Naj kar piči
Kia stinger 2.2 CRDi RWD GT line

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Če vprašate mene, je tole tudi eden najlepših avtomobilov, ki jih lahko kupite za normalen denar.
Stinger je prvi Kiin poskus v segmentu športnih limuzin, s katerim napada celo BMW-jev 4 gran coupe in Audijev A5 sportback. Da bi na znamko Kia gledali z enako spoštljivimi očmi, je seveda težko, vseeno pa je stinger s svojo radikalnostjo najboljši možen razlog, da se teh pregloboko zakoreninjenih prepričanj enkrat za vselej znebimo. Če vprašate mene, je tole tudi eden najlepših avtomobilov, ki jih lahko kupite za še normalen denar.
Bolj pomembno je, da zaradi majhnega zadnjega stekla in tudi stranskih preglednost nazaj ni dobra, a na srečo težavo rešuje odlična vzvratna kamera.
Zelo zanimivo je prvo srečanje s kabino stingerja, ker si pričakovanja kar naenkrat velika. Prostora znotraj je dovolj, tudi potnika na zadnji klopi ne bosta imela pripomb, čeprav streha pade v kar občutnem loku. Za glave ga kljub temu ostaja zmerno, prtljažnik je z dobrimi 400 litri dovolj prostoren, je pa plitek. Seveda stinger ni namenjen tovorjenju velikih predmetov, zato je njegova okrnjena uporabnost pravzaprav nepomembna. Bolj pomembno je, da zaradi majhnega zadnjega stekla in tudi stranskih preglednost nazaj ni dobra, a na srečo težavo rešuje odlična vzvratna kamera.
Potem pa motor. Trije so na voljo, dva bencinska in takšen dizelski: 2,2 litra ima in okroglih 200 ’konjičkov’, a je le povprečno zanimiv.
Potem pa motor. Trije so na voljo, dva bencinska in takšen dizelski: 2,2 litra ima in okroglih 200 ’konjičkov’, a je le povprečno zanimiv. Nikoli namreč ne deluje zmogljivo, sicer tudi podhranjen ni, a vseeno ne sledi atraktivni obliki avtomobila. Od štirivaljnika te vrste kaj dosti več itak ne gre pričakovati, vseeno pa s svojim zvokom, ki je sicer dokaj dobro zadušen, ne bo navdušil. Tresljaji se v prostem teku prenašajo v notranjost, porabil pa bo okoli 8 litrov dizla na 100 km. Mu pa pomaga precej dober 8-stopenjski samodejni menjalnik, ki ni med najbolj bliskovitimi, a vas nikoli ne bo zmotil. Ne pozabimo, stinger ni dirkalnik, le malce bolj športno naravnana petvratna limuzina.
tehnični podatki | kia stinger 2.2 CRDI RWD GT line |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2199 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 147 (200) pri 3.800 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 440 od 1.750 do 2.750 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4830 x 1870 x 1400 |
medosna razdalja v mm | 2905 |
prtljažnik v litrih | 406 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1778 (482) |
največja hitrost v km/h | 230 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,6/4,9/5,6 |
poraba na testu v l/100 km | 7,6 |
cena osnovnega vozila v EUR | 50.490 (*5.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila v EUR | 54.990 (*5.000 EUR popusta) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 55.880 (*5.000 EUR popusta) |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















