Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Namesto samozavesti

Range rover evoque convertible 2.0 TD4 AT 4WD HSE dynamic

Avtor prispevka: Anže Jereb
Tako bizarnemu avtomobilu, kot je evoque s platneno streho, težko očitaš napakice, kot sta miniaturen prtljažnik ali dokaj glasen motor. In imeti moraš dovolj samozavesti, da si upaš sedeti v njem, ker te opazijo vsi. Ampak vsi!
Namesto samozavesti
Foto: Gašper Miš
17. 4. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zaradi ekskluzivnosti in posebnosti je ocena takoj več kot 4
zlaganje ostrešja je mogoče do 50 km/h, kar je zelo pomembno
samo zlaganje pa je z 18 sekundami še dovolj hitro
zadaj se sedi dovolj udobno, tudi daljše poti ne bodo težavne
piš vetra ni moteč niti zadaj, dokler hitrosti niso velike
za dizelski motor niti ni tako grozen zvok
notranjost je na pogled še vedno elegantna, čeprav evoque ni več mlad
odličen bo za 'nastopanje' ob plaži ali pot v gore
prtljažnik je precej majhen in težko dostopen
277 dodatnih kilogramov se med vožnjo še kako pozna
dizelski motor nikakor ne sodi v takšen nastopaški stroj
na avtocesti je piš vetra premočan, da bi se vozili s streho dol
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (11 glasov)
test land rover range rover evoque convertible 2.0 TD4 180 AT 4WD HSE
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Premalo atraktivnosti mu res ne morem zameriti, buljenje mimoidočih je zagotovljeno, četudi morda vidijo le na eno oko in še na tistem nosijo debela očala. Boljšega avtomobila za nastopanje v tem cenovnem okviru ni, to je jasno in to so še pred serijsko proizvodnjo vedeli tudi pri Land Roverju. Celo kakšen lamborghini bi težko privabil več zavistnih pogledov. Takšnega platneno-strešnega evoqua na naših cestah najbrž ne boste več videli, ne predstavljam si namreč, da imamo pri nas kupce, ki bi si ga upali privoščiti, zato smo kajpak hitro 'zagrabili' priložnost, da se z njim zapeljemo. Pa čeprav je avtomobil sam po sebi v osnovi že precej star, čeprav ima kar nekaj hib in čeprav vozniško sploh ni nič posebnega.

Morate pa biti posebni vi, samovšečni je morda boljši izraz. Sam nisem in potem kar ne vem, kako naj se v njem med vožnjo obnašam, ko vidim vse te poglede mimoidočih, kako streljajo vame. Naj igram razvajenega frajerja, ki misli oziroma ve, da je nekaj posebnega? Ali zgolj nekoga, ki se slučajno vozi v atraktivnem avtomobilu. Prva vloga mi ni po meri, drugo pa tudi težko prevzamem, če je avtomobil tako zelo bizaren. Mislim, ne morete se delati, da ni nič, če očitno je, ni tako? No, moj vozniški 'ksiht' je potem najbrž nekje vmes in po vsej verjetnosti sem izgledal čudno.

Evoque je sam po sebi že dokaj star, ampak na pogled še vedno zelo atraktiven avtomobil.

Dovolj nebuloz, vas zanima avtomobil. Evoque je sam po sebi že dokaj star, ampak na pogled še vedno zelo atraktiven avtomobil. Če hočete imeti kabriolet s štirimi oziroma petimi sedeži, pa še SUV po vrhu, ker se boste vozili po hudo zahtevnih podlagah kot večina lastnikov, torej nihče, potem druge izbire nimate. Lahko poškilite edino še k ultra posebnemu mercedes-maybachu G650 landaulet.

Diskretni torej ne boste, ker privlači poglede bolj od gospodičen v 'minikah', ki se od pomladi naprej sprehajajo po Ljubljani. Tudi barva ni ravno diskretna. A uporabnost posebej ne trpi, vsaj, kar se potniškega prostora tiče. Štirje potniki bodo sedeli dovolj udobno, platno se zloži v 18 sekundah, zelo pomemben je podatek, da se lahko peljete do 50 na uro, ker boste potem tudi v mestu frajerji. Zadaj med vožnjo seveda malo bolj piha, ampak sploh ni prehudo, čeprav se na avtocesti s spuščenim ostrešjem vseeno ne boste vozili, zadnja dva bo fino prepihalo.

In prtljažnik je z 251 litri prostornine tudi le malenkost večji od škatlice vžigalic.

Bolj hud je podatek o masi vozila. Evoque s platneno streho je zajetnih 277 kilogramov težji od klasičnega, skoraj dve toni tehta in to se pozna v hitrih zavojih. Vem, da ga ne boste pogosto mučili, ker je predvsem za pozirat, se pa masa hitro začuti. In prtljažnik je z 251 litri prostornine tudi le malenkost večji od škatlice vžigalic. Ampak na srečo lahko za krajše poti takšne ogromne predmete, kot je bil naš sup za snemanje, postavite kar pokonci in je.

Pri kabrioletih vedno poudarjam, da izberite bencinski motor, ker poslušati dizelskega ni nič prijetnega. Evoque ga je vseeno imel, 132 kilovatov oziroma 180 ’konjičkov’ je ponujal in je še kar spodoben izdelek. Ker je avtomobil težji, se včasih malo bolj napreza, ampak ne prehudo, čeprav mi njegov zvok res ne ustreza. Ker takšen avtomobil stane okoli 77 'jurjev', pa res ne vem, če je potrebno paziti še na porabo. Pač, vzemite bencinsko različico.

Kljub ’napakam’, kot so prevelika masa, dokaj majhna uporabnost in povprečna notranjost, je tole res hud primer atraktivnega avtomobila. Res, da stane več kot kakšen porsche boxster in se ne pelje niti približno tako dobro, ampak ko hočete biti opaženi ali uživati brez strehe nekje na brezpotjih v gorah, je to to. Bizaren avto, ampak zaradi takšnih sploh delam to, kar delam!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki land rover range rover evoque convertible 2.0 TD4 180 AT 4WD HSE dynamic
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 430 pri 1.750
menjalnik samodejni, devetstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4370 x 1980 x 1609
medosna razdalja v mm 2660
prtljažnik v litrih 251
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1967 (508)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 10,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7/5,1/5,7
poraba na testu v l/100 km 10,0
cena osnovnega vozila v EUR 54.118
cena testnega vozila v EUR 63.767
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 77.485

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |