Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dihalne vaje

Nissan note 1.2 SC tekna sport

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Na posnetkih in fotografijah ne vidite nissana note nismo, ampak običajnega nota z nekaj lepotnimi dodatki. Pozerski majhen družinski avto? Za koga? Ne vem, ampak ne izgleda slabo in ni nujno za družine.
Dihalne vaje
Foto: Gašper Miš
5. 9. 2014 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zelo všečen izgled za malo enoprostorsko vozilo
vrhunska uporabnost v majhnem avtomobilu
pomična klop je idealna rešitev za prilagoditev prostora
bočna vrata se zadaj odpirajo pod pravim kotom
kompresor da motorju novo sapo, ne pa kril
trije valji poskrbijo tudi za zanimivo zvočno kuliso, ki hkrati ni glasno moteča
dober občutek za volanom
menjalnik bi lahko imel prestavo več
volan ni nastavljiv po globini
kljub zelo dinamičnemu izgledu se note malo preveč nagiba v ovinkih
premajhna posoda za gorivo
poraba je v praksi daleč od tistega, kar obljublja tovarna
cena nota s tem motorjem je previsoka
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (14 glasov)
video test nissan note 1.2 SC tekna sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Takšen se mi zdi bolj primeren za mlade voznike, ki želijo zelo praktičen avto. Morda za svoje športne aktivnosti, zaradi velike prtljage, pogostih selitev, kdo ve. Dejstvo je, da je novi note izjemno uporaben in to sem že povedal v prvem testu. Takrat me je najmanj navdušil motor, zato so zdaj pri Nissanu zame naredili novega. S kompresorjem, da bolje diha. Dobro, ne ravno zame, čeprav bi bil ponosen, ampak za tiste, ki potrebujejo malo več moči.

Pa je res boljši? Malo. Motor ima skoraj 100 'konjev', če sem natančen, 98, to je 72 kilovatov, pa vseeno daje občutek, da ga je treba stalno priganjati, da kam gre. Saj, nekaterim je to všeč, bo pa poraba potem hitro zrasla. Na našem testu je znašala 6,9 litra, tovarna pa obljublja samo 4,3 litra na 100 kilometrov! S tem bi bil res eden najbolj varčnih bencinskih avtomobilov pa v praksi žal ni kljub rešitvi z Millerjevim ciklom, ki pusti sesalni ventil odprt malo dlje, da je izgorevanje še boljše. Dobra stran kompresorja je, da ni nenadnega prirasta moči, ko kar naenkrat butne, ampak lepo zvezno vleče že iz spodnjih vrtljajev. Dobra stran treh valjev pa, da ima zanimiv, malo športen zvok. Ima celo posebno elektronsko sklopko, ki odklopi kompresor, ko so zahteve po moči majhne (med počasnejšo vožnjo), s čimer zaradi manjšega trenja prihrani nekaj malega goriva.

Motor sam po sebi ni slab, le premajhna razlika je v primerjavi z navadnim in kljub športni zunanjosti tega nota ponuja le malo manjšo porabo od šibkejšega, če znate izkoristiti več navora pri nižjih vrtljajih. Da bi lažje upravičil višjo ceno, bi lahko tudi menjalnik imel stopnjo več. Sama vožnja ni posebej dinamična, krmilni mehanizem je srednje odziven in note se tudi precej nagiba, ampak deluje zanesljivo in mejo oprijema se hitro začuti, kar je za manj izkušene zelo pomembno. Predvsem jim bo všeč lahkotnost vožnje, zadovoljiv položaj za volanom, ki bi bil še boljši, če bi bil tanek obroč nastavljiv tudi po globini, ter prostor v kabini kljub majhnim meram zunaj.

Torej, izgleda super, gre zadovoljivo, porabi okoli 7 litrov in je izjemno praktičen. Celo vzdolžno pomično klop ima in vrata, ki se odpirajo do pravega kota, kar je res praktično pri montaži otroških sedežev. Vse to si lahko preberete pri prejšnjem testu na tej povezavi. Dobrih 18 tisočakov pripravite za takšnega, če vas spojlerji ne ganejo, pa tisočaka manj. Mogoče še tole: dizelski je samo 200 EUR dražji, sicer glasnejši in manj zabaven, zato pa v praksi varčnejši.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan note 1.2 SC tekna sport
vrsta motorja bencinski, trivaljni, vrstni, kompresor, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1198
moč v kW (KM) pri vrt./min 72 (98) pri 5.600
največji navor v Nm pri vrt./min 147 pri 4.400
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4135 x 1695 x 1530
medosna razdalja v mm 2600
prtljažnik v litrih 295/381
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1189 (395)
največja hitrost v km/h 181
pospešek 0-100 km/h v s 11,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/3,7/4,3
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 12.500
cena testnega vozila v EUR 18.200
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.580

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |