Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Fiat 500X

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Fiat 500X doma v Italiji in na celotnem trgu stare celine praktično vse od predstavitve leta 2015 velja za enega najbolj prodajanih avtomobilov v svojem razredu. Da bo tako še naprej, mu zdaj namenjajo kanček svežine.
Fiat 500X
Foto: Gašper Miš
19. 2. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 6

Podobno kot njegov bratski model jeep renegade, ki smo ga v prenovljeni podobi spoznali pred kratkim, s proizvodnih trakov tovarne v Melfiju te dni k nam prihaja prenovljeni 500X. Oblikovno gre za rahlo evolucijo, saj so Italijani novincu namenili le malenkost drugačna odbijača, za odtenek bolj moderno motorno masko, nova so še LED-dnevna svetila spredaj in luči zadaj (oboje del serijske opreme). Za dodatnih 660 evrov je lahko 500X prvič opremljen tudi s polnimi LED-žarometi, ki svetijo do 50 odstotkov bolje kot serijski halogenski ter do 20 odstotkov bolje kot ksenonski, kakršne je imel njegov predhodnik. Fiat bo kupce še naprej nagovarjal z dvema karoserijskima različicama: bolj mestno, ki so jo poimenovali urban, ter terensko, ki sliši na imeni city cross in cross. Ob tem sta na voljo še dve novi karoserijski barvi ter nekaj oblik litih platišč, ki merijo od 16 do 18 palcev.

Da je bila oblika kupcem všeč, je jasno tudi ob pogledu v notranjost. Ta ni bistveno drugačna od tiste, ki smo je že vajeni, je pa novosti vsaj na papirju veliko. Pozorno oko bo tako za začetek opazilo malenkost spremenjeno armaturno ploščo, nove merilnike in volanski obroč, na izbiro je nekaj novih oblazinjenj, na sredini pa se nahaja posodobljen 7-palčni zaslon na dotik. Opremljen s sistemom Uconnect je del serijske opreme, že v osnovi pa omogoča zrcaljenje slike z mobilnih naprav (Apple CarPlay in Android Auto), tudi kamere za vzvratno vožnjo bo deležna večina kupcev (doplačilo le pri različici city cross). 500X ob tem ponuja še pester nabor varnostnih in asistenčnih sistemov, hvalimo, da je večina teh na voljo serijsko. Govorimo o sistemu za prepoznavo prometnih znakov, pametnem omejevalniku hitrosti, opozorilu na prečni promet ter sistemu, ki bdi nad nenamerno menjavo voznega pasu. Če boste želeli vse, boste doplačali še 330 evrov za sistem samodejnega zaviranja v sili, toliko stane tudi radarski tempomat, za sistem, ki nadzoruje dogajanje v mrtvem kotu, pa boste doplačali 420 evrov. Vsi omenjeni so opcijsko na voljo le pri različicah city cross in cross.


Podobno kot model renegade lahko tudi prenovljeni 500X naročite z enim izmed treh motorjev. Med njimi najdemo dva nova bencinska, tretji pa je posodobljen turbodizelski. Osnovno izbiro predstavlja litrski trivaljni motor GSE z 88 kilovati (120 KM) ter 190 Nm, kdor bo hotel več, pa bo izbral 1,3-litrski GSE s štirimi valji, 111 kilovati moči (151 KM) ter 270 Nm navora. V obeh primerih govorimo o novih turbomotorjih, ki sta del družine Fire Fly in sta v celoti izdelana iz lahkega aluminija. Dizelski motor, ki je od osnovnega bencinskega dražji za okrogel tisočak, je dobro poznan 1,6-litrski štirivaljni motor Multijet II. Tudi ta razvije 88 kilovatov (120 KM), navora pa je za 320 Nm. Pravijo, da je zdaj čistejši, saj mu je bil dodan sistem AdBlue. Oba štirivaljna motorja lahko poleg šeststopenjskega ročnega kombinirate s prav tolikostopenjskim robotiziranim TCT. Navor se v osnovni prenaša na sprednji kolesi, čez dober mesec ali dva pa se ponudbi pridružuje še štirikolesni.


Kot rečeno, lahko poleg linije urban izberete tudi bolj terenski city cross in cross. Ker je cenovna razlika med njimi precejšna (ob upoštevanju popusta tudi do tri tisočake), moramo omeniti, da ne gre le za malce drugačen izgled, pač pa tudi bogatejšo serijsko opremo. Za najcenejši 500X boste tako po prenovi odšteli najmanj 17.590 (500X 1.0 T3 GSE urban, 6-st. roč.) in največ 24.990 evrov (500X 1.6 Multijet II 16v TCT cross, 6-st. rob.). Različice s štirikolesnim pogonom bodo seveda še kakšen tisočak dražje, a nam kaj več o cenah le-teh še niso povedali. So pa omenili, da je 500X s prenovo postal poldrugi tisočak dražji, a bo kupec na ta račun deležen za približno 2.000 evrov več opreme - toliko znaša tudi popust zastopnika (velja le za city cross in cross), ki pa ga v ceniku spodaj nismo navedli.

Cene:

fiat 500X 1.0 T3 GSE urban, 6-st. roč. (88 kW) – 17.590 EUR
fiat 500X 1.0 T3 GSE city cross, 6-st. roč. (88 kW) – 21.490 EUR
fiat 500X 1.0 T3 GSE cross, 6-st. roč. (88 kW) – 22.690 EUR
fiat 500X 1.3 T4 GSE TCT city cross, 6-st. rob. (111 kW) – 23.190 EUR
fiat 500X 1.3 T4 GSE TCT cross, 6-st. rob. (111 kW) – 24.390 EUR
fiat 500X 1.6 Multijet II 16v urban, 6-st. roč. (88 kW) – 18.590 EUR
fiat 500X 1.6 Multijet II 16v city cross, 6-st. roč. (88 kW) – 22.490 EUR
fiat 500X 1.6 Multijet II 16v cross, 6-st. roč. (88 kW) – 23.690 EUR
fiat 500X 1.6 Multijet II 16v TCT city cross, 6-st. rob. (88 kW) – 23.790 EUR
fiat 500X 1.6 Multijet II 16v TCT cross, 6-st. rob. (88 kW) – 24.990 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Tako je...mogel bi biti vsaj na nivoju tesle
(pred 5 leti )
Ni slike
matteo.vr.1206@gmail.com pravi:
Meni je kar lep ampak mogoče me pa malo moti majhen ekran
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Sam je cudaski ma
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Drgac je kr kep
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Italjan
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Majhen grd in brezvezen
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 5. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  | 

Obvestilo o uporabi piškotkov!

Spletni portal za svoje delovanje uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, delovanja oglasov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.Več

Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.V redu