Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Svežina ob (ne)pravem času

Peugeot RCZ 1.6 THP VTi 200

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
V zadnjem času majhne prenove dežujejo kot za stavo. Ne vem, ali se oblikovalci znotraj firme tako hitro naveličajo oblike, ki so jo prej naredili, ali pride kakšen nov pa reče, da je treba zadevo popraviti, ali pa firme mislijo, da se bodo kupci pustili vsakič znova peljati na led in da bodo kot za stavo kupovali nove modele.
Svežina ob (ne)pravem času
Foto: Gašper Miš
5. 12. 2013 ob 7:20
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika je zelo privlačna
strehi in zadnjemu oknu ni para med konkurenco
motor je vrhunski; dovolj močan in varčen, ko to želite
nižje težišče in širša koloteka iz platforme 308 naredijo dovolj športno podvozje
zadnja klop se podre in poveča prostor za prtljago, če je potrebno
v kabini je zvok po zaslugi posebne membrane zelo športen
volanski obroč je prevelik za vrsto avtomobila
sedeži imajo premalo bočne in ledvene opore
v zaprtih ovinkih gre ob močnem pospeševanju kar nekaj moči v nič
cena avtomobila brez popusta je previsoka
zadnja klop je praktično neuporabna; služi le kot odlagalni prostor
rezervno kolo nima kaj iskati v prtljažnem prostoru
3,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
2.9 (8 glasov)
video test peugeot RCZ 1.6 THP VTi 200
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zelo lep primer vsega tega je RCZ. Ampak moram reči, da je po prenovi res lepši. Nova maska in luči odlično izgledajo in audi TT ima tukaj res pravega tekmeca. Vsaj po izgledu, ker se zdi, da druge konkurence ni, ali pa je v podobnem cenovnem rangu preveč vozniško naravnana, na primer dvojec toyota GT86 in subaru BRZ.

Drugih sprememb razen oblike pa praktično ni, samo ponudba platišč in barvnih vzorcev je drugačna, tako da si lahko mirno ogledate stara prispevka na naši spletni strani (tukaj in tukaj) in boste vse izvedeli. Pri RCZ je zanimiv občutek, da se sedi precej nazaj v sredini avtomobila, da je občutek športno utesnjen, da zadaj noče sedeti noben, ki je višji od našega Anžeta (v bistvu niti on ne more), da je volanski obroč prevelik in da sedežu manjka bočne in ledvene opore. Zato pa občutek med vožnjo sploh ni slab, za peugeota v bistvu precej dober. Kljub ne najboljši osnovi, ki je stara platforma peugeota 308, so uspeli z nastavitvami blažilnikov in malo nižjim težiščem vozne lastnosti pripeljati do dovolj dinamične mere, da boste z veseljem odpeljali tudi kakšen hiter ovinek in si zaželeli še. To pa je pomembna lastnost takšnih avtomobilov, ki si jih kupite zaradi užitka. Škoda le, da izdelava ni še malo boljša, ker je menjalnik fin, ročica pa preveč slabo vpeta in pokvari sicer dober občutek izdelave.

Nizek prtljažnik sicer meri 321 litrov, ampak je v njem rezervno kolo, ki zasede dve tretjini uporabnega prostora, zato boste verjetno rajši s sabo vozili komplet za krpanje pnevmatik, s podiranjem naslonjala zadnje klopi, morda bi bilo bolje reči police, pa ga lahko še povečate, če vozite kakšne večje torbe s športno opremo.

No, še najpomembnejše, THP200 pomeni, da je v nosu 1,6-litrski turbomotor z 200 'konji' (147 kW), ki je dovolj za tale avto, ker je pogon na sprednji kolesi. Dovolj lepo potegne in ob preudarni vožnji lahko porabi celo manj kot 7 litrov bencina. To je res dober rezultat in lepo se ga sliši, ker ima posebno membrano, da v kabini ustvari bolj športen zvok, zunaj pa je še vedno dovolj tih, da vas sosed ne bo obtožil divjanja po ulici. Najbolj me je šokirala cena. Pa ne to, da stane 34.500 evrov, čeprav ni malo. Ampak, da Peugeot ponuja kar 7 tisoč evrov popusta. Očitno se v tem času res slabo prodajajo takšni avti. Pa tako luštni so!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot RCZ 1.6 THP VTi 200
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 147 (200) od 5.550 do 6.800
največji navor v Nm pri vrt./min 240 od 1.400 do 4.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4287 x 1845 x 1359
medosna razdalja v mm 2612
prtljažnik v litrih 321
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1411 (369)
največja hitrost v km/h 235
pospešek 0-100 km/h v s 7,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,8/5,6/6,7
poraba na testu v l/100 km 7,4
cena osnovnega vozila v EUR 27.550
cena testnega vozila v EUR 30.550
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.569

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |