Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vrnjeni pogledi

Ford tourneo connect 1.8 TDCi limited

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Ford tourneo je najbolj netipični predstavnik lahkih dostavnih vozil, dodelanih za uporabo v družinske namene. No, po drugi strani pa tudi najbolj frajerski in zato imenitnejši med izbiro. Sploh, ko gre za takšnega, kot je testni primerek.
Vrnjeni pogledi
Foto: Matej Mihinjač
1. 6. 2010 ob 12:00
Komentarjev: 0

Ceglasta oblika, ošpičen nos, velike ravne površine ter nepravilni proporci dimenzij ostajajo kljub lanskoletni prenovi plod še vedno kinetičnega dizajna, ki naj bi v vse forde vnašal tisto dinamiko, ki je pri konkurenci ni moč dobiti. No, ne vem, če bi ravno to dejstvo privabljalo kupce k temu avtomobilu. Je pa res, da zna biti presneto zanimiv za prav vse firbčne poglede mimoidočih, ko je lakiran v črno ter opremljen z zatemnjenimi stekli in športnimi litimi platišči, povrhu pa ošminkan še z GT-jevimi srebrnimi dirkaškimi črtami preko motornega pokrova, s srebrno lakirano masko in specialnim kromiranim zaključkom izpušne cevi. Takšen zna vzbuditi kopico vprašanj, kdo se v takšnem stroju vozi, ali kakšna zver od avtomobila mora to biti. No, pa je le v volčjo kožo odeta ovčica.

Prav nič zverinska ampak prav prijazna je notranjost avtomobila. Sploh, ker je to s paketom connect civilna izvedenka dostavnika, in ker je z izborom opreme limited to najbolje založen avtomobil, saj oprema vključuje ESP, TCS ter ostalo aktivno varnost, asistenco za pomoč pri speljevanju v klanec, parkirne senzorje, alarmno napravo ter avdionapravo z glasovnim upravljanjem, telefonom in povezavo bluetooth. Notranjost je po lanski prenovi mnogo prijaznejša do potnikov zaradi solidnejšega dizajna ter vključene praktičnosti. Zaradi zračnosti in prostornosti ter odlične kombinacije barvnih odtenkov (tokrat črne in 'biskvitno' rjave) pa deluje na počutje potnikov že malce prestižno. Z izjemo materialov, ki sicer izgledajo lepo, a so na otip trdi in glasni.

Malce manj prestižno je sedenje na sedežih in klopi, na katero vstopamo skozi dvoja stranska drsna vrata. Sedišča so namreč precej kratka in hkrati visoka, tako da znajo tisti s krajšimi nogami na ta račun kdaj godrnjati. Kabina se lahko pohvali še z veliko odlagalnimi prostori in poličkami ter mrežicami, vključno s tisto veliko in zelo koristno visečo mrežo v prtljažniku. Sicer pa bo veselje namenjeno predvsem prevozu večjih kosov prtljage zaradi 1400 litrov velikega prtljažnega prostora, ki je z variabilnim podiranjem klopi še dodatno prilagodljiv in s povsem ravnim dnom ob pospravljeni klopi še bolj neomejeno uporaben. Za počitnice na morju ali za popoldansko šušmarjenje.

Motorizacija testnega tournea predstavlja najboljšo med tremi izbirami 1,8-litrskega motorja TDCi. V tej različici ima 81 kilovatov ter 250 Nm navora pri 1750 vrt./min in je na žalost kombiniran z le petstopenjskim ročnim menjalnikom. V praksi se sicer pokaže kot povsem spodoben za nekaj občutka dinamičnosti in agilnosti med vožnjo, čudežev pa tu seveda ne gre pričakovati. Ker je zasnova motorja že precej stara in robustna, kar je lahko tudi dobro, je tudi njegovo delovanje podobno. O zmernosti porabe s 7,2 litra plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov ne gre izgubljati besed, letijo pa vse kritike na njegovo hrupnost. Na žalost v kabini. Lega na cesti je za takšen avtomobil solidna, vzmetenje pa je prilagojeno udobju, kolikor se tu pač da. Za volanom hitro ugotovite, da je tourneo lepo vodljiv in predvsem predvidljiv avtomobil na cesti.

Vse ima svojo ceno in tudi testni tourneo connect jo ima. 21.250 evrov ni malo za tale avtomobil, s katerim kupite veliko drugačnosti. Nekaterim so tudi vrnjeni pogledi v veselje.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford tourneo connect 1,8 TDCi limited
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1753
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 280 pri 1750
menjalnik petstopenjski ročni
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4324 x 1795x 1804
medosna razdalja v mm 2665
prtljažnik v litrih 1400/3400
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1596 (439)
največja hitrost v km/h 169
pospešek 0-100 km/h v s 12,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,6/5,2/6,0
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 18.830
cena testnega vozila v EUR 21.250
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.865

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |