Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Golf na steroidih

Seat leon SC 1.8 TFSI FR

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kolebate med golfom 1,4 TSI in med močnejšim GTI-jem, pa se vam prvi zdi prešibak, drugi pa predrag in preveč zmogljiv? Rešitev je preprosta. Vzemite leona FR s 132-kilovatnim motorjem. Obljubljamo, da boste navdušeni.
Golf na steroidih
Foto: Gašper Miš
3. 2. 2014 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno se nam leon zdi ravno prav drzen
doplačljivi led žarometi svetijo odlično
lega je zanesljiva, povratnih informacij veliko
motor je zelo prepričljiv in malo porabi
voznikovo okolje je zgledno urejeno
španski karakter v tej barvi zaživi
menjalnik je veselje uporabljati
prestavna razmerja so za odtenek predolga
ob manj bogati opremi je notranjost malce pusta
vzvratna ogledala so dokaj majhna
kot v golfu velik zaslon na dotik ni na voljo
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (31 glasov)

Seat leon FR je avtomobil, ob katerem bo marsikateri Slovenec le zavihal z nosom in šel kupit golfa. Med nami namreč velja prepričanje, da je le Volkswagen tisto pravo, poleg znamke Audi seveda, ostalo pa ne. Verjetno si je Seat kriv sam, ker nekako ne najde pravega načina za nagovarjanje kupcev, a vedeti je treba, da je leon pravzaprav le golf v drugačni obleki. Tokrat celo v bistveno bolj zanimivi in zanimivi obleki.

Takšen leon ni manj prepričljiv in zna navdušiti na številnih področjih, testni predvsem z motorjem in zanesljivo lego na cesti. Ta 1,8-litrski agregat je vrhunski, konkretno potegne, porabi okoli osem litrov, tudi zvok ima simpatičen. Karakterno ga lahko primerjam z motorjem 1,4 TSI, ki je umirjen in normalno uporaben ter prav nič naporen. Ta je popolnoma enak, le več moči ponuja, zato je vselej prepričljiv. Za moj okus so prve štiri prestave sicer malo preveč razvlečene, v četrti gre leon FR več kot 210 km/h, ampak je prav zaradi tega lahko pohvalno varčen. Predvsem pa ga ni potrebno posebej priganjati, pa suvereno potegne.

V takšni turkizno modri barvi tudi izgleda nastopaško, agresivnejši izgled pa podkrepi s suverenimi voznimi lastnostmi. Je bistveno mehkejši od golfa GTI, pri katerem nas je preveč pretresalo, obenem pa deluje za odtenek bolj čvrst od navadnega golfa oziroma leona. Če si boste zaželeli hitrejše vožnje, vam bo ustregel brez težav in brez posebnega nagibanja, predvsem pa hvalim količino povratnih informacij, ki jih ponudi volan. Prav zaradi tega je užitek lahko zelo velik. Super kompromis skratka, za umirjeno ženo in malce zahtevnejšega moža.

Trivratni SC zaradi le enega para vrat izgubi pri uporabnosti

Tudi nasploh je avtomobil čisto na nivoju golfa. Sam sicer trivratnega ne bi izbral, ker to vseeno ni malček za mestne dogodivščine, ampak z dvema paroma vrat dejansko lahko celo družinski avtomobil. Večina družin je danes prostorsko zahtevnejših, a v primeru, da imate enega oziroma dva otroka, lahko služi kot družinski avtomobil. Prostora za potnike je dovolj, prtljažnik pa bo tudi zmogel zadostiti večini zahtev.

Že Matej je v tem prvem testu novega leona povedal, da se pelje kot golf in je enako kakovostno izdelan. Nekaj razlik so morali narediti, zato je tukaj armaturna plošča oblikovno malce manj prepričljiva, ampak v kombinaciji z bogatejšo opremo ni dolgočasna, sredinski zaslon je malo manjši kot v golfu in ravno slednjega še najbolj pogrešamo. Čeprav cenovna razlika v primerjavi z golfom ni velika, takšen FR ponuja zelo prepričljiv agregat, kakršnega v golfu sploh ni, obenem pa ponuja tudi vrhunske žaromete v led tehniki, kakršnih golf prav tako nima in jih nadvse priporočam, ker so vredne vsakega evra.

Za 25.000 se mi tako leon FR SC zdi zelo prepričljiv paket. Sleeper, bi rekli Američani, če ne bi bil v tako kričeči barvi. Avtomobil, ki izgleda čisto neobičajno, a zmore precej športnih vrlin. Recimo mu športnik v civilni preobleki.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki seat leon SC 1.8 TFSI FR
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1798
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 6.200
največji navor v Nm pri vrt./min 250 pri 1.500
menjalnik ročni, šestststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4228 x 1810 x 1446
medosna razdalja v mm 2599
prtljažnik v litrih 380
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1350 (470)
največja hitrost v km/h 224
pospešek 0-100 km/h v s 7,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,1/5,0/5,7
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 13.790
cena testnega vozila v EUR 21.905
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.002

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |