Vzporednice s tekstila lahko hitro potegnemo v avtomobilsko industrijo. Škoda je z najnovejšim superbom combi tipičen primer za to. Tudi najbolj zveneča imena v tekstilni industriji niso garancija, da vam bo obleka všeč, oziroma tudi marketinško manj znani krojači znajo sešiti suknjo, ki vam bo všeč, v kateri se boste dobro počutili in ne bo le visela v omari. Ko je na ceste pripeljal kombilimuzinski/limuzinski superb druge generacije z inovativnim odpiranjem prtljažnih vrat, so vsi po vrsti hvalili njegovo prostornost, manj oziroma najmanj navdušeni pa so bili nad zadkom vozila. V začetku leta se je na avtomobilsko sceno pripeljal nasploh prvi karavanski superb s popravljeno hibo in še več prostora. Če izpustimo prestiž, je superb karavan največ, kar zahteva povprečni kupec avtomobilov.
Prestiž je to, kar (tej) škodi najbolj manjka. Konec koncev je tako tudi prav, saj imajo v skupini VAG avtomobile tudi za tovrstne kupce. Če niste obremenjeni z znamko na nosu in volanskem obroču (mimogrede je to daleč najgrši detajl na avtomobilu), pa se boste odločili za njen nakup. S kromiranimi 'brki' in pokončnimi letvicami ima isti obraz kot vse novodobne škode. V primerjavi s fabio in octavio je superb spredaj bolj oglat, ravno tako zaobljen kot pri manjših karavanskih modelih te hiše pa je zadek. Glede na velikost prtljažnih vrat so (po občutku) premajhna le zadnja svetila. V primerjavi s prej predstavljenim bratom je karavanski superb skladen na vseh 4838 milimetrih dolžine. Ker avtomobili rastejo, parkirni prostori pa ne sledijo temu trendu, boste najbolj negodovali, ko boste zanj iskali primerno veliko parkirno mesto.
Se pa ta superb zato zelo velikodušno odkupi s svojo prostornostjo. Čeprav se po dolžinskih centimetrih uvršča med bratranca A6 in passata, ju s prostorom, ki je na voljo, poseka na celi črti. Še najmanj tega bosta dobila spredaj vozeča. Občutek je podoben kot v octaviji. Počutje za volanom je dobro, glede na velikost vozila bi bil superb lahko le bolj radodaren z odlagalnimi mesti. Le-teh pa je bistveno več v prtljažniku. Velika predala za blatniki bosta vase sprejela vse tisto, kar bi se sicer nekontrolirano vozilo po prtljažniku, nekaj prostora v sebi skriva tudi dvojno dno, priročne so kljukice za nakupovalne vrečke in magnetna lučka v prtljažniku, ki je odstranljiva in je lahko v pomoč pri nočni montaži rezervnega kolesa. Prtljažnih litrov, ki so na voljo, je vsaj 633, največ 1868. Predsedniško pa je odmerjen prostor za sprednjima sedežema. Tudi najvišja peterka košarkarskega moštva bi se lahko brez težav podala na daljšo pot. V praksi je prostora toliko, da je za vozniškim sedežem, nastavljenim za mojih 183 centimetrov višine, na zadnjem sedežu skoraj 20 centimetrov prostora za kolena do naslonjala prednjega sedeža.
Cena za karavanskega superba z najmočnejšim dizlom (125 kilovatov), najbogatejšim paketom opreme in štirikolesnim pogonom je nekaj drobiža manj kot 33 tisočakov. Z usnjem, samodejnimi prtljažnimi vrati in še kakšno postavko s seznama dodatne opreme cena preseže 36 tisočakov. To je pa že območje, kjer Škoda še ni bila. Če pogledamo neatraktiven emblem tovarne in se spomnimo čeških turistov, ki so s starimi, še zračno hlajenimi škodami obvezno polnili odstavne pasove avtocest, je to veliko denarja, po drugi strani pa je glede na velikost vozila in opremljenost to povsem upravičena cena. Če se lahko odpovemo usnju in vsekolesnemu pogonu, pa si jo zlahka naredimo še cenovno dostopnejšo.
Slednji je pri dizelskih agregatih na voljo le pri agregatu s 125 kilovati in skupnim vodom. Teža in velikost vozila tu zahtevata svoj davek, tako da je poraba tega agregata med sedmimi in osmimi litri. Zaradi vsekolesnega pogona se superb pelje kot po tračnicah, še večjo dodano vrednost pa dobi v slabih voznih razmerah.
Pri nakupu obleke je obvezno treba zaviti tudi v trgovino z manj zvenečimi znamkami na obešalnikih. Nikoli se ne ve, mogoče bo pa kakšna izvrstno pristajala prav vam. Pa še nakup vas ne bo tako zelo močno udaril po žepu. Zadovoljstvo ob uporabi bo pa neprecenljivo.