KM) moči in 235 Nm navora, zato se lahko abarth 500e do 100 km/h požene v sedmih sekundah. Seveda je zunanjost precej bolj agresivna s spremenjenima odbijačema, drugačnimi stranskimi pragovi in difuzorjem zadaj, poleg tega pa so za novinca razvili tudi nova športna platišča. Različica s platneno streho bo imela sicer še manjši integriran spojler, v vsakem primeru pa bo na voljo nov logotip znamke s posodobljenim 'škorpijonom'.
V notranjosti je trikraki volan odet v alcantaro, na športnih sedežih pa je kombinacija usnja in alcantare. Pred voznikom so digitalni merilniki na 7-palčnem zaslonu, za multimedijo pa skrbi 10,25-palčni zaslon na dotik, ki ponuja tudi podmeni z vsemi pomembnimi informacijami glede vožnje. Nova platforma je kriva za širši kolotek in posledično večjo stabilnost na cesti, daljšo medosno razdaljo in boljo razporeditev teže, v primerjavi s starimi modeli 500 na bencinski pogon. Tudi zato je lahko električni abarth 500e svoj krog na progi Balocco prevozil 1 sekundo hitreje kot predhodnik na bencin.
Za vožnjo bodo na voljo trije programi vožnje, turismo, scorpion street in scorpion track. Pri prvem se moč elektromotorja omeji na 100 kW (136 KM) in 200 Nm navora, za povečan doseg in manjšo porabo elektrike. Scorpion street ponudi sicer vso moč, vendar hkrati omogoča največjo stopnjo regeneracije, kar pride prav v mestu, obenem pa je možno voziti z eno stopalko v obeh prej omenjenih načinih. Scorpion track pa ponudi vso moč brez regeneracije. Poleg tega bodo kupci lahko doplačali za poseben sintetizator, ki bo simuliral zvok bencinskega motorja Abarth, v osnovi pa se bo skozi ozvočenje pri zagonu slišal samo zvok strune na kitari.
Pri abarth 500e bo na voljo samo večja baterija, ki pogoltne 42 kWh elektrike, s čimer bo zaradi povečane moči elektromotorja mogoče prevoziti do 250 kilometrov. Na voljo je hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo 85 kW, ter do 11 kW na izmeničnem toku. Prvi primerki bodo na voljo poleti prihodnje leto za najmanj 40 tisočakov.