Upsizing
Chevrolet camaro 6.2 V8

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Zgodaj zjutraj sem se odpeljal proti jugu, ker je pri nas padal dež. Celo sneg!
Pri nas potem vedno tuhtamo, kje bi ga posneli in kaj bi z njim naredili, da bi bilo hudo. Pa je producent rekel, tukaj imaš 300 evrov in naredi nekaj z njimi. Seveda sem! Zgodaj zjutraj sem se odpeljal proti jugu, ker je pri nas padal dež. Celo sneg! In kaj naj z ogromnimi nizkopresečnimi gumami delam v snegu, če že v dežju rit opleta kot pri kakšni plesalki salse?
In takrat ti res naježi vse kocine. V tistih trenutkih otroške sreče sem razmišljal: to je avto z dušo. Ni podivjan, daleč od tega, premalo je 'konjev', preveč je težak, ampak rjovenje in nepredvidljivost dajeta tisti pravi občutek, ki ga iščemo vsi navdušeni avtomobilisti. Menjalnik je dolg, ročica ima dolge gibe, ampak trde, volan je za ameriški avto dokaj komunikativen in prav tako moško trd, v glavnem, camaro ni za nežne deklice, ampak moške! Treba je močno prijeti in ga voditi, če ga vozite na hard, sicer bo šel po svoje. Je tudi dovolj svojeglav in zna hitro presenetiti na kakšnem ovinku. Ves čas si napet. Čakaš, da se ti malo upre. In to mi je všeč. Veliko zabave, uff!
Camaro vam bo vedno dajal občutek posebnosti, res ima svoj čar in za svoj denar ponudi ogromno.
Camaro vam bo vedno dajal občutek posebnosti, res ima svoj čar in za svoj denar ponudi ogromno. Mislim, da noben športen avto ne ponuja toliko 'konjev' na evro. Je za užitke, tudi v ovinkih, kjer je sicer malo preveč okoren in absolutno pretežek, najbolje pa se počuti na odprti in ravni cesti, ker ima ogromno navora in pospešuje kot bik. V času downsizinga, ko se prostornine motorjev zmanjšujejo za večjo učinkovitost, je tole prava svežina. Upsizing mu jaz pravim. Američane pač briga.
tehnični podatki | chevrolet camaro 6.2 V8 |
vrsta motorja | bencinski, 8-valjni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 6162 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 318 (434) pri 5.900 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 569 pri 4.600 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4837 x 1917 x 1360 |
medosna razdalja v mm | 2852 |
prtljažnik v litrih | 384 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1769 (/) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 5,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 20,9/10,2/14,1 |
poraba na testu v l/100 km | 12,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 57.000 |
cena testnega vozila v EUR | 57.000 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 59.700 |




Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















