Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dacia jogger

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Ob znamki Dacia marsikdo začne zavijati z očmi. Kaj se jim v tistem trenutku podi po glavi, ne vem: mogoče trda plastika, mogoče varnostni pomisleki, vsekakor pa ne to, da prodaja dokazuje, da Dacia nekaj dela prav.
Dacia jogger
Foto: Gašper Miš
5. 4. 2022 ob 7:00
Komentarjev: 0

Treba je vedeti, da ljudje avtomobile kupujemo iz različnih razlogov. Enim gre za statusni simbol, drugi na nakup gledajo bolj racionalno. V katero skupino bodo sodili kupci nove dacie jogger, vam je najbrž jasno, pa čeprav za avtomobil mogoče slišite prvič. Torej jogger, športno ime, pa prav nič športen avtomobil: gre za 4,55 metra dolg enoprostornik, ki v ponudbi nadomešča model lodgy. V primerjavi s tistim je slabih pet centimetrov daljši, prav toliko nižji in dobre tri širši. Tudi zato izgleda nekoliko bolj dinamično, predvsem pa pomaga, da je Dacia v zadnjih letih naredila velik oblikovni preskok, zato jogger sploh ne izgleda slabo. OK, ni najlepši avtomobil na svetu, tisto je še vedno ferrari F40, je pa vsekakor bolj privlačen kot lodgy. Logično, če pa ima spredaj že v osnovi led žarometa, številne plastične dodatke, da izgleda bolj robustno, in zadnje luči po vzoru modela volvo XC90. Malce pretiravam, ampak nekaj pa le imata skupnega: oba nagovarjata velike družine. Celo takšne s tremi in več otroki (je pa res, da ima dacia jogger z isofix sidrišči opremljena le zunanja sedeža v drugi vrsti), ker je lahko novinec tudi sedemsedežnik. V osnovi sicer ni, lahko pa za tretjo vrsto doplačate in jo po potrebi tudi precej enostavno odstranite. Kar pomemben podatek, sploh, ker prtljažni prostor v primeru petih postavljenih sedežev meri 712, v primeru sedmih pa le še 213 litrov. O notranjosti in naprednih sistemih, ki jih prav veliko vseeno ni, ne bom utrujal, ker se mi zdi praktično identična tisti v novem sanderu in ne prav dosti drugačna tisti, ki jo najdemo v prenovljenem dusterju.

Kot je skromna ponudba napredne tehnike, je skromna ponudba motorjev. Trenutno sta na voljo le dva litrska bencinska trivaljnika. Prvi ima oznako 1.0 ECO-G 100, kar pove, da lahko deluje tako na bencin kot utekočinjen naftni plin (LPG). Od tega je odvisna tudi moč motorja, ki znaša največ 74 kilovatov (101 KM), navora pa je do 170 Nm. Nekoliko močnejši (a verjetno tudi manj priljubljen) bo povsem nov bencinski motor z oznako 1.0 TCe 110. V tem primeru številka 110 pove število konjskih moči, medtem ko je kilovatov 81. Navora je okroglih 200 Nm, menjalnik pa je v primeru dacije jogger vedno šeststopenjski ročni, ki navor prenaša na sprednji kolesi. Čez dobro leto bo na voljo tudi samodejni, in sicer v kombinaciji s hibridnim pogonom, ki si ga bodo za potrebe novinca Romuni izposodili pri Renaultovem modelu clio e-tech. Če bo res tako, bo takšna različica najmočnejša v ponudbi, saj cliov pogonski sklop (ki sestoji iz 1,6-litrskega atmosferskega bencinskega štirivaljnika, dveh majhnih elektromotorjev in 1,2 kWh litij-ionske baterije) razvije 103 kilovate sistemske moči (140 KM) ter 205 Nm navora. Kako bo hibridni pogon vplival na ceno vozila, za zdaj še ni znano, vseeno pa pri Dacii zagotavljajo, da bo takšen jogger najcenejši sedemsedežni samopolnilni hibrid na trgu. Prav dosti drugih tako ali tako ne znam našteti, tako da bo očitno že držalo.

Če ste se za motorno opcijo že odločili, morate v nadaljevanju premisliti še glede paketa opreme. Trije so na voljo, in sicer osnovni essential ter bolje opremljena comfort in extreme. Razlike med njimi je za 2800 evrov (1800 evrov med paketoma essential in comfort ter 1000 evrov med comfort in extreme), še dodatnih 900 evrov pa pripravite za nakup odstranljivih sedežev v tretji vrsti. Zanju naj bi se po besedah zastopnika znamke odločilo okrog 40 odstotkov kupcev, 60 odstotkom pa bosta bolj pomembna prostornost in cena, ki se v primeru novinca začne pri 15.090 (jogger 1.0 ECO-G 100 essential (pet sedežev), 6-st. roč.) in končna štiri tisočake višje pri številki 19.090 evrov (jogger 1.0 TCe 110 extreme (sedem sedežev), 6-st. roč.). Prave konkurence jogger tako praktično nima, pri Dacii pa pravijo, da mu je še najbližji Renaultov model grand scenic, ki že v osnovi stane več kot 28 tisočakov, kar ponovno dokazuje, da bo privabljal drug krog kupcev. Predvsem tiste, ki nimajo predsodkov, iščejo pa velik družinski avtomobil, ki za razumno ceno ponuja veliko. Očitno je takšnih kar precej, ker so se pri zastopniku znamke pohvalili, da so trgovci po državi že pred samim lansiranjem prodali približno 150 vozil. Do konca letošnjega leta naj bi jih vsaj še enkrat toliko, mogoče celo več, odvisno od tega, kakšna bo dobava in ne toliko, koliko bo povpraševanja po njem. Ker tega bo očitno dovolj.

Cene:

dacia jogger 1.0 ECO-G 100 essential (pet sedežev), 6-st. roč. (67/74 kW) – 15.090 EUR
dacia jogger 1.0 ECO-G 100 comfort (pet sedežev), 6-st. roč. (67/74 kW) – 16.890 EUR
dacia jogger 1.0 ECO-G 100 extreme (pet sedežev), 6-st. roč. (67/74 kW) – 17.890 EUR
dacia jogger 1.0 TCe 110 essential (pet sedežev), 6-st. roč. (81 kW) – 15.390 EUR
dacia jogger 1.0 TCe 110 comfort (pet sedežev), 6-st. roč. (81 kW) – 17.190 EUR
dacia jogger 1.0 TCe 110 extreme (pet sedežev), 6-st. roč. (81 kW) – 18.190 EUR
dacia jogger 1.0 ECO-G 100 essential (sedem sedežev), 6-st. roč. (67/74 kW) – 15.990 EUR
dacia jogger 1.0 ECO-G 100 comfort (sedem sedežev), 6-st. roč. (67/74 kW) – 17.790 EUR
dacia jogger 1.0 ECO-G 100 extreme (sedem sedežev), 6-st. roč. (67/74 kW) – 18.790 EUR
dacia jogger 1.0 TCe 110 essential (sedem sedežev), 6-st. roč. (81 kW) – 16.290 EUR
dacia jogger 1.0 TCe 110 comfort (sedem sedežev), 6-st. roč. (81 kW) – 18.090 EUR
dacia jogger 1.0 TCe 110 extreme (sedem sedežev), 6-st. roč. (81 kW) – 19.090 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 13. 4. 2024
April 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |