Fiat 500X doma v Italiji in na celotnem trgu stare celine praktično vse od predstavitve leta 2015 velja za enega najbolj prodajanih avtomobilov v svojem razredu. Da bo tako še naprej, mu zdaj namenjajo kanček svežine.
Podobno kot njegov bratski model jeep renegade, ki smo ga v prenovljeni podobi spoznali pred kratkim, s proizvodnih trakov tovarne v Melfiju te dni k nam prihaja prenovljeni 500X. Oblikovno gre za rahlo evolucijo, saj so Italijani novincu namenili le malenkost drugačna odbijača, za odtenek bolj moderno motorno masko, nova so še LED-dnevna svetila spredaj in luči zadaj (oboje del serijske opreme). Za dodatnih 660 evrov je lahko 500X prvič opremljen tudi s polnimi LED-žarometi, ki svetijo do 50 odstotkov bolje kot serijski halogenski ter do 20 odstotkov bolje kot ksenonski, kakršne je imel njegov predhodnik. Fiat bo kupce še naprej nagovarjal z dvema karoserijskima različicama: bolj mestno, ki so jo poimenovali urban, ter terensko, ki sliši na imeni city cross in cross. Ob tem sta na voljo še dve novi karoserijski barvi ter nekaj oblik litih platišč, ki merijo od 16 do 18 palcev.
Da je bila oblika kupcem všeč, je jasno tudi ob pogledu v notranjost. Ta ni bistveno drugačna od tiste, ki smo je že vajeni, je pa novosti vsaj na papirju veliko. Pozorno oko bo tako za začetek opazilo malenkost spremenjeno armaturno ploščo, nove merilnike in volanski obroč, na izbiro je nekaj novih oblazinjenj, na sredini pa se nahaja posodobljen 7-palčni zaslon na dotik. Opremljen s sistemom Uconnect je del serijske opreme, že v osnovi pa omogoča zrcaljenje slike z mobilnih naprav (Apple CarPlay in Android Auto), tudi kamere za vzvratno vožnjo bo deležna večina kupcev (doplačilo le pri različici city cross). 500X ob tem ponuja še pester nabor varnostnih in asistenčnih sistemov, hvalimo, da je večina teh na voljo serijsko. Govorimo o sistemu za prepoznavo prometnih znakov, pametnem omejevalniku hitrosti, opozorilu na prečni promet ter sistemu, ki bdi nad nenamerno menjavo voznega pasu. Če boste želeli vse, boste doplačali še 330 evrov za sistem samodejnega zaviranja v sili, toliko stane tudi radarski tempomat, za sistem, ki nadzoruje dogajanje v mrtvem kotu, pa boste doplačali 420 evrov. Vsi omenjeni so opcijsko na voljo le pri različicah city cross in cross.
Podobno kot model renegade lahko tudi prenovljeni 500X naročite z enim izmed treh motorjev. Med njimi najdemo dva nova bencinska, tretji pa je posodobljen turbodizelski. Osnovno izbiro predstavlja litrski trivaljni motor GSE z 88 kilovati (120 KM) ter 190 Nm, kdor bo hotel več, pa bo izbral 1,3-litrski GSE s štirimi valji, 111 kilovati moči (151 KM) ter 270 Nm navora. V obeh primerih govorimo o novih turbomotorjih, ki sta del družine Fire Fly in sta v celoti izdelana iz lahkega aluminija. Dizelski motor, ki je od osnovnega bencinskega dražji za okrogel tisočak, je dobro poznan 1,6-litrski štirivaljni motor Multijet II. Tudi ta razvije 88 kilovatov (120 KM), navora pa je za 320 Nm. Pravijo, da je zdaj čistejši, saj mu je bil dodan sistem AdBlue. Oba štirivaljna motorja lahko poleg šeststopenjskega ročnega kombinirate s prav tolikostopenjskim robotiziranim TCT. Navor se v osnovni prenaša na sprednji kolesi, čez dober mesec ali dva pa se ponudbi pridružuje še štirikolesni.
Kot rečeno, lahko poleg linije urban izberete tudi bolj terenski city cross in cross. Ker je cenovna razlika med njimi precejšna (ob upoštevanju popusta tudi do tri tisočake), moramo omeniti, da ne gre le za malce drugačen izgled, pač pa tudi bogatejšo serijsko opremo. Za najcenejši 500X boste tako po prenovi odšteli najmanj 17.590 (500X 1.0 T3 GSE urban, 6-st. roč.) in največ 24.990 evrov (500X 1.6 Multijet II 16v TCT cross, 6-st. rob.). Različice s štirikolesnim pogonom bodo seveda še kakšen tisočak dražje, a nam kaj več o cenah le-teh še niso povedali. So pa omenili, da je 500X s prenovo postal poldrugi tisočak dražji, a bo kupec na ta račun deležen za približno 2.000 evrov več opreme - toliko znaša tudi popust zastopnika (velja le za city cross in cross), ki pa ga v ceniku spodaj nismo navedli.
Cene:
fiat 500X 1.0 T3 GSE urban, 6-st. roč. (88 kW) – 17.590 EUR
fiat 500X 1.0 T3 GSE city cross, 6-st. roč. (88 kW) – 21.490 EUR
fiat 500X 1.0 T3 GSE cross, 6-st. roč. (88 kW) – 22.690 EUR
fiat 500X 1.3 T4 GSE TCT city cross, 6-st. rob. (111 kW) – 23.190 EUR
fiat 500X 1.3 T4 GSE TCT cross, 6-st. rob. (111 kW) – 24.390 EUR
fiat 500X 1.6 Multijet II 16v urban, 6-st. roč. (88 kW) – 18.590 EUR
fiat 500X 1.6 Multijet II 16v city cross, 6-st. roč. (88 kW) – 22.490 EUR
fiat 500X 1.6 Multijet II 16v cross, 6-st. roč. (88 kW) – 23.690 EUR
fiat 500X 1.6 Multijet II 16v TCT city cross, 6-st. rob. (88 kW) – 23.790 EUR
fiat 500X 1.6 Multijet II 16v TCT cross, 6-st. rob. (88 kW) – 24.990 EUR
Komentarji
(5. 1. 2025 ob 15.14)
Prosimo, registrirajte se za komentiranje!
Komentarji uporabnikov
1
automobilistt pravi:
Tako je...mogel bi biti vsaj na nivoju tesle
(pred 5 leti )
2
Ni slike
matteo.vr.1206@gmail.com pravi:
Meni je kar lep ampak mogoče me pa malo moti majhen ekran
(pred 5 leti )
3
automobilistt pravi:
Sam je cudaski ma
(pred 5 leti )
-2
automobilistt pravi:
Drgac je kr kep
(pred 5 leti )
3
automobilistt pravi:
Italjan
(pred 5 leti )
3
automobilistt pravi:
Majhen grd in brezvezen
(pred 5 leti )
-6
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
€/L
Q Max 100
€/L
Q Max 95
€/L
Q Max diesel
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
Javna agencija RS za varnost prometa
Nekaj več kot 2.600 kršitev
Motulli
Dolenjski Motulli osvaja Švico
Peugeot Slovenija
Nov prodajno-servisni salon
Javna agencija RS za varnost prometa
Varno v jesen in zimo
Javna agencija RS za varnost prometa
Na šolske poti so se vrnili otroci!
Zavod VOZIM, Big Bang
Varno v jesen
Javna agencija RS za varnost prometa
Od danes pomembne zakonske spremembe
Toyota startup pospeševalnik
Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ...
Zavarovalnica Triglav - DRAJV
Osvoji nove brisalce Bosch
Ford in Fordwich
Bodo preklopili na elektriko?
Javna agencija RS za varnost prometa
Preprečevanje vožnje pod vplivom ...
Javna agencija RS za varnost prometa
Varujmo življenja, vozimo trezni!
Javna agencija RS za varnost prometa
Pasavček tudi v časih epidemije
Continental in skupina Volkswagen
Recept za uspešno večdesetletno ...
Javna agencija RS za varnost prometa
Alkohol ostaja širok družbeni problem
Toyota Motor Europe
Prodajni rezultati
Continental
Zimske ali celoletne pnevmatike?
Ford transit connect
Najvarčnejši v segmentu
Peugeot
Iščejo najstarejšega
Continental
73-krat od Zemlje do Marsa