S prenovo četrte generacije model CR-V postaja še bolj cestno naravnan in uglajen. V primerjavi s predhodnikom je 35 milimetrov daljši, ima 15 milimetrov širše koloteke, streha pa je od 5 do 15 milimetrov nižja. Pri Hondi so SUV-ju podobno kot civicu namenili nova sprednji in zadnji odbijač, nova platišča, nova žarometa, masko, v notranjosti pa še novo konzolo z za 60 milimetrov pomičnim naslonom za roke in sistemom Honda CONNECT s 7-palčnim zaslonom, občutljivim na dotik. Poseg v podvozje prinaša manjše nagibanje vozila v ostrih zavojih in povečano stabilnost pri večjih hitrostih, nova tesnila vrat in nove talne obloge pa pri potovalni hitrosti še 2dB manj hrupa v notranjosti. Pomembna novost je še sistem aktivne varnosti Honda SEANSING, ki s pomočjo laserske kamere na vetrobranskem steklu in radarja v maski vozila zagotavlja zanesljivejšo oceno dogajanja pred vozilom.
V motorni ponudbi so na voljo trije motorji, bencinski in dva dizelska. 2,0-litrski bencinski i-VTEC s 114 kilovati (155 KM) moči in 1,6-litrski bencinski i-DTEC z 88 kilovati (120 KM) moči sta praktično nespremenjena, 2,2-litrski dizelski motor i-DTEC s 110 kilovati (150 KM) moči pa je postal stvar preteklosti. V zameno so ponudili 1,6-litrski motor i-DTEC z dvema zaporednima turbinskima polnilnikoma, kar prinaša več moči, nižje emisije in manjšo porabo goriva. V povezavi z novim motorjem, ki je sicer na voljo le pri različicah s štirikolesnim pogonom, so ponudili še nov 9-stopenski samodejni menjalnik znamke ZF.
CR-V je še naprej na voljo s štirimi paketi opreme: comfort, elegance, lifestyle in executive. Ti so serijsko bolje opremljeni, zato po prenovi pričakujte od 500 do 1.000 evrov višje cene. Ker sta tako civic kot CR-V rezultat britanske tovarne v Swindonu, te otežuje še menjalni tečaj britanskega funta. 25.370 evrov boste odšteli za najcenejšo bencinsko (2.0 i-VTEC 2WD comfort, 6-st. roč.) oziroma 27.490 evrov za najcenejšo dizelsko različico (1.6 i-DTEC 2WD comfort, 6-st. roč.). Pričakovati je, da bo največ kupcev poseglo po 88-kilovatni dizelski različici v povezavi s sprednjim pogonom in paketom elegance oziroma lfestyle, ki sta na voljo od 29.240 oziroma 30.990 evrov.
Pogled na cenik:
honda CR-V 2.0 i-VTEC 2WD comfort, 6-st. roč. (114 kW) – 25.370 EUR
honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD comfort, 6-st. roč. (88 kW) – 27.490 EUR
honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD elegance, 6-st. roč. (88 kW) – 29.240 EUR
honda CR-V 2.0 i-VTEC 4WD comfort, 6-st. roč. (11 4 kW) – 28.420 EUR
honda CR-V 2.0 i-VTEC 4WD elegance, 5-st. sam. (114 kW) – 31.220 EUR
honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD elegance, 6-st. roč. (118 kW) – 32.740 EUR
honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD lifestyle, 6-st. roč. (118 kW) – 35.030 EUR
honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD elegance, 9-st. sam. (118 kW) – 35.280 EUR
honda CR-V 2.0 i-VTEC 4WD executive, 5-st. sam. (114 kW) – 36.460 EUR
honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD executive, 9-st. sam. (118 kW) – 42.150 EUR