Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Suknja brez zvenečega imena

Škoda superb combi 2.0 TDI 4x4 elegance

Avtor prispevka: Miha Dovč
Kdor nosi obleke in hlače na rob več kot le enkrat letno na kakšni poroki prijatelja, ve, da so pri obleki najbolj pomembni kroj, materiali, barva in počutje, manj pa, kateri logotip je našit na njej.
Suknja brez zvenečega imena
Foto: Matej Mihinjač
10. 6. 2010 ob 12:38
Komentarjev: 0
video test škoda superb combi 2,0 TDI 4x4 elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vzporednice s tekstila lahko hitro potegnemo v avtomobilsko industrijo. Škoda je z najnovejšim superbom combi tipičen primer za to.  Tudi najbolj zveneča imena v tekstilni industriji niso garancija, da vam bo obleka všeč, oziroma tudi marketinško manj znani krojači znajo sešiti suknjo, ki vam bo všeč, v kateri se boste dobro počutili in ne bo le visela v omari. Ko je na ceste pripeljal kombilimuzinski/limuzinski superb druge generacije z inovativnim odpiranjem prtljažnih vrat, so vsi po vrsti hvalili njegovo prostornost, manj oziroma najmanj navdušeni pa so bili nad zadkom vozila. V začetku leta se je na avtomobilsko sceno pripeljal nasploh prvi karavanski superb s popravljeno hibo in še več prostora. Če izpustimo prestiž, je superb karavan največ, kar zahteva povprečni kupec avtomobilov.

Prestiž je to, kar (tej) škodi najbolj manjka. Konec koncev je tako tudi prav, saj imajo v skupini VAG avtomobile tudi za tovrstne kupce. Če niste obremenjeni z znamko na nosu in volanskem obroču (mimogrede je to daleč najgrši detajl na avtomobilu), pa se boste odločili za njen nakup. S kromiranimi 'brki' in pokončnimi letvicami ima isti obraz kot vse novodobne škode. V primerjavi s fabio in octavio je superb spredaj bolj oglat, ravno tako zaobljen kot pri manjših karavanskih modelih te hiše pa je zadek. Glede na velikost prtljažnih vrat so (po občutku) premajhna le zadnja svetila. V primerjavi s prej predstavljenim bratom je karavanski superb skladen na vseh 4838 milimetrih dolžine. Ker avtomobili rastejo, parkirni prostori pa ne sledijo temu trendu, boste najbolj negodovali, ko boste zanj iskali primerno veliko parkirno mesto.

Se pa ta superb zato zelo velikodušno odkupi s svojo prostornostjo. Čeprav se po dolžinskih centimetrih uvršča med bratranca A6 in passata, ju s prostorom, ki je na voljo, poseka na celi črti. Še najmanj tega bosta dobila spredaj vozeča. Občutek je podoben kot v octaviji. Počutje za volanom je dobro, glede na velikost vozila bi bil superb lahko le bolj radodaren z odlagalnimi mesti. Le-teh pa je bistveno več v prtljažniku. Velika predala za blatniki bosta vase sprejela vse tisto, kar bi se sicer nekontrolirano vozilo po prtljažniku, nekaj prostora v sebi skriva tudi dvojno dno, priročne so kljukice za nakupovalne vrečke in magnetna lučka v prtljažniku, ki je odstranljiva in je lahko v pomoč pri nočni montaži rezervnega kolesa. Prtljažnih litrov, ki so na voljo, je vsaj 633, največ 1868. Predsedniško pa je odmerjen prostor za sprednjima sedežema. Tudi najvišja peterka košarkarskega moštva bi se lahko brez težav podala na daljšo pot. V praksi je prostora toliko, da je za vozniškim sedežem, nastavljenim za mojih 183 centimetrov višine, na zadnjem sedežu skoraj 20 centimetrov prostora za kolena do naslonjala prednjega sedeža.

Cena za karavanskega superba z najmočnejšim dizlom (125 kilovatov), najbogatejšim paketom opreme in štirikolesnim pogonom je nekaj drobiža manj kot 33 tisočakov. Z usnjem, samodejnimi prtljažnimi vrati in še kakšno postavko s seznama dodatne opreme cena preseže 36 tisočakov. To je pa že območje, kjer Škoda še ni bila. Če pogledamo neatraktiven emblem tovarne in se spomnimo čeških turistov, ki so s starimi, še zračno hlajenimi škodami obvezno polnili odstavne pasove avtocest, je to veliko denarja, po drugi strani pa je glede na velikost vozila in opremljenost to povsem upravičena cena. Če se lahko odpovemo usnju in vsekolesnemu pogonu, pa si jo zlahka naredimo še cenovno dostopnejšo.

Slednji je pri dizelskih agregatih na voljo le pri agregatu s 125 kilovati in skupnim vodom. Teža in velikost vozila tu zahtevata svoj davek, tako da je poraba tega agregata med sedmimi in osmimi litri. Zaradi vsekolesnega pogona se superb pelje kot po tračnicah, še večjo dodano vrednost pa dobi v slabih voznih razmerah.

Pri nakupu obleke je obvezno treba zaviti tudi v trgovino z manj zvenečimi znamkami na obešalnikih. Nikoli se ne ve, mogoče bo pa kakšna izvrstno pristajala prav vam. Pa še nakup vas ne bo tako zelo močno udaril po žepu. Zadovoljstvo ob uporabi bo pa neprecenljivo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda superb combi 2,0 TDI CR 4x4
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 4200
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 1750-2500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4838 x 1817 x 1462
medosna razdalja v mm 2761
prtljažnik v litrih 633 – 1865
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1593 (620)
največja hitrost v km/h 219
pospešek 0-100 km/h v s 9,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,3/5,0/6,7
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 22.990
cena testnega vozila v EUR 32.928
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 36.803

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |