Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Škoda rapid spaceback

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Škodin rapid je dobil dodatno karoserijsko različico z nazivom spaceback. Gre za kombilimuzino, ki pa bi si po mojem mnenju zaslužila povsem svoje ime. Je namreč dovolj drugačna in samosvoja.
Škoda rapid spaceback
Foto: Anže Jereb
11. 10. 2013 ob 8:57
Komentarjev: 2
video mednarodna premiera škoda rapid spaceback
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Verjetno vsi, ki vsaj malo spremljate avtomobilizem, veste, da ima Škoda v svoji ponudbi kombilimuzino rapid, ki z boka izgleda kot klasična limuzina. Morda bi ji celo lahko rekli petvratna limuzina. Vem pa, da to veste prav vsi, ki spremljate Volan, saj smo dva rapida imeli tri mesece v uredništvu in za našo rubriko Zeleni volan, z njima pa smo opravili kopico nalog. Zato tudi veste, da je rapid dejansko cenejša alternativa octavii z malce manj dovršeno notranjostjo in obilico prostora.

Sedaj so istoimenskemu modelu namenili še kombilimuzinsko karoserijsko različico z oznako spaceback, ki oblikovno spominja na audija A3 sportback, vsaj kar se tiče oblike kombilimuzinskega zadka. Od prvotnega rapida je spaceback krajši za okoli 18 centimetrov in dejansko zapolnjuje vrzel med karavansko fabio, od katere je daljši za pet centimetrov, in med daljšim rapidom. To pomeni, da v prtljažniku ponuja manj prostora, in sicer 415 litrov v primerjavi s 550 litri daljšega rapida, je pa njegov prtljažnik vseeno večji od tistega v golfu. Nadvse cenim še Škodin trud po povečanju uporabnosti, saj praktično nobena znamka ne ponudi tako uporabnih dodatkov. Denimo kopice mrežic in zank v prtljažniku, ki je tako še bolj uporaben, pa odstranjevalca ledu s stekel, ki je skrit pod pokrovčkom, kjer točimo gorivo, pa držala mobilnega telefona pred prestavno ročico, reže za varnostni jopic pod voznikovim sedežem in še bi lahko našteval.

Zakaj predlagamo drugačno ime? Rapid slovi kot poceni alternativa octavii, spaceback pa to mejo zelo suvereno briše. Notranjost je dobila drugačen (bolj moderen) volanski obroč, na voljo so dodatki v imitaciji aluminija, ksenonski žarometi, zaslon z navigacijo, panoramska steklena streha ter črno obarvan zgornji del prtljažnih vrat in tudi materiali se mi po prvi vožnji zdijo boljši. Zato menim, da modelu z nazivom rapid delajo manjšo krivico, ker je konkretno sestavljen in sploh ne deluje manj elegantno.

Je pa spaceback model, ki ga je Škoda krvavo potrebovala, saj doslej ni imela predstavnika v golfovem razredu. Octavia resda stoji na enaki platformi, a je precej večja in s precej drugačno ciljno skupino kupcev. Spaceback pa predstavlja ravno to, relativno majhno, a prostorno kombilimuzino, ki se od daljšega rapida, vsaj po prvih občutkih, tudi bolje pelje, bolj čvrsto in zanesljivo.

Ponudba motorjev ostaja enaka, nov v ponudbi je le 1,6-litrski TDI s 66 kilovati moči, ki bojda povprečno porabi le 3,8 litra goriva na sto prevoženih kilometrov. Z njim sem se zapeljal in potrjujem, da je za bolj umirjene voznike dovolj zmogljiv, kot vedno pa raje priporočam katerega od bencinskim motorjev TSI, ki so cenejši in tišji, pa tudi porabijo sila malo. Kar poglejte si mojo in Matejevo vožnjo do Prage, pa boste prijetno presenečeni.

Začetna cena je zaenkrat enaka ceni daljšega rapida in se začne pri 10.999 evrih. Spaceback ima že v osnovi nekaj več opreme, zato pričakujte, da se bo limuzinski rapid podražil za okoli petsto evrov, kar pomeni, da bo spaceback celo nekoliko cenejši. Začetna cena je seveda sila nizka, računajte pa na to, da boste za avtomobil odšteli vsaj petnajst tisočakov, če boste želeli spodoben motor in nekaj dodatne opreme. Kar je dejansko še vedno manj od marsikaterega tekmeca.

Še nekatere cene:

škoda rapid spaceback 1.2 (55 kW) active - 10.999 EUR
škoda rapid spaceback 1.2 TSI (77 kW) active - 13.195 EUR
škoda rapid spaceback 1.6 TDI (66 kW) active - 14.488 EUR
škoda rapid spaceback 1.2 (55 kW) ambition - 12.492 EUR
škoda rapid spaceback 1.4 TSI DSG (90 kW) ambition - 17.081 EUR
škoda rapid spaceback 1.6 TDI (77 kW) ambition - 16.536 EUR
škoda rapid spaceback 1.2 TSI (77 kW) elegance - 16.039 EUR
škoda rapid spaceback 1.4 TSI DSG (90 kW) elegance - 18.541 EUR
škoda rapid spaceback 1.6 TDI (77 kW) elegance - 17.998 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
RFNDMDA0MzcuSlBHMTMyNTAyOTQ5OQ==.jpg
Pioneer pravi:
igor ti si bebec. rapid je limuzina/karavan za vse tiste, ki želijo imeti tak avto in si dražjih ne morejo privoščiti ali pa zato, ker večega avta ne potrebujejo. razlika med rapidom in octavio je v velikosti, ceni, materialih in opremi. Kaj pa je narobe s tem, da je avto poceni? je samo avto, ki zapolni ta razred in ga seveda nihče ne bo prodajal po isti ceni kot octavie. nekdo želi poceni, relativno prostoren avto in logično, da ne bo gledal avtomobile nad 20.000?, ker mogoče nima. rapid je tako kot jetta. nekaj med octavio in fabio oz. passatom in golfom. poimenovanje karavana je pa čisto njihova stvar. rapid je spaceback, octavia je combi, bmw je touring, clio je grandtour, opel sports tourer, peugeot je SW itd. Če se njim zdi, da bodo kupci zaradi imena raje kupili ta avto, naj delajo kar hočejo.
(pred 1 desetletji )
Ni slike
igor pravi:
spaceback namesto caravan ali combi? kako glupa fora. kaj mislijo, da bodo zato mlajsi kupovali ta model ker se imenuje prostornizadek. torej po domače vlka rit!! combi ali karavan kar je bil vw 30 let pa ni uredu?? kakšen nateg. pa kaj je sploh sedaj to?? vw je poceni audi, škoda je poceni vw, a rapid pa je poceni škoda?? zakaj? ker je sestavljen iz rabljenih zastarelih delov, po moznosti radioaktivnih. rapid je res najbolši. najboljši predstavnik gensko spremenjenih vozil. v njem je vrjetno uporabljena vsa najnovejsa tehnika ki je sploh mogoča da se izdela POCENI vozilo. ne kupim nič od škode. ko pa kupis audi a6, ti nekdo reče spet reče ima itak iste dele kot superb. torej ostane še samo bmw ali mercedes. do k. vse skupaj. čao
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |