Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opazen in občuten napredek

Chevrolet captiva LTZ 2,2 AT6

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Po prenovi je captiva še bolj privlačen in na izgled dinamičen SUV. Pri kupcih je bil zelo priljubljen prav zaradi oblike in seveda ugodne cene. K sreči je novi naredil opazen napredek tudi na drugih področjih in čeprav gre le za korenito prenovo, se zdi, da gre kar za nov model.
Opazen in občuten napredek
Foto: Anže Jereb, Matej Mitruševski
19. 4. 2012 ob 8:20
Komentarjev: 0
video test chevrolet captiva LTZ 2.2 AT6
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Novi 2,2-litrski dizelski motor ima sedaj 135 kilovatov in je občutno močnejši in prijetnejši za vožnjo, žal pa še vedno porabi preveč goriva. Na testu je poraba v varčnejšem načinu eco znašala med 9 in 10 litrov na 100 kilometrov, kar je vsaj liter več kot pri konkurenci. Na tem področju bodo morali v prihodnosti narediti opazen korak naprej, ker poraba postaja vse bolj pomemben dejavnik pri nakupu novega avtomobila. Z ročnim menjalnikom je lahko poraba sicer malo ugodnejša, avtomatik, ki ima šest prestav, pa je zelo počasen in potraten. Čeprav je fino lenariti z desno roko, bi sam veliko raje izbral ročnega, ki pa je le 600 evrov cenejši, kar je v bistvu zanemarljivo malo, tako da gre le za stvar okusa. Je pa v vseh primerih motor malo preglasen in bi ga lahko bolje izolirali. Ampak to je že vprašanje cene.

Takšna captiva stane dobrih 32 tisočakov, kupec pa dobi res veliko opreme. Od navigacije, ki sicer še ne pozna vseh cest v Sloveniji, do klimatske naprave, lepih in velikih 19-palčnih platišč, do usnja na sedežih. Je pa določena oprema tudi odveč; recimo kamera za vzvratno vožnjo, pri kateri se slika tako grdo zatika, da včasih lahko že butnete v oviro, preden jo bo zares prikazala. Bo pa kakšen voznik cenil, da ima pomoč pri spuščanju, tako da bo tudi vožnja po kakšnem strmem zasneženem klancu navzdol manj stresna. Če bo captiva obuta v dobre gume. Testna namreč ni bila in je nos v ovinkih kar konkretno silil naravnost, sploh na spolzkem cestišču.

Od takšnega avtomobila ne pričakujte, da boste z njim divjali. Preveč se nagiba v ovinkih in čeprav so inženirji tu naredili verjetno še največji napredek v primerjavi s prejšnjim modelom, je težišče enostavno previsoko, volan pa odločno premehak za dober občutek med hitrejšo vožnjo. S captivo se vozite počasi in glasno poslušajte glasbo, da ne boste slišali vsega škripanja armaturne plošče, pa vam bo prav všeč. In čeprav je podvozje zelo glasno, se dobro obnese ravno na slabših cestah, kjer po zaslugi velikih koles kar dobro pobira manjše in večje udarce.

Captiva je že po zunanjih merah konkreten avto, kar se mora odraziti tudi v kabini. Zato je za vse potnike na voljo veliko prostora, le v tretji vrsti sedežev, ki sta lahko skrita v dnu, odrasli ne bodo želeli sedeti, ker je premalo prostora za stopala in kolena kot pri vseh podobnih sedemsedežnikih. Verjetno pa ju skoraj nihče ne bo uporabljal in se bo bolj navduševal nad velikim prtljažnikom z uporabnimi predali v dnu. Razvajene s prestižnimi nemškimi SUV-ji bo verjetno odvrnil še izgled armaturne plošče, ki je, jasno, iz dokaj cenenih materialov, predvsem pa so določene komponente na njej enostavno za časom. Merilniki so še ok, čeprav je med njimi (pre)majhen zaslon z informacijami potovalnega računalnika. K sreči je osrednji na vrhu sredinske konzole kar dobro informiran, dovolj velik in vam pove kaj več, ura in njeni gumbi pod njim pa so naravnost obupni.

Vseeno, captiva je iz generacije v generacijo opazno in občutno boljša. Logično je, da ne morejo odpraviti vseh pomanjkljivosti naenkrat. Saj verjetno znajo, ampak bi bila potem tudi cena bistveno višja, ravno cenovna ugodnost pa je še vedno največja prednost tega 'športnega terenca', zato ga kupci kar pogosto uvrstijo na svoj seznam 'realnih' želja.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki chevrolet captiva LTZ 2,2 AT6
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2231
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4673 x 1868 x 1756
medosna razdalja v mm 2707
prtljažnik v litrih 477
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1978 (560)
največja hitrost v km/h 191
pospešek 0-100 km/h v s 10,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 10/6,4/7,7
poraba na testu v l/100 km 9,7
cena osnovnega vozila v EUR 20.430
cena testnega vozila v EUR 32.295
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.295

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |