Ekstravaganca in ekskluzivnost
Citroën C4 VTi 120 exclusive
Zunanja podoba opazovalca sicer pripravi na precej nevsakdanjo notranjost, še zdaleč pa nihče ne more biti pripravljen na to, kar nazadnje dobi. Najprej pri volanu, ki je še najbolj podoben ladijskemu krmilu. Sredinski del je namreč fiksen, vrti se le 'obok' volanskega mehanizma. Gledano iz varnostnega stališča kar posrečena rešitev, zračne blazine se na ta način vedno perfektno napihnejo, pri vožnji pa je to moteče, saj so fiksni tudi vsi gumbi na volanu in jih je tako precej težko uporabljati. Ekskluzivnost se poleg volanskega mehanizma, ki je v svetu avtomobilizma trenutno edinstven v pravem pomenu besede, kaže tudi v osrednjem zaslonu na sredini armaturne plošče. Ta prikazuje vse pomembnejše informacije, vključno z vsemi merilniki. Poleg tega, da lahko vozila s podobno postavitvijo preštejemo na prste ene roke, ekskluzivnost še dodatno poveča prozoren zaslon za boljšo vidljivost ob močnem soncu. Če koga skrbi, naj povemo, da nasproti vozeča vozila ne morejo prebrati podatkov, izpisanih na zaslonu. Sicer pa preostala notranjost ni nič kaj ekskluzivna, materiali na pogled in otip niso napačni, Francozom bolj šepa pri njihovi obdelavi. Armaturi ne manjka 'čričkov', uporabniški vmesnik je zastarel in zahteva precej dobre živce, zadaj pa udobno sedijo le povprečno ali nekaj nižje rasle osebe.
Pri tem avtomobilu gre, tako kot pri večini francoskih izdelkov, za ekstravaganco v pravem pomenu besede. Težko najdemo stilsko bolj dovršeno vozilo, nikakor pa se ne moremo strinjati z nazivom exclusive, saj ni na vozilu nič takšnega – ekskluzivnega. Če bi primerjali cene med ožjimi konkurenti, bi ugotovili, da si Francozi pustijo plačati predvsem ekstravaganco. Kljub temu, da cena ni tako ugodna, za vse individualiste med vami najbrž še vedno ni previsoka. Sicer pa je pred vrati že novi model, ki pričakovanja prestavlja še malo višje.
tehnični podatki | citroën C4 VTi 120 exclusive |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 88 kW (120 KM) pri 6000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 160 Nm pri 4250 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4275 x 1775 x 1460 |
medosna razdalja v mm | 2610 |
prtljažnik v litrih | 350-1085 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1220 (510) |
največja hitrost v km/h | 195 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,8/5,3/6,9 |
poraba na testu v l/100 km | 8,0 |
cena osnovnega vozila v EUR | 16.310 |
cena testnega vozila v EUR | 21.460 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 21.460 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!