Njegov namen je jasen
Fiat ducato 35L furgone seve. PLH2 2.3 multijet 16V 120

Druga predelava obsega tovorni del. Zelo uporabnih 15 kubičnih metrov so zmanjšali z naknadno vgrajeno steno in mu dodali še tri dodatne sedeže. Na žalost niso ne pomični ne odstranljivi in krepko prenizko nameščeni. Potniki zadaj bodo sedeli nizko in brez zaupanja v voznika, z zelo slabim občutkom. Ker je dostop do teh sedežev le z desne strani, si ne boste mogli privoščiti bočnega parkiranja ob kakšno steno. Ker je Fiat ta vrata namenil za dostop do tovornega prostora, pa se tudi odklepajo neodvisno od voznikovih in desnih sprednjih. Predelni steni so namenili še okno iz pleksi-stekla, ki ima le estetsko vrednost, uporabne pa zaradi majhnosti žal ne.
Toliko bolj pa sta uporabni stranski ogledali (če je že tisto v kabini samo sebi namen). Sta 'tovornjaške' velikosti in deljeni. Spodnji del namreč prikazuje širši kot in pokriva tudi mrtvega. Na polovici dolžine ducata ni stekel, zato je okrnjen pogled vstran, zahvaljujoč omenjenim ogledalom pa bo vožnja manj stresna. Dolga medosna razdalja, velika skupna dolžina in štirikolesni pogon, ki še poveča obračalni krog, so razlogi, da s tem kombijem ne rinete v ozke ulice, v parkirno hišo in samodejne avtopralnice. V tovornem prostoru se z lahkoto znajde tudi kakšno kolo za mestne opravke. Zaradi višine se ne bo potrebno sklanjati, pritrdilnih mest pa je dovolj.
Voznikov delovni prostor je bogato odmerjen, ogromno je odlagalnih površin in predalov. Plastika in obdelava je na nižjem nivoju kot pri osebnih avtomobilih, česar mu seveda ne moremo zameriti. Z veliko dodatne opreme, kjer najdemo zračno vzmeten sedež, navigacijo, samodejno klimatsko napravo, tempomat, parkirna tipala, prostoročno povezavo za telefon in še kaj, ga cenijo na več kot 45 tisočakov. S popustom in odbitim davkom pa za davčne zavezance hitro postane ugodnejši. Z obema predelavama se končni krog kupcev skrči na nekaj deset kandidatov, ki potrebujejo točno takšen delovni stroj. Terena se zlahka ne bo ustrašil, še manj pa tovora, ki ga lahko spravi vase.
tehnični podatki | fiat ducato 35L furgone seve. PLH2 2.3 multijet 16V 120 |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2.287 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 88 (120) pri 3.600 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 320 pri 2.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 5.998 x 2.050 x 2.545 |
medosna razdalja v mm | 4.035 |
prtljažnik v litrih | 15.000 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 2125 (1375) |
največja hitrost v km/h | 145 |
pospešek 0-100 km/h v s | ni podatka |
poraba (po normah EU) v l/100 km | ni podatka |
poraba na testu v l/100 km | 12,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 21.487 |
cena testnega vozila v EUR | 42.655 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 45.975 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















