Vrnjeni pogledi
Ford tourneo connect 1.8 TDCi limited
![Vrnjeni pogledi](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-large/667x400/middlexcenter/100/1201185584.jpg)
Ceglasta oblika, ošpičen nos, velike ravne površine ter nepravilni proporci dimenzij ostajajo kljub lanskoletni prenovi plod še vedno kinetičnega dizajna, ki naj bi v vse forde vnašal tisto dinamiko, ki je pri konkurenci ni moč dobiti. No, ne vem, če bi ravno to dejstvo privabljalo kupce k temu avtomobilu. Je pa res, da zna biti presneto zanimiv za prav vse firbčne poglede mimoidočih, ko je lakiran v črno ter opremljen z zatemnjenimi stekli in športnimi litimi platišči, povrhu pa ošminkan še z GT-jevimi srebrnimi dirkaškimi črtami preko motornega pokrova, s srebrno lakirano masko in specialnim kromiranim zaključkom izpušne cevi. Takšen zna vzbuditi kopico vprašanj, kdo se v takšnem stroju vozi, ali kakšna zver od avtomobila mora to biti. No, pa je le v volčjo kožo odeta ovčica.
Prav nič zverinska ampak prav prijazna je notranjost avtomobila. Sploh, ker je to s paketom connect civilna izvedenka dostavnika, in ker je z izborom opreme limited to najbolje založen avtomobil, saj oprema vključuje ESP, TCS ter ostalo aktivno varnost, asistenco za pomoč pri speljevanju v klanec, parkirne senzorje, alarmno napravo ter avdionapravo z glasovnim upravljanjem, telefonom in povezavo bluetooth. Notranjost je po lanski prenovi mnogo prijaznejša do potnikov zaradi solidnejšega dizajna ter vključene praktičnosti. Zaradi zračnosti in prostornosti ter odlične kombinacije barvnih odtenkov (tokrat črne in 'biskvitno' rjave) pa deluje na počutje potnikov že malce prestižno. Z izjemo materialov, ki sicer izgledajo lepo, a so na otip trdi in glasni.
Malce manj prestižno je sedenje na sedežih in klopi, na katero vstopamo skozi dvoja stranska drsna vrata. Sedišča so namreč precej kratka in hkrati visoka, tako da znajo tisti s krajšimi nogami na ta račun kdaj godrnjati. Kabina se lahko pohvali še z veliko odlagalnimi prostori in poličkami ter mrežicami, vključno s tisto veliko in zelo koristno visečo mrežo v prtljažniku. Sicer pa bo veselje namenjeno predvsem prevozu večjih kosov prtljage zaradi 1400 litrov velikega prtljažnega prostora, ki je z variabilnim podiranjem klopi še dodatno prilagodljiv in s povsem ravnim dnom ob pospravljeni klopi še bolj neomejeno uporaben. Za počitnice na morju ali za popoldansko šušmarjenje.
Motorizacija testnega tournea predstavlja najboljšo med tremi izbirami 1,8-litrskega motorja TDCi. V tej različici ima 81 kilovatov ter 250 Nm navora pri 1750 vrt./min in je na žalost kombiniran z le petstopenjskim ročnim menjalnikom. V praksi se sicer pokaže kot povsem spodoben za nekaj občutka dinamičnosti in agilnosti med vožnjo, čudežev pa tu seveda ne gre pričakovati. Ker je zasnova motorja že precej stara in robustna, kar je lahko tudi dobro, je tudi njegovo delovanje podobno. O zmernosti porabe s 7,2 litra plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov ne gre izgubljati besed, letijo pa vse kritike na njegovo hrupnost. Na žalost v kabini. Lega na cesti je za takšen avtomobil solidna, vzmetenje pa je prilagojeno udobju, kolikor se tu pač da. Za volanom hitro ugotovite, da je tourneo lepo vodljiv in predvsem predvidljiv avtomobil na cesti.
Vse ima svojo ceno in tudi testni tourneo connect jo ima. 21.250 evrov ni malo za tale avtomobil, s katerim kupite veliko drugačnosti. Nekaterim so tudi vrnjeni pogledi v veselje.
tehnični podatki | ford tourneo connect 1,8 TDCi limited |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1753 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 81 (110) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 280 pri 1750 |
menjalnik | petstopenjski ročni |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4324 x 1795x 1804 |
medosna razdalja v mm | 2665 |
prtljažnik v litrih | 1400/3400 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1596 (439) |
največja hitrost v km/h | 169 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,6/5,2/6,0 |
poraba na testu v l/100 km | 7,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 18.830 |
cena testnega vozila v EUR | 21.250 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 22.865 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/23360078409314156.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/25266248267143964.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/45503486599773168.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/57652728911489248.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/11863858997821808.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/58000140078365800.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/37341193063184616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/14532345766201616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/64311343710869552.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/68415086390450600.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/50697362748906016.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/36772069707512856.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/94538445957005024.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/13392323069274426.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/92412502877414224.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/88917939038947232.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/54668685607612136.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/61316186375916008.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/90133448923006656.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/35376809677109124.jpg)