Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Triton po slovensko

Mitsubishi L200 DC 2.4 DI-D 4WD AT intense

Avtor prispevka: Anže Jereb
Mitsubishi L200 je pred nedavnim doletela rahla prenova, a je bolj pomembno, da kmalu na ceste prihaja zelo močno osvežena in oblikovno predrugačena izvedenka. Kljub temu pa tudi aktualna še ni za odmet.
Triton po slovensko
Foto: Jure Cehner
6. 2. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunanjost je skoraj športno zaobljena
položaj za volanom je dober in prijeten
stikala so na priročnih mestih ter uporabna
prostora za potnike je dovolj, odlagališč tudi
nadgradnja kesona je z veliko okni priročna
terensko je sposoben, vozniško zelo prijeten
svoje mere med vožnjo odlično skriva
motor je eden bolj prijetnih v segmentu
menjalnik je kljub le petim prestavam dober
zadnje steklo se hitro zarosi in poslabša preglednost nazaj
sistem lane assist ne ostane izključen ob ponovnem zagonu
notranjost je na pogled stara in suhoparna
tudi materiali niso na nivoju najboljših
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (15 glasov)
test mitsubishi L200 DC 2.4 DI-D 4WD AT intense
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Se spomnite, kako so vas učili, ko ste bili mladi? Da je treba starejše spoštovati in da so polni znanja. L200 je že en pravi avtomobilski starček, ker drugo leto pride na ceste novi, ampak tudi ta še vedno obvlada naloge. Da oblikovno ni tako nastopaški kot večina ostalih, je ena stvar. In da znotraj s trdimi materiali ter precej zastarelim voznikovim okoljem ni na nivoju najboljših, druga. Ampak to sta dejansko edini zameri, ki ju L200 pripišem, pa še ti nista pomembni za tiste, ki takšen tip vozila potrebujejo.

L200 je Mitsubishijev paradni konj in drugi najbolje prodajan model te znamke.

L200 je Mitsubishijev paradni konj in drugi najbolje prodajan model te znamke. V štiridesetih letih so jih prodali 4,7 milijona, prodaja se na 150 različnih trgih, torej je zelo priljubljen. Aktualnemu nekateri zamerijo premalo nastopaško obliko in premalo odrezave poteze, ki jih bo prinesla prenova naslednje leto, mehansko in uporabno pa skoraj noben okus ne bo ostal nepotešen.

Za začetek sta že notranja prostornost in udobje povsem zadovoljiva. Voznikovo okolje je sicer oblikovno duhamorno in materiali trdoplastični, je pa funkcijsko vse v redu, stikala so priročna in na pravih mestih, tudi odlagališč je kar nekaj. Prostora je dovolj, čeprav se sedi precej visoko, na zadnji klopi pa je udobje omejeno in na pričakovani ravni za pick-up. Ker L200 v dolžino meri skoraj 5,3 metra, je jasno, da je velik predvsem keson. Ta je tokrat ponudil še nadgradnjo, ki skrbi, da so predmeti znotraj bolj varni pred vremenom in dolgimi prsti pobalinov. Jo priporočam, ker ima stekla vse naokoli in posledično lahek dostop do prtljage, edino na pogosto zarošeno zadnje steklo nadgradnje se boste morali navaditi v slabem vremenu, ker nima ogrevalnih žičk.

Tudi terensko sposoben je, ima štirikolesni pogon, zaporo diferenciala ter reduktor, manjka mu le pomočnik pri spuščanju po klancu navzdol, ki ga imajo nekateri poltovornjaki. Na terenu vas ne bo skrbelo, ker bo preplezal še tako velike ovire. Tisto, kar mi je pri L200 najbolj všeč, je njegova cestna vozniška prijetnost. Se mi zdi eden manj okornih in vozniško bolj prijetnih pick-upov pri nas. Seveda zadek trese na grbinah, malce bolj kot pri najbolj uglajenih, ampak to je itak lastnost, na katero bodite pri teh vozilih pripravljeni, ko niso polno obtežena. Sicer je med zavoji presenetljivo lahkoten, občutek na volanu je kar dober, sploh se ne zdi tako ogromen, kot v resnici je. Svojo maso in velikost dobro skriva in tudi na manjših parkiriščih je med poltovornjaki med najbolj okretnimi.

Tudi motor je super, bistveno bolj umirjen od glasnega Fordovega petvaljnika in še kakšnega, pa ne kaj dosti manj zmogljiv. 185 ’konjičkov’ ponuja in je lepo prožen, ne zdi se podhranjen, porabi pa okoli 10 litrov; manj le, če boste res zelo umirjeni. In čeprav ima samodejni menjalnik samo 5 prestav, nimam pripomb; med njimi se lepo sprehaja in jih tudi zelo smotrna izbira, ker skupaj z motorjem skrbita, da ni preveč hrupa in da sta dovolj prožna.

Na koncu je tudi cena avtomobila privlačna, ker takšna zaradi starosti tudi mora biti. Z opremo invite in popustom stane 23.400 EUR, edini pomislek gre le dejstvu, da ga kmalu čaka konkretna oblikovna osvežitev. Takrat bo postal bistveno bolj nastopaški in bo lažje pariral ostalim, predvsem pa bo bolj sodobna tudi notranjost.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi L200 DC 2.4 DI-D 4WD AT intense
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2442
moč v kW (KM) pri vrt./min 133 (178) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 430 pri 2.500
menjalnik samodejni, petstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5205 x 1815 x 1780
medosna razdalja v mm 3000
prtljažnik v litrih 1520 x 1470 x 475
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1875 (1035)
največja hitrost v km/h 177
pospešek 0-100 km/h v s 11,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,1/6,6/7,5
poraba na testu v l/100 km 11,8
cena osnovnega vozila v EUR 24.900 (*3.500 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 31.700 (*3.500 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.844 (*3.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |