Peugeot 206+
Domača premiera
Nekatere tovarne se zato odločajo za ohranjanje starega modela ob novem, Peugeot pa je šel malo dlje in konkretno prenovil 206.
207 seveda ostaja v ponudbi, vendar njegovi kupci niso tako cenovno občutljivi, temveč se odločajo v večini primerov za modele z več opreme, ki v povprečju stanejo okoli 11.500 evrov. Prav tako Francozi niso imeli modela, ki bi zapolnil vrzel med 107 in 207, zato 206+ pomeni dopolnitev ponudbe v tem segmentu in bo pripomogel k boljši prodaji. Ne pričakujejo velikih prodajnih številk, saj naj bi se letos zanj odločilo kakšnih 300 kupcev, vendar naj bi skupaj z modelom 207 dosegla 9,5-odstotni delež v segmentu, kar pa ni več zanemarljivo. Sicer se je 206+ lani dobro odrezal, saj je na nekaterih trgih Evrope že nekaj časa na voljo. Prodali so jih 96 tisoč, zato se je slovenski uvoznik odločil tudi za prodajo pri nas.
Izkušnje so pokazale, da je najbolj zanimiv petvratni model za 1,4-litrskim bencinskim motorjem in opremo style, zato bo ta edini v ponudbi za ceno 8.990 evrov. Prenovljeni model ohranja vse dobro od starega 206, bolj pa so se potrudili pri končni obdelavi in mu nadeli malo drugačno podobo. Sprednji del je tako zelo podoben tistemu pri 207, zadaj pa ima bolj robusten odbijač in spremenjene luči. Gre za najnižje in najkrajše vozilo v segmentu (3,87 metra), prostornina prtljažnika pa meri 245 litrov. V notranjosti boste opazili, da je armaturna plošča povzeta iz 207, klimatska naprava je serijska, prav tako čelni zračni blazini, ABS in električni pomik sprednjih stekel. Seznam doplačil je logično kratek in obsega le radio, stranski zračni blazini, 15-palčna lahka platišča, meglenki, tempomat in kovinsko barvo, vendar kupci v tem razredu ne bodo iskali razkošja.
206+ naj bi se še posebej izkazal pri nizkih stroških vzdrževanja, saj so intervali vzdrževalnih pregledov podaljšani na 30 tisoč kilometrov ali dve leti, zasluge pa gredo preizkušenemu bencinskemu agregatu, ki iz 1,4 litra delovne prostornine pridela za današnje čase majhnih 55 kilovatov (75 KM) in 120 Nm navora. Povprečna poraba naj bi znašala 6,3 litra. Najbolj prodajan model v zgodovini Peugeota tako dobiva nov zagon in bo verjetno še nekaj časa zanimiv za nekatere kupce.
Sicer Francozi letos predstavljajo tudi privlačni model RCZ (spomladi pri nas), ki bo nosil novi logotip znamke; letos namreč praznujejo že 200. obletnico industrijskega razvoja znamke. Prihodnost naj bi bila svetla še zaradi uvedbe popolnoma električnega vozila iOn konec leta in BB1 kmalu v prihodnosti.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!