Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Privlači malce drugače

Chevrolet aveo 1,6 LTZ plus

Avtor prispevka: Anže Jereb
Slovenci smo pri kupovanju avtomobilov svojevrsten fenomen. Pa ne takšen, s katerim bi se lahko pohvalili. Na število prebivalcev pokupimo ogromno število novih vozil, predvsem pa se ob nakupu velikokrat odločimo za avtomobile, ki so za družinski proračun enostavno predragi. Saj poznate rek, ni pomembno kaj jem, glavno je, da je moj avtomobil boljši od sosedovega.
Privlači malce drugače
Foto: Matej Mitruševski
25. 1. 2012 ob 8:40
Komentarjev: 0
video test chevrolet aveo 1.6 LTZ
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Za avea se nihče ne bo odločil na ta način, nihče ne bo rekel: "Uau, ta avto pa preprosto moram imeti!" Se pa bo zanj odločil nekdo, ki bo s kalkulatorjem v roki lepo pretehtal, kaj za ponujen denar dobi v zameno. In se torej odločal bolj racionalno, kar pogosto sploh ni napačno.

Ker so oči tiste prve, ki nam povedo, ali nam je nekaj všeč ali ne, je aveo navzven postal bolj agresiven. Zajetna sprednja maska je takšna kot pri večjih modelih in precej samozavestno gleda v svet, kar bo prepričalo marsikoga. Ker je bočna silhueta dokaj pokončna, na boku pa se skrivata dva para vrat, bo aveo prepričal še vse tiste, ki potrebujete uporaben avtomobil. Pa znotraj?

Aveo vas ne bo navdušil z vrhunsko notranjostjo, plastika je trda, a me to ne moti preveč, saj se je med vožnjo ne dotikam ves čas, pomembno mi je le, da je dovolj dobro sestavljena in ne škripa. In tukaj ne. Bi pa lahko bila bolj živahnih barv, da ne bi delovala tako ceneno. Predvsem vzorec na osrednjem delu armaturne plošče deluje starinsko.

Drugih zamer na tem področju ni; prostora je dovolj, nekako povprečno za velikostni razred, pri tem se je seveda treba zavedati, da za družinsko vozilo aveo ne bo najbolj smotrna izbira. Precej poudarka so inženirji namenili voznim lastnostim in jih močno izboljšali, kar v praksi pomeni, da sedaj niso več slabe kot pri prejšnji generaciji, posebej izrazito dobre pa še vedno ne. Za kar tudi ne vidim potrebe, aveo je pač še eden od malčkov, ki se bodo večinoma preganjali po mestu in bližnji okolici, zato nikakor ni treba, da je dirkalnik. Pohvalim pa lahko občutek na volanu, ki je precej boljši in dovolj dober, da voznik ve, kaj se dogaja pod kolesi.

Še največja zamera gre motorju. Ta ponuja 85 kilovatov, kar ni malo in dokaj suvereno premika avea, a kaj ko ima menjalnik le pet prestav in je avtomobil glasen že pri 110 km/h. Tukaj se lepo vidi, da aveo ni višek tehnološkega razvoja in da je marsikateri tekmec na tem področju boljši. Avtocesta mu iz tega vidika dela precej preglavic. Obenem je tudi poraba goriva prevelika, na testu malce manj kot devet litrov. Povsem preveč.

Se pa plusi začno pri ceni, kjer boste pridobili nekaj manevrskega prostora za poznejšo veliko porabo. Avea lahko dobite že za manj kot deset tisočakov, takšen stane dobrih dvanajst. Za to dobite dokaj močan motor, šestnajstpalčna platišča, 6 zračnih blazin, ESP, ročno klimo, bluetooth, parkirne senzorje zadaj, tempomat in celo USB-vhod.

Sosed vas verjetno res ne bo gledal s posebno bolečino v očeh. Pa kaj zato. Seveda obstajajo boljši predstavniki razreda, a toliko za odštet znesek ne boste dobili prav nikjer.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki chevrolet aveo 1,6 LTZ plus
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (115) pri 6000
največji navor v Nm pri vrt./min 156 pri 4000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4039 x 1735 x 1517
medosna razdalja v mm 2525
prtljažnik v litrih 290
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1147
največja hitrost v km/h 189
pospešek 0-100 km/h v s 11,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,9/5,3/6,6
poraba na testu v l/100 km 7,8
cena osnovnega vozila v EUR 8.499
cena testnega vozila v EUR 11.900
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 12.280

 

Informativni izračun v hypu
testno vozilo z vso dodatno opremo v Hypu že od 205,28 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 2.456 EUR
testno vozilo v Hypu že od /
pri pologu 20% od nabavne vrednosti /
osnovni model v Hypu že od 142,08 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 1.699,80 EUR
število mesečnih obrokov 57
efektivna obrestna mera 8,4033 %

* Izračuni so informativni, cene brez DDV in veljajo v akciji ‘LIZING BREZ SKRBI’. Za vse dodatne informacije obiščite spletno stran www.hypobrezskrbi.si.

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 10. 2024
Oktober 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |