Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mazda6

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Za Mazdin preporod pred nekaj leti je med drugim poskrbela tudi zadnja generacija šestice, zato je jasno, da so nanjo zelo ponosni in ji namenjajo veliko pozornosti. Tokrat so jo prenovili že drugič, v obeh primerih pa je šlo predvsem za popravke, ki očem niso vidni.
Mazda6
Foto: Anže Jereb
10. 9. 2016 ob 13:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera mazda6
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

In kako 'popraviš' avtomobil, ki je v svojem segmentu med najboljšimi? Mazda6 je svoje odlike v našem uredništvu dokazovala že velikokrat in prav vedno smo navdušeni nad voznimi lastnostmi, uporabnostjo, motorji pa še izgleda fajn. Novinka se od tiste pred prenovo navzven razlikuje le po preoblikovanih stranskih ogledalih, ki sta dobila še smernika. Vse ostalo je enako, maska je nespremenjena, luči tudi, skratka, morate biti pravi 'mazdafil', da boste spremembo opazili.

Vrata so po novem bolje izolirana ter preprečujejo zunanjemu hrupu, da bi se v tolikšni meri prebil v notranjost, znotraj pa je nov volanski obroč enakega premera, a z odebeljenim delom, kjer počivata palca, ter malce drugače postavljenimi stikali. Še merilniki so novi, z bistveno boljšo grafiko in številnimi dodatnimi funkcijami prikaza, kar se mi zdi na videz najpomembnejša novost. Sicer pa se sedaj po pritisku na stikalo za shranjevanje položaja sprednjih sedežev poleg njiju nastavi še projekcijski prikazovalnik. Ostalo je povsem nespremenjeno, multimedijski prikazovalnik pa kljub odsotnosti popravkov ostaja eden najbolj enostavnih in uporabniku prijaznih.

Pravzaprav so skoraj vse spremembe tehnične narave. 

Pravzaprav so skoraj vse tokratne spremembe tehnične narave. Opozorilnik pred trčenjem je dobil novo, bistveno bolj zmogljivo kamero, zaradi katere deluje bolje in še lažje preprečuje trke, kadar voznik ni pozoren na promet pred seboj. Opozarja in zavira do 80 km/h, zaznava pa še pešce in kolesarje, tudi sistem za prepoznavo prometnih znakov deluje bolj natančno.

Najpomembnejša novost je sistem G-vectoring control. Ta v največji meri vpliva na delovanje motorja, ki svoje sunke sicer prenaša na podvozje, karoserijo in posledično tudi na potnika. Poenostavljeno povedano najbolj pomaga, ko začnemo zavijati v ovinek in imamo stopalko za plin še vedno rahlo pritisnjeno. Takrat se vsako vozilo sooči s problemom, da motorni navor avtomobil preveč sili naravnost iz zavoja in ga morajo ob večji hitrosti umirjati sistemi, kot je ESP. Zadeva je lahko dokaj neopazna, če se ne boste peljali hitro, a z njo se vsako vozilo sooči, premikanje težišča med osema pa posledično negativno vpliva tudi na vodljivost in udobje. V ekstremnih primerih pri dirkalnikih vozniki težavo rešujejo tako, da med zavijanjem nežno pritiskajo zavoro in na ta način nosu pomagajo zagrizti v zavoj.

G-vectoring control deluje bolje, saj zamika med vklopom zavore in izklopom ni, deluje namreč tako, da za trenutek zmanjša motorni navor, denimo za 7 Nm, kar je dovolj za dodatno udobje in zanesljivost v vožnji. Tudi volanski obroč je na slabih podlagah posledično mirnejši, so pokazale njihove meritve. Koliko res pripomore, težko rečem, je pa dejstvo, da se mazda6 pelje odlično in je v segmentu nedvomno v samem vrhu. Predvsem zelo zanesljivo in nenaporno, udobje pa na ta račun ne trpi, kar je najpomembnejše.

Za konec še beseda o motorjih. Tudi te so malenkost prevetrili, pa ne bistveno. Moč ostaja enaka, največjih sprememb je bil deležen dizelski motor, ki je sedaj tišji in oddaja manj tresljajev. To je pravzaprav vse, kar je prenova prinesla. Nič dramatičnega, a to se zgodi, če je že osnova odlična.

Ne spreglejte:
test mazda6 sport combi 2.0i attraction
test mazda6 2.5i revolution
test mazda6 sport combi 2.0i revolution
test mazda6 CD175 AT revolution

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 30. 11. 2023
November 2023
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 1 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |