Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zlato povprečje

Ford mondeo karavan 2,0 TDCi titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
V življenjskem ciklu praktično vsakega od vozil prej ali slej pride čas za prenovo, preden ga zamenja nova generacija. In za takšne prenove so značilne predvsem oblikovne spremembe, novosti v podkožju pa je v večini primerov manj. Ford mondeo je v tem pogledu mali posebnež.
Zlato povprečje
Foto: Anže Jereb
19. 4. 2012 ob 19:54
Komentarjev: 0
video test ford mondeo karavan 2.0 TDCi titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Seveda je tudi njega doletela vizualna preobrazba, kupci prenovljenih modelov se kajpak morajo pokazati, mora se vedeti, da vozijo najnovejšo stvaritev, a to ni najbolj pomemben element te prenove. Če se vseeno za trenutek ustavim najprej pri vizualnih spremembah - mondeo je dobil led diode, ki so dandanes tako popularne, malce so mu spremenili še odbijača in okoli vrat namenili kromirane obrobe - zaradi česar že takoj deluje bolj športno. Kar je pravzaprav dobrodošlo, saj se v duhu znamke tako tudi pelje.

Notranjost v večini ostaja enaka, le sedežne prevleke so drugačne, a tega najbrž ne boste opazili, spremenili pa so tudi merilnike. Okolje je bilo že prej prijetno in takšno ostaja tudi po prenovi. Sedi se v redu, prav tako je dobra tudi preglednost. Pravzaprav v okviru voznikovega delovnega okolja moti le še vedno pretanek volan, ki je po mojem mnenju ena redkih šibkih točk avtomobila. Zlasti, ker je mondeo vozniško dober avtomobil, debelejši volan enostavno manjka.

Ena od vrlin tega avtomobila seveda ostaja prostornost. Na zadnji klopi pripomb ne bodo imeli niti košarkarji Uniona Olimpije in prav nobene ne bodo imeli v zvezi s prostornino prtljažnika. Ta je eden največjih v segmentu, predvsem pa je zaradi dokaj ravnih robov tudi med najbolj praktičnimi. Hladilnik, kolo ali kaj podobnega, vse to bo šlo vanj brez kakršnihkoli težav. Le kakovost izdelave celotne notranjosti na trenutke šepa, je boljša kot včasih, a sem ter tja boste še vedno slišali kakšnega črička preveč.

Pa tehnične spremembe kot sta opozorilnik pred nenamerno menjavo pasu in radarski tempomat? Vse to in še kaj je po prenovi v mondeu na voljo, a testni avtomobil z nobenim od omenjenih sistemov ni bil oborožen, zato o njih kdaj drugič. Lahko pa pohvalim biksenonske žaromete, ki res odlično svetijo.

Vozne lastnosti ostajajo enake in še vedno na zelo visokem nivoju. Ford pač ne more iz svoje kože in prav je tako, saj zato mondeo ostaja zelo dinamično naravnan avtomobil, obenem pa ni tako trd, da bi poskakovali na vsaki luknji. Trši je seveda od nekaterih k udobju naravnanih tekmecev, a marsikdaj zaradi tega celo prijetnejši v vožnji, saj se manj nagiba. Dvolitrski motor poznamo in je dober. Ni posebej živahen in niti posebej varčen ne, a po drugi strani tudi ne anemičen oziroma požrešen. Nekakšno zlato povprečje skratka. Porabi okoli sedem litrov, do stotice pa pospeši v dobrih desetih sekundah. Povsem spodobno.

Vas pa zna pozitivno presenetiti cena. Takšen mondeo z opremo titanium vas bo stal okoli 29 tisočakov. Preden si boste priborili še nekaj popusta.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford mondeo karavan 2,0 TDCi titanium
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.750 do 2.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4840 x 1885 x 1510
medosna razdalja v mm 2850
prtljažnik v litrih 550
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1505 (675)
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 9,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,6/5,3
poraba na testu v l/100 km 7,4
cena osnovnega vozila v EUR 20.840
cena testnega vozila v EUR 29.480
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 30.260

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 5. 2024
Maj 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |