Največja razlika v primerjavi s klasičnim električnim fiatom 500 bo seveda bolj dinamično zašiljena zunanjost in velik napis Abarth na sprednji strani avtomobila. Temnejše bodo luči, na zadku bo spojler, tehničnih podatkov pa zaenkrat še nimamo. Električni fiat 500 e se ponaša z baterijo, ki pohrusta 42 kWh elektrike, elektromotor pa zagotavlja 87 kW (119 KM) moči in 220 Nm navora. Po vsej verjetnosti bo fiat 500 e abarth, oziroma fiat 500 abarth, premogel vsaj 100 kW (136 KM) moči in 280 Nm navora, čeprav bi bilo 110 kW (150 KM) moči in 350 Nm navora še toliko bolj sladko. Seveda se končni produkt do 100 km/h ne bo pognal v 6,7 sekunde in ne bo dosegel hitrosti več kot 200 km/h, kot različica na bencin, lahko pa pričakujemo, da bodo Italijani zanj zahtevali malenkost manj kot 40 tisočakov.