Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prisluhnimo tišini

Honda CR-V 2.0 i-MMD hybrid AWD e-CVT executive

Avtor prispevka: Jure Cehner
Če imate na strehi hiše sončne panele, v dnevni sobi najnovejšo igralno konzolo, v rokah najzmogljivejši mobilni telefon in se nasploh navdušujete nad sodobno tehniko, vam bo Hondin CR-V hybrid zelo všeč.
Prisluhnimo tišini
Foto: Anže Jereb
9. 10. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prostornost in družinska uporabnost sta izjemni
notranja izdelava je odlična
položaj za volanom je vrhunski, sedeža pa zelo udobna
vrata se odprejo skoraj pod kotom 90 stopinj
odlagališč je ogromno in zelo uporabna so
velika stekla pomenijo odlično preglednost
pogonski sklop je v 95 odstotkih voženj zelo prijeten
poraba goriva je zlahka kakšen deci nad 6 litrov
pogon AWD je dovolj zmogljiv, da se ne boste ustrašili slabše podlage
podvozje je odlično nastavljeno, krmiljenje tudi
stikala namesto prestavne ročice niso najbolj intuitivna
prepoznava znakov še vedno ne dela dobro
vmesnik zaslona ni najboljši
med pospeševanjem je tudi ta občasno glasen
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (20 glasov)

V bistvu bo všeč tudi skoraj vsem ostalim. Skoraj, ker je oblika nenavadna, in to smo povedali že v testu te bencinske različice. Zadek je tisti, ki polarizira, in opažam, da pri vsem skupaj precej pomaga oziroma pokvari izbrana barva. V takšni črnini mi avto na pogled ni posebej simpatičen, mi je bil pa v srebrno-modrikasti bistveno bolj. Kakorkoli, uporabnost je tista, ki vas bo navdušila, najbrž pa tudi pogonski sklop.

Za začetek je prtljažnik zelo prostoren in s kvadratno obliko tudi uporaben. Ko smo za potrebe snemanja našega Jureta 'pospravili' vanj, je rekel, da tako razkošno še ni sedel nikoli in nikjer, seveda v 'prtljažnem' merilu. Tudi sicer hvalim uporabnost, bočna vrata se odpirajo skoraj pravokotno, na sprednjih in zadnjih sedežih je prostora več kot dovolj, CR-V je na voljo tudi s sedmimi sedeži, ampak sem zaradi velikosti avta skoraj prepričan, da v tistem primeru zadnja dva ne ponudita dovolj prostora in bi še vedno raje priporočil takšno izvedenko. Sploh sprednja sedeža sta res udobna.

Ne morem mimo vzporednice s toyoto RAV4, ki je edini skoraj identičen tekmec takšni hondi, še posebej, če upoštevam pogonski sklop. Sicer ima segment jasno precej predstavnikov in je konkurenca večja, a noben ni hibrid, če vas to pač mika. Tudi RAV4 hitro navduši in če sta oba predstavnika res dobro izdelana, prostorna in pogonsko zanimiva, CR-V prednost pokaže v malce bolj mondeni notranjosti. Sedeži so še bolj udobni, armaturna plošča je bolj razgibana in uporabna, pa čeprav le za malenkost. Je pa klasična menjalna ročica v toyoti bistveno bolj intuitivna od stikal v tem avtomobilu, ki mi niso posebej všeč.

Torej, pogon. Čeprav sta z RAV4 oba hibrida, je tehnika povsem drugačna in CR-V ima celo 2 elektromotorja, ne glede na pogon. Torej ne glede na to, ali je avtomobil gnan le na sprednji ali pa na vsa štiri kolesa kot tokratni. Lahko se peljete le na elektriko, a ne daleč, ker je baterija majhna. Lahko vas poganjata le elektromotorja oziroma eden od njiju, v tem primeru pa bencinski motor služi le kot generator. Takrat boste bencinski motor slišali, pa čeprav povsem nežno, dejansko pa ne bo poganjal koles. Lahko pa vas poganja bencinski motor! Vem, vse skupaj je malo zapleteno in ta avto tudi nima menjalnika, le povezavo do vseh pogonskih elementov. Toyota RAV4 ima na primer menjalnik e-CVT.

Skupna sistemska moč je 182 ’konjičkov’, poraba pa zlahka le okoli 6 litrov ali pa kakšen deci več pri takšnem štirikolesno gnanem CR-V. Si predstavljam, da je tisti z le sprednjim pogonom še malenkost bolj varčen, v vsakem primeru pa se mi za gmoto in moč tudi takšna poraba zdi naravnost fantastična in takšna hibridna kombinacija je zlahka odlična alternativa dizelskemu pogonu. Ta itak ni več v ponudbi … In do 60 odstotkov moči gre lahko na zadnji kolesni par, zato se takšen CR-V ne bo hitro ustrašil vsakega terena, tudi 20-centimetrska oddaljenost je zelo OK. Ne gre za pravega klenega terenca, bo pa vseeno zlahka premagal kakšen grd klanec.

Večino časa je precej udoben in vedno z zanesljivim občutkom na volanu; vozniško je zelo dober.

Sicer pa je na asfaltu zelo prijeten, mogoče malenkost bolj okoren od toyote, ampak res le malenkost. Večino časa pa je precej udoben in vedno z zanesljivim občutkom na volanu, skratka, vozniško je zelo dober. In po slovensko vas zna opozarjati, če se ne boste pripeli z varnostnim pasom, če bodo vrata ostala priprta in podobno. Je prav prijetno slišati.

Primerjava z RAV4 je tokrat skratka povsem na mestu, oba sta namreč hibrida in povsem enako dolga, celo oddaljenost od tal je različna le za centimeter. Toyotin pogonski sklop je močnejši in avto zato malenkost hitrejši, sicer pa sta občasno oba zelo podobno glasna in porabita enako, čeprav sta tehnološko precej drugačna. Precej podobno se tudi peljeta, CR-V se mi zdi znotraj malce bolj premijski in nasploh še malce bolj prostoren oziroma uporaben. Tudi cene so zelo podobne; kar vidite, je 43 'jurjev', je pa to tudi najdražja različica sploh.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda CR-V 2.0 i-MMD hybrid AWD e-CVT executive
vrsta motorja bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1993
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 6.200
največji navor v Nm pri vrt./min 315 pri 4.000
menjalnik samodejni, e-CVT
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4600 x 1855 x 1689
medosna razdalja v mm 2660
prtljažnik v litrih 497
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1726 (549)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 8,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/5,1/5,5
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 35.900 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 44.400 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 44.950 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Ni moj stil
(pred 4 leti )
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Ok avto, ampak ne bi ga imel
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 10. 2024
Oktober 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |