Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Salte v mestu

Nissan qashqai 1,5 dCi tekna

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Moderna mladina se zdi tako zdolgočasena, da namesto po telovadnicah salte in premete dela kar sredi mesta. To ne pomeni, da je dolgčas avtomobilskim proizvajalcem, so pa na začetku SUV-ji res izgledali nerodno v mestnih središčih. No, kupci so jih vseeno zelo vzljubili in plod tega je tudi qashqai, ki pa je ubral bolj vmesno pot.
Salte v mestu
Foto: Matej Mihinjač
15. 6. 2010 ob 12:34
Komentarjev: 0
video test nissan qashqai 1,5 dCi tekna
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ravno zato se je tako priljubil. Veliko jih namreč noče glomaznih in velikih avtomobilov, ampak moderne nadomestke klasičnim kombilimuzinam. Novi qashqai to še bolj poudarja s svojo cestno-dinamično obliko. Verjetno težko spregledate nove luči in masko spredaj. Vse skupaj deluje veliko bolj sveže, čeprav se zadka praktično niso lotili. Kupci so enostavno rekli, da jim je všeč že takšen kot je, zato so se bolj posvetili notranjosti. Tu pa boste opazili, da so materiali boljši, sploh kvaliteta izdelave. Sicer mi ni jasno, zakaj so zaslon navigacije prestavili nižje, ker je tam sedaj slabše viden. Ob vzvratni vožnji prikazuje tudi sliko za vozilom, ki spet ni tako uporabna kot bi bila parkirna tipala, vendar ta kombinacija ni možna skupaj. Zakaj že ne? No, med glavna merilnika so sedaj namestili večji in preglednejši zaslon, ki prikazuje več uporabnih informacij potovalnega računalnika, s čimer so nekako stopili v korak s časom.

Namestitev za volanom ostaja enaka kot prej, kar lahko berete 'zelo dobra za kupce tovrstnih vozil'. Sedi se namreč razmeroma visoko, zato je pregled ob in pred vozilo dober, nadzor nad prometom pa prav tako. Volan je lepo pri rokah, hkrati pa je sedež dovolj udoben tudi za daljše poti. Morda prostora na zadnji klopi in v prtljažniku ni toliko kot bi kdo pričakoval glede na zunanji izgled, vendar je potrebno upoštevati, da qashqai le ni tako velik, saj v dolžino meri 4,33 metra, kar je na ravni novejših kombilimuzin nižjega srednjega razreda. Le v višino jih prekaša, vendar se manjše mere velikokrat izkažejo kot prednost. Sploh tam, kjer je prostor problem in dostikrat se zdi, da je to nekako optimalna velikost SUV-vozila (ali bolje rečeno križanca) za evropskega kupca.

Morda podoba kaže drugače, ampak tale qashqai ima le sprednji pogon. In verjemite, 99 odstotkov voznikov več tudi ne potrebuje. Dovolj so povečana oddaljenost od tal, malenkost bolj terenske gume ter podvozje in avtomobil zadosti vsem potrebam. Enako je z motorjem. Sicer osnovni dizel v ponudbi, z 1,5 litra prostornine in 78 kilovati, svojo delo opravlja zadovoljivo in je prijetno varčen. Na testu je porabil slabih sedem litrov. Seveda je v ponudbi še močnejši dvolitrski, ki je bistveno bolj prepričljiv z zmogljivostmi, vendar se zdi, da lahko tudi s takšnim povsem spodobno shajate vsak dan in da ravno še kljubuje skoraj poldrugi toni qashqaija. Majhna prostornina se pozna pri nizkih vrtljajih, ko ni tako odločen kot bi želeli, potem se pa kar lepo zbudi in nabira hitrost tudi po zaslugi dovolj kratko preračunanega menjalnika s šestimi stopnjami.

Izbira motorja se pozna na ceni, saj takšen stane dobrih 23 tisoč evrov, kar se zdi zelo dober paket za kupce, ki želijo nekaj modernega. Qashqai je nezahteven za uporabo in ponuja spodobne vozne lastnosti. Glede na mere je lepo vodljiv in stabilen, po drugi strani pa tudi dovolj udoben na slabših cestah. Nedvomno gre še vedno za zelo zaželen avtomobil, ki ga ljubijo starejši vozniki, čeprav se morda še bolj poda mladim.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan qashqai 1,5 dCi tekna
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 78 (106) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 2000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4330 x 1783 x 1615
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1471 (415)
največja hitrost v km/h 177
pospešek 0-100 km/h v s 12,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,7/5,1
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 17.750
cena testnega vozila v EUR 21.800
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.800

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |