Britvica
Ford fiesta ST 1.5 ecoboost 147 kW performance
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Biti razvojnik za novo ni bilo lahko, pa jim je vseeno uspelo vse dvigniti še na višji nivo.
Kot Fordov inženir bi bil zelo nervozen, priznam, ko bi bilo treba pokazati novo fiesto ST in povedati, v čem je boljša od prejšnje. Ker prejšnja je bila fantastična, test si preberite tukaj, in ena pred njo tudi. Zato biti razvojnik za novo ni bilo lahko, pa jim je vseeno uspelo vse skupaj dvigniti še na višji nivo in narediti avtomobil, s katerim si kot eno že po prvem kilometru vožnje.
Bistvo tega avtomobila je bila seveda od nekdaj vozniška superiornost.
Bistvo tega avtomobila je bila seveda od nekdaj vozniška superiornost in to sta brez posebnega napora dokazovali že dve prejšnji generaciji. So pa pri prejšnji generaciji fieste zelo dolgo zavlačevali s prihodom različice ST, za kar so najbrž imeli dokaj dober razlog ali pa ne, zato so tokratno na ceste postavili že dobro leto po prihodu civilnih različic.
Po moči fiesto ST nekateri prekašajo, a to je manj pomembno kot ena sama bilka plevela na urejenem nogometnem igrišču. Z 200 ’konjički’ je več kot dovolj hitra, že naravnost lepo pospešuje, itak pa se je največji užitek s takšnimi majhnimi bombicami zapoditi v ovinke. In fiesta ST je tukaj najboljša. Lega je vrhunska in ravno pri njej je STjka v primerjavi s prejšnjo generacijo naredila še korak naprej. Če boste doplačali za paket Performance, boste dobili še sprednjo zaporo diferenciala, ki bo v zavojih skrbela za močan ugriz v ovinek, fiesta pa bo sledila vašim volanskim ukazom kot lepo udomačen kužek. Zato je menda jasno, da brez tega paketa ne razmišljajte o nakupu.
Pa še pet vrat ima, kar je tudi dokaj redko v segmentu, zato dodajam, da je lahko super družinsko vozilo, ko otroci ne potrebujejo več vozičkov. Razen če ste eden tistih, ki razmišlja o kombiju že ob pričakovanju drugega otroka. Potem za vas fiesta ST že od daleč ni. Sicer pa nimam posebnih zadržkov, dvakrat letno pa bo na dopustu tudi s strešnim kovčkom prav dobro izgledala. 30 'jurjev' pride takšna s paketom Performance, hudo barvo, LED-lučmi in s kopico ostalih dodatkov. Ni malo, ampak … spomnite se sladoleda.
tehnični podatki | ford fiesta ST 1.5 ecoboost 147 kW performance |
vrsta motorja | turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1497 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 147 (200) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 290 od 1.600 do 4.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4068 x 1735 x 1469 |
medosna razdalja v mm | 2493 |
prtljažnik v litrih | 311 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1283 (372) |
največja hitrost v km/h | 232 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,6 /5,1/6,0 |
poraba na testu v l/100 km | 8,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 12.720 (*1.800 EUR popusta) |
cena testnega vozila v EUR | 26.720 (*1.800 EUR popusta) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 31.600 (*1.800 EUR popusta) |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!