Za uživače!
BMW 118i sport line
Zato se tokrat ne bomo več spuščali v poglavje izgleda; nekaterim je avtomobil pač všeč, drugim malce manj. Je pa prejšnjo enico z oznako 118d poganjal dvolitrski turbodizelski motor, za katerega smo zapisali, da je odličen in dovolj zmogljiv, pa tudi, da mu osemstopenjski samodejni menjalnik odlično pomaga.
Tokrat je motor pod pokrovom bencinski oziroma, če sem natančnejši, turbobencinski. Iz svojih 1,6 litra prostornine ponudi 120 kilovatov moči, predvsem pa ga hvalimo zaradi dejstva, da sploh ne deluje kot turbomotor. Prehod ob vklopu turbinskega polnilnika je povsem nezaznaven, marsikdo bi celo prepričano zatrjeval, da turbine ni, tako lepo zvezno vleče. A taistemu nekaj vseeno ne bi šlo v račun in sicer, kako lahko atmosferski motor tako močno pospešuje že iz nižjih vrtljajev. Tukaj je potrebno inženirjem čestitati, ker so svoje delo opravili vrhunsko.
Takšno enico sem z enakim motorjem vozil pred časom že v Grčiji, ko smo se pomerili v varčni vožnji. Zato vem, da je lahko zelo varčna, poraba takrat je znašala le 5,5 litra, prijetno pa smo bili presenečeni tudi na samem testu. Brez težav smo se vozili s sedmimi litri, kar je seveda pohvalen rezultat. Prav zaradi tega bi sam osebno izbral prav ta motor, saj ponuja le malce manj navora in še več moči, porabi le malenkost več, predvsem pa ima v primerjavi z dizelskim mnogo prijetnejši karakter in se po potrebi rade volje zavrti precej visoko.
Druga razlika je v paketu opreme. Te je zopet ogromno, zato se je tudi tokrat cena povzpela na 43.000 evrov, mednjo pa najdemo nekaj dodatkov, ki bodo všeč predvsem uživačem. Namesto odličnega samodejnega je tokrat menjalnik ročni. Ne tako perfekten, a še vedno zelo dober, predvsem pa nalašč za prave voznike, ki morajo sami skrbeti za izbrano prestavo. Paket sport line prinaša še večja platišča in nekaj drugih dodatkov pa tudi športno podvozje. Vozne lastnosti smo sicer pohvalili že pri prejšnji enici, a so tokrat še boljše. Avtomobil se manj nagiba in je vselej suveren, ESP pa deluje tako hitro, da vam zadek ne bo prav nič zaplesal, če tega seveda ne boste sami želeli. Od tega ste pritisk stikala proč, le blaženje je potrebno iz komfortnega premakniti v sport+. Takrat se namreč spremeni še delovanje motorja, krmilnega sistema in sistema ESP.
tehnični podatki | BMW 118i sport line |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 125 (170) pri 4.800 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 250 od 1.500 do 4.500 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4324 x 1765 x 1421 |
medosna razdalja v mm | 2690 |
prtljažnik v litrih | 360 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1295 (530) |
največja hitrost v km/h | 225 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,5/4,8/5,8 |
poraba na testu v l/100 km | 7,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 24.800 |
cena testnega vozila v EUR | 27.400 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 43.420 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!