Peugeot 3008
Manjši od enoprostornikov z oznako 3008 je dobil bolj zašiljene luči na nosu, ki odslej svetijo v tehniki LED, spremenjene zadnje luči, ki naj bi ponazarjale levje kremplje, vse to, da bo lažje obdržal status najbolj uveljavljenega Peugeotovega enoprostornika oziroma križanca, ki dosega kar 12,5-odstotni tržni delež. Med tehničnimi novostmi velja omeniti vzvratno kamero in radar, ki je skrit v nosu vozila in izračunava razdaljo do spredaj vozečega vozila ter opozarja pred nevarnostjo naleta. 3008 je postal še nekoliko bolj praktičen, saj je prtljažni prostor mogoče nivojsko regulirati in ga prilagajati trenutnim prostorskim željam, v ponudbi pa sta nova turbobencinski in turbodizelski motor, ki ustrezata okoljskim normativom Euro 6.
Peugeot 5008
Model 5008 povzema podobno filozofijo in je ravno tako dobil prenovljen sprednji del ter zadnje luči, tudi z njim pa želijo obdržati visok tržni delež, zato še naprej pričakujejo prodajo okoli 45 vozil mesečno. Med pomembnejše spremembe štejem še doplačilno pridobitev kamere za vzvratno vožnjo, ki pa je na voljo le v kombinaciji z navigacijsko napravo, ker je le v tem primeru v notranjosti velik zaslon. Tudi 5008 bo v naslednjem letu dobil tri nove motorje. 1,6-litrski e-THP bo na voljo s 110 kilovati moči in le v kombinaciji s samodejnim menjalnikom, po prostornini enak dizelski agregat z 88 kilovati moči bo dobavljiv z ročnim ali samodejnim menjalnikom, dvolitrski e-Hdi s 110 kilovati pa zgolj z ročnim. Vsi ustrezajo normativom Euro 6.
Peugeot RCZ R
Za dvig srčnega utripa pa bo prihodnje leto skrbela najbolj dirkaška različica RCZ R s kar 270 'konjički' pod pokrovom, te pa razvija prisilno polnjeni 1,6-litrski bencinski motor. R-a boste prepoznali po fiksno postavljenem zadnjem spojlerju, večjih rdečih zavornih čeljustih, dveh simetrično postavljenih izpušnih ceveh, črkah R in nekaterih drugih manjših dodatkih. Pri Peugeotu poudarjajo, da gre za čistokrvnega športnika, ki je spredaj dobil mehansko zaporo diferenciala.
1,6-litrski turbobencinski agregat torej ponuja 270 konjskih moči in 330 Nm navora, najvišjo hitrost so omejili na 250 km/h, do stotice takšen RCZ R potrebuje 5,9 sekunde, povprečno pa naj bi porabil le 6,3 litra na sto prevoženih kilometrov. Tako malo najbrž v praksi ne bo, se pa je taisti motor v šibkejših izvedenkah s svojo varčnostjo izkazal že velikokrat. Kupci boste dobili tudi več serijske opreme, za RCZ R pa bo potrebno odšteti nekaj več kot 41.000 EUR.