Osnova za avto je z uporabniškega vidika odlična, saj so bili ostali modeli proglašeni za Mednarodni dostavnik leta 2019 in jim pri uporabnosti ne gre očitati veliko. Tudi toyoti proace city seveda ne, na voljo je v dveh dolžinskih različicah, in sicer kot 4,4 oziroma 4,7 metra dolgo vozilo, s čimer ravno zapolnjuje vrzel, ki je Toyoti manjkala, večje dimenzije in več prostora pa potem ponuja proace. V tovorno boste lahko zbasali 3,3 oziroma 3,9 kubičnega metra tovora, ki bo skupaj tehtal največ 1.000 kilogramov, kar je hkrati nosilnost, s katero se ne more pohvaliti noben drug tekmec.
Prav tako je v segmentu tukaj najdaljši še tovorni prostor, ta meri 3,1 oziroma 3,4 metra, zasluga pa gre sistemu Smart Cargo, pri katerem se podre še sprednji sovoznikov sedež in tako omogoči večjo dolžino. Za tiste, ki boste pogosto vozili težje tovore, bo dobrodošel še indikator Smart Load, ki obvesti, da ste izkoristili že 90 odstotkov nosilnosti, in dodatno opozori, ko dosežete polno nosilnost. Tovorni proace verso je tudi eden redkih dostavnikov segmenta, ki sprejme dve evropaleti. Spredaj pa ponudi dva oziroma tri sedeže, kakor želite.
Pri Toyoti pravijo, da bo letos med 110 prodanimi vozili velika večina potniških, teh naj bi bilo kar 80 odstotkov, zato še nekaj potniških dejstev. Obe izvedenki, tako kratka kot dolga, ponujata pet ali sedem sedežev, pri čemer so tisti v drugi vrsti ločeni in nase sprejmejo tri otroške sedeže, če je takšna potreba. Po potniški kabini je osemnajst različnih odlagališč, torej uporabnost ne bo trpela, tovorna in potniška različica pa sta na voljo še s številnimi dodatki, kot je lesena zaščita tovornega dela, mrežice pri potniškem, vlečna kljuka in ostalo. Proace city verso, torej potniški, ima v prtljažniku še dodatno uporabno polico na večji višini z nosilnostjo 25 kilogramov, če boste želeli tja postaviti kakšen manjši kos tovora.
Dizelski in bencinski motorji si bodo po prodaji delili enako razmerje, izbirali pa boste lahko med 1,2-litrskim turbobencinarjem z 81 oziroma 96 kilovati ali 1,5-litrskim turbodizlom s 75 oziroma 96 kilovati. Servisni interval bencinskih motorjev je na 20.000 prevoženih kilometrov ali eno leto, pri dizelskih je interval 30.000 pri potniških ter 40.000 kilometrov pri tovornih različicah.
Ena od velikih prednosti Toyote je tudi garancija oziroma jamstvo. Kot vedno poleg triletne garancije ponujajo še dodatni dve leti jamstva, za katerega pravijo, da je enako garanciji in zato z modelom proace city uvajajo še nov model financiranja, ki vozila cenovno postavlja ob bok ostalim trem identičnim predstavnikom. Lastnikom, ki bodo vozilo odplačevali mesečno ter po Toyotinem financiranju, pa zagotavljajo, da bodo imeli vključena vsa zavarovanja, servise, menjavo gum in ostalo. Po nekaj letih to vozilo lahko zamenjajo za novo ter nadaljujejo mesečno odplačevanje.
Še nekaj cen:
toyota proace city verso combi 1.2 81 kW – 16.360 EUR
toyota proace city verso shuttle 1.2 81 kW – 17.150 EUR
toyota proace city verso venture 1.2 81 kW – 22.370 EUR
toyota proace city verso VIP AT 1.2 96 kW – 28.790 EUR
toyota proace city verso combi 1.5 D-4D 75 kW – 17.860 EUR
toyota proace city verso combi AT 1.5 D-4D 96 kW – 21.010 EUR
toyota proace city verso venture 1.5 D-4D 96 kW – 25.370 EUR
toyota proace city verso VIP AT 1.5 D-4D 96 kW – 30.440 EUR