Namesto samozavesti
Range rover evoque convertible 2.0 TD4 AT 4WD HSE dynamic
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Evoque je sam po sebi že dokaj star, ampak na pogled še vedno zelo atraktiven avtomobil.
Dovolj nebuloz, vas zanima avtomobil. Evoque je sam po sebi že dokaj star, ampak na pogled še vedno zelo atraktiven avtomobil. Če hočete imeti kabriolet s štirimi oziroma petimi sedeži, pa še SUV po vrhu, ker se boste vozili po hudo zahtevnih podlagah kot večina lastnikov, torej nihče, potem druge izbire nimate. Lahko poškilite edino še k ultra posebnemu mercedes-maybachu G650 landaulet.
In prtljažnik je z 251 litri prostornine tudi le malenkost večji od škatlice vžigalic.
Bolj hud je podatek o masi vozila. Evoque s platneno streho je zajetnih 277 kilogramov težji od klasičnega, skoraj dve toni tehta in to se pozna v hitrih zavojih. Vem, da ga ne boste pogosto mučili, ker je predvsem za pozirat, se pa masa hitro začuti. In prtljažnik je z 251 litri prostornine tudi le malenkost večji od škatlice vžigalic. Ampak na srečo lahko za krajše poti takšne ogromne predmete, kot je bil naš sup za snemanje, postavite kar pokonci in je.
Kljub ’napakam’, kot so prevelika masa, dokaj majhna uporabnost in povprečna notranjost, je tole res hud primer atraktivnega avtomobila. Res, da stane več kot kakšen porsche boxster in se ne pelje niti približno tako dobro, ampak ko hočete biti opaženi ali uživati brez strehe nekje na brezpotjih v gorah, je to to. Bizaren avto, ampak zaradi takšnih sploh delam to, kar delam!
tehnični podatki | land rover range rover evoque convertible 2.0 TD4 180 AT 4WD HSE dynamic |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1999 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 132 (180) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 430 pri 1.750 |
menjalnik | samodejni, devetstopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4370 x 1980 x 1609 |
medosna razdalja v mm | 2660 |
prtljažnik v litrih | 251 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1967 (508) |
največja hitrost v km/h | 195 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,7/5,1/5,7 |
poraba na testu v l/100 km | 10,0 |
cena osnovnega vozila v EUR | 54.118 |
cena testnega vozila v EUR | 63.767 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 77.485 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!