Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Honda CR-V

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pred sedemnajstimi leti je na ceste zapeljala prva generacija honde CR-V in po takojšnjih odzivih sodeč prijetno presenetila marsikaterega kupca. Ne s posebej zanimivo obliko in ne s posebej domiselno notranjostjo, ker so bile honde v tistem času znotraj precej enostavne, temveč s praktičnostjo, ugodno porabo goriva in zelo cestnimi voznimi lastnostmi.
Honda CR-V
Foto: Anže Jereb
8. 11. 2012 ob 14:31
Komentarjev: 0
video domača premiera - honda CR-V
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zadnje našteti lastnosti sta obdržali tudi obe naslednji generaciji, ker se kupci takšnih vozil vozijo praktično le po urejenih cestah. Ker pa je v tem času postala konkurenca huda in enako dobro vozna, je že tretja generacija, ki je kupce privabljala zadnja leta, postala zelo dobra na večini področij. Znotraj urejena in kakovostna, lahko pa tudi oborožena s kopico tehničnih dodatkov.

Sedaj je na slovenske ceste zapeljala nova generacija. Izdelujejo jo (kot tudi prejšnje) v Angliji, nanjo pa veliko stavijo. Doslej je namreč po svetu CR-V prepričal že več kot pet milijonov kupcev, podatek, na katerega so lahko pri Hondi še bolj ponosni, pa je dejstvo, da se pri nas še vedno vozi kar 94 odstotkov vseh vozil prve generacije tega modela. Kako se nova generacija razlikuje od prejšnje? Sedaj je avtomobil za tri centimetre nižji in celo pol centimetra krajši, vseeno pa znotraj nudi več prostora. V prtljažniku skoraj 150 litrov več, bolj prostorno odmerjen je tudi potniški prostor. V notranjosti ostaja znano in dobro sestavljeno okolje, ki od nekdaj navdušuje predvsem s praktičnostjo in uporabnostjo.

Nova oblika skrbi za nekoliko manjši zračni upor, podvozje naj bi bilo bolj čvrsto, a po nekaj kratkih kilometrih bistvenih razlik nisem opazil, prvič pa je na voljo tudi le sprednji pogon, a zgolj v kombinaciji z bencinskim motorjem. Štirikolesni seveda ostaja in je podoben kot prej – namenjen predvsem večji varnosti in boljšemu oprijemu, ne pa terenskim vragolijam. Neopazna razlika je električni vklop štirikolesnega pogona in ne več hidravlični, opazna pa samodejno vklopljen štirikolesni pogon pri vsakem speljevanju.

Motorja zaenkrat ostajata enaka, dvolitrskemu bencinskemu agregatu družbo dela še 2,2-litrski dizelski motor s 110 kilovati moči. Bencinar je dobil nekaj kilovatov več moči, predvsem pa oba porabita manj. Na račun aerodinamike, sistema start&stop in programa econ, ki spremeni motorne parametre.

Za kupce bo daleč najbolj privlačen dizelski agregat, kar 80 odstotkov naj bi jih poseglo po njem, drugo leto pa prihaja še 1,6-litrski dizelski motor, ponovno le v kombinaciji s sprednjim pogonom. Paketi opreme so štirje: comfort ponuja že večino potrebnega, a bo avtomobil bolj suveren pri bogatejših opremah, ki dodajo usnjen volan, dežni senzor, parkirne senzorje (elegance), usnjeno oblazinjenje, biksenonske žaromete (lifestyle), navigacijski sistem, panoramsko streho in še ostale stvari (executive).

Najcenejši bo CR-V z bencinskim motorjem, sprednjim pogonom in opremo comfort, takšen vas bo stal 22.990 EUR. V primeru, da bi želeli imeti enako kombinacijo s štirikolesnim pogonom, vas bo to stalo dodatne tri tisočake, najcenejša dizelska različica pa je lahko vaša za 28.490 EUR. Najbolje prodajan bo dizel z drugim paketom opreme elegance (29.990 EUR), najdražji CR-V pa vas bo stal skoraj deset tisočakov več.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |