Privlači malce drugače
Chevrolet aveo 1,6 LTZ plus
Za avea se nihče ne bo odločil na ta način, nihče ne bo rekel: "Uau, ta avto pa preprosto moram imeti!" Se pa bo zanj odločil nekdo, ki bo s kalkulatorjem v roki lepo pretehtal, kaj za ponujen denar dobi v zameno. In se torej odločal bolj racionalno, kar pogosto sploh ni napačno.
Ker so oči tiste prve, ki nam povedo, ali nam je nekaj všeč ali ne, je aveo navzven postal bolj agresiven. Zajetna sprednja maska je takšna kot pri večjih modelih in precej samozavestno gleda v svet, kar bo prepričalo marsikoga. Ker je bočna silhueta dokaj pokončna, na boku pa se skrivata dva para vrat, bo aveo prepričal še vse tiste, ki potrebujete uporaben avtomobil. Pa znotraj?
Aveo vas ne bo navdušil z vrhunsko notranjostjo, plastika je trda, a me to ne moti preveč, saj se je med vožnjo ne dotikam ves čas, pomembno mi je le, da je dovolj dobro sestavljena in ne škripa. In tukaj ne. Bi pa lahko bila bolj živahnih barv, da ne bi delovala tako ceneno. Predvsem vzorec na osrednjem delu armaturne plošče deluje starinsko.
Drugih zamer na tem področju ni; prostora je dovolj, nekako povprečno za velikostni razred, pri tem se je seveda treba zavedati, da za družinsko vozilo aveo ne bo najbolj smotrna izbira. Precej poudarka so inženirji namenili voznim lastnostim in jih močno izboljšali, kar v praksi pomeni, da sedaj niso več slabe kot pri prejšnji generaciji, posebej izrazito dobre pa še vedno ne. Za kar tudi ne vidim potrebe, aveo je pač še eden od malčkov, ki se bodo večinoma preganjali po mestu in bližnji okolici, zato nikakor ni treba, da je dirkalnik. Pohvalim pa lahko občutek na volanu, ki je precej boljši in dovolj dober, da voznik ve, kaj se dogaja pod kolesi.
Še največja zamera gre motorju. Ta ponuja 85 kilovatov, kar ni malo in dokaj suvereno premika avea, a kaj ko ima menjalnik le pet prestav in je avtomobil glasen že pri 110 km/h. Tukaj se lepo vidi, da aveo ni višek tehnološkega razvoja in da je marsikateri tekmec na tem področju boljši. Avtocesta mu iz tega vidika dela precej preglavic. Obenem je tudi poraba goriva prevelika, na testu malce manj kot devet litrov. Povsem preveč.
Se pa plusi začno pri ceni, kjer boste pridobili nekaj manevrskega prostora za poznejšo veliko porabo. Avea lahko dobite že za manj kot deset tisočakov, takšen stane dobrih dvanajst. Za to dobite dokaj močan motor, šestnajstpalčna platišča, 6 zračnih blazin, ESP, ročno klimo, bluetooth, parkirne senzorje zadaj, tempomat in celo USB-vhod.
Sosed vas verjetno res ne bo gledal s posebno bolečino v očeh. Pa kaj zato. Seveda obstajajo boljši predstavniki razreda, a toliko za odštet znesek ne boste dobili prav nikjer.
tehnični podatki | chevrolet aveo 1,6 LTZ plus |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 85 (115) pri 6000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 156 pri 4000 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4039 x 1735 x 1517 |
medosna razdalja v mm | 2525 |
prtljažnik v litrih | 290 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1147 |
največja hitrost v km/h | 189 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,9/5,3/6,6 |
poraba na testu v l/100 km | 7,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 8.499 |
cena testnega vozila v EUR | 11.900 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 12.280 |
testno vozilo z vso dodatno opremo v Hypu že od | 205,28 EUR |
pri pologu 20% od nabavne vrednosti | 2.456 EUR |
testno vozilo v Hypu že od | / |
pri pologu 20% od nabavne vrednosti | / |
osnovni model v Hypu že od | 142,08 EUR |
pri pologu 20% od nabavne vrednosti | 1.699,80 EUR |
število mesečnih obrokov | 57 |
efektivna obrestna mera | 8,4033 % |
* Izračuni so informativni, cene brez DDV in veljajo v akciji ‘LIZING BREZ SKRBI’. Za vse dodatne informacije obiščite spletno stran www.hypobrezskrbi.si. |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!