Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Jama na kolesih

Kia ceed sportswagon 1.0 T-GDi LX edition

Avtor prispevka: Anže Jereb
Med štirimi paketi opreme, ki so na voljo, je novi ceed bojda najbolj zaželen ravno s paketom LX edition. Zato smo na test že tretjič vzeli takšnega, celo z enakim motorjem že drugič. Ampak tokrat prvič s karavansko ritjo.
Jama na kolesih
Foto: Gašper Miš
13. 8. 2019 ob 19:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tudi v karavanski različici ceed deluje sloko in elegantno
prtljažniku po prostornini v segmentu ni para, je tudi uporaben
voznikovo okolje je prijetno, materiali so dobri
veliko je odlagališč, ki pridejo zelo pogosto prav
vmesnik zaslona na dotik je intuitiven in hiter
občutek na volanu je dovolj dober, da je ceed na cesti suveren
litrski motor je povprečno zmogljiv in povprečno varčen
ročni menjalnik ima kratke hode in je prijeten
cena s popustom je ugodna
vrata se ob zapiranju rada le priprejo in ne zaprejo
če je motor vklopljen, se ob izstopu voznika ostala vrata ne odklenejo
lane assist ne ostane izključen po naslednjem vklopu motorja
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (18 glasov)

Najbrž nima smisla ponovno poudarjati, da nam ceed deluje premalo živahno in razburljivo. Je kot nekakšen laboratorij, v katerem vse štima in je res dobro izdelano, ni pa to ravno prostor za zabavo. Hočem reči, tudi v tem segmentu so tekmeci, ki bolj zaigrajo na srce, ceed pa je po germansko odličen in prav toliko suhoparen. Ampak to ni ravno kritika, bolj osebno mnenje. Najdem pa tri stvari, ki me dejansko motijo …

Najprej, da se vrata slabo zapirajo, jih je treba res močneje zaloputniti, sicer se zgolj priprejo. Še dosti bolj me moti, da pri vključenem motorju zadnja vrata ostanejo zaklenjena tudi po tem, ko voznik svoja odpre. Ko boste v nalivu pred šolo izstopili, da bi otroku pomagali z zadnjih sedežev vzeti še šolsko torbo, pa bodo vrata ostala zaklenjena in bo potrebno teči nazaj do armaturne plošče in odkleniti vsa vrata, no, ne boste ravno navdušeni, čeprav je to v svojem bistvu varnostna funkcija. In moti me, da se sistem lane assist vključi vsakič, ko zaženem motor. Skratka, da si ne zapomni voznikove želje in potem ostane ves čas izključen.

S tem pri kritikah že zaključujem in jasno je, da ne gre za hude napake. Predvsem malenkosti, ki nekatere zmotijo. Sicer pa je ceed prijeten in ergonomsko uporaben, veliko je odlagališč, sedeži so dobri in zaslon je lepo odziven. Tudi materiali so precej dobri, kar pomeni, da je na splošno avtomobil zelo dober. Tokratni karavan pa še izjemno prostoren.

Prtljažnik meri zajetnih 625 litrov, kar je cel liter več od prejšnje generacije karavanskega civica, ki je bil v tem segmentu rekorder. In to je pohvalno, predvsem zato, ker kljub njegovi velikosti tudi prostora na sedežni klopi ne manjka. In ob podrtih naslonjalih prtljažnik vase sprejme skoraj 1,7 kubika tovora. Pohvalna je tudi njegova uporabnost, v mislih imam predvsem kaveljčke za vrečke in podobno. Če boste pogosto prevažali pralne stroje ali imeli družinske dopustniške evakuacije, bo velik prtljažnik hitro prišel prav in tukaj zaenkrat ceedu ni para razen pri sestrski znamki.

Mogoče še beseda o motorju, čeprav smo prav takšnega že imeli na testu. Litrski trivaljni turbobencinar malce hecno brbota, kar ni nič nenavadnega, porabi pa dobrih sedem litrov na sto kilometrov. Po zmogljivostih je s svojimi 88 kilovati moči dokaj spodoben, nikakor pa ne zelo živahen, zato se nam je precej bolj dopadel 1,4-litrski turbomotor, ki ponudi ravno toliko več moči, da je bolj suveren. Sploh ob polnem prtljažniku, kar bi se tukaj moralo bolj pogosto dogajati.

Takšen karavan oziroma sportswagon je torej zelo uporaben in vsesplošno dober avtomobil s prijetno lego in dovolj dobrim menjalnikom, zanimiva pa je tudi cena. Ne tista prva na ceniku, ki znaša 23.610 EUR in je precej visoka, s popustom pa vas bo stal samo še 17.410 EUR. To je pa že dobra cena in točno tisočak in pol več od kombilimuzine. Še malce močnejši motor in bolj zanimivo barvo vzemite, pa boste imeli zelo prijeten avtomobil.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia ceed sportswagon 1.0 T-GDi LX edition
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 998
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 172 od 1.500 do 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4600 x 1800 x 1465
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 625
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1334 (506)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 11,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,5/4,9/5,5
poraba na testu v l/100 km 7,5
cena osnovnega vozila v EUR 20.690 (*6.200 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 23.190 (*6.200 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 23.610 (*6.200 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
ZmVycmFyaS5wbmcxNTQxMDcwMTI0.png
Borut V pravi:
S popustom dobiš v bistvu avto, ki je pol cenejši od avtov, ki so precej dražji ob sicer enako velikem prtljažniku. Ta zadeva ima prtljažnik kot passat karavan.
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |