Francoski šarm
Citroën DS 3 sport chic THP150
![Francoski šarm](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-large/667x400/middlexcenter/100/1255152966.jpg)
![](/application/volan/upload/vimeo/29495810.jpg)
Manufaktura s celo vrsto izdelkov, ki so bili pionirji na veliko področjih. Le kdo se ne spomni 'žabe' ali 'spačka'. No, taista tovarna je obudila ime DS. In ta oznaka ni samo ime modela, temveč celotne družine, ki se začenja z vozilom na osnovi C3 – DS3. Obenem se ne opira na avtomobilsko zgodovino, temveč jo prehiteva.
Tudi v notranjosti so se oblikovalci zelo potrudili. Plastiko armaturne plošče so odeli v barvo karoserije, več je črne, svetleče plastike, kroma, aluminija in usnja. Tudi strop je odet v črno, kar sicer daje športno utesnjen občutek, v vročih dneh pa višjo temperaturo v kokpitu. Usnje na odličnih sedežih je bolj izjema kot pravilo v tem razredu. Avdiosistem in klimatska naprava sta že znana iz ostalih avtomobilov te družine in pravzaprav je to edina manjša zamera, ki si jo DS 3 zasluži na tem področju. Ne da bi bili instrumenti slabi, vendar smo pričakovali (mogoče tudi neupravičeno) več individualnosti, sploh glede na to, koliko so se snovalci potrudili na drugih področjih (emblem, materiali, barve, detajli...). A v splošnem vas ne bo razočaral.
Prav nič francosko nista niti podvozje in vzmetenje. DS 3 je nastavljen na trdo, kar vas bo na slabših cestah pripeljalo do kritiziranja cestnega ceha, je pa volan izredno natančen, zato je mala raketa izredno lepo in po potrebi tudi hitro vodljiva. Za vse to boste pričakovali visoko ceno in zopet vas moram razočarati. Ker je omenjeni motor na voljo le z bogatejšim izmed obeh paketov oprem, vas bo v osnovi stal dobrih 18 tisočakov, takšen pa manj kot 20. Modni nakit ni nujno drag pa se vseeno lahko sveti kot tisti iz najdražjih francoskih draguljarn.
tehnični podatki | Citroën DS 3 sport chic THP150 |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 115 (156) pri 5800 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 240 pri 4000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3948 x 1715 x 1458 |
medosna razdalja v mm | 2460 |
prtljažnik v litrih | 280 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1165 (332) |
največja hitrost v km/h | 214 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,4/5,1/6,7 |
poraba na testu v l/100 km | 8,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 15.900 |
cena testnega vozila v EUR | 18.300 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 19.510 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/23360078409314156.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/25266248267143964.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/45503486599773168.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/57652728911489248.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/11863858997821808.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/58000140078365800.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/37341193063184616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/14532345766201616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/64311343710869552.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/68415086390450600.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/50697362748906016.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/36772069707512856.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/94538445957005024.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/13392323069274426.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/92412502877414224.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/88917939038947232.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/54668685607612136.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/61316186375916008.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/90133448923006656.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/35376809677109124.jpg)