Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Audi e-tron GT

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
V logotip štirih krogov in izjemno atraktivno obliko odet porsche taycan sliši na ime audi e-tron GT. Oba modela si namreč delita kompleten pogonski sklop, baterijo in elektromotor, a kupce nagovarjata z različnima filozofijama.
Audi e-tron GT
Foto: Anže Jereb
30. 6. 2021 ob 9:00
Komentarjev: 0

Kjer taycan kupce privablja z izjemno nizko silhueto, pri kateri športnost jemlje pomembnost praktičnosti, e-tron GT več stavi še na vsakodnevno uporabnost in zatorej več prostorske uporabnosti. Zaradi tega pri obliki ni hendikepiran, celo nasprotno, večini se zdi Audijev električni športnik celo bolj simpatičen. Kako ne, če je poln ostrih linij in z nadutim nosom precej jezno gleda v svet, obenem pa seveda ostaja nizek in športno eleganten. Centimeter mu manjka do dolžine petih metrov, kar pomeni, da je v tem pogledu skoraj identičen modelu A7. Je pa od njega nižji in v višino meri le 1,4 metra, zato je tudi količnik zračnega upora manjši, le 0,24.

Več bomo seveda povedali v testu, a po kratki vožnji se zdi, da tudi potnikoma zadaj ne bo hudega, če ravno ne bosta prava dolgina. Pravzaprav lahko celo trem, e-tron GT je namreč 4+1-sedežnik in tukaj je tudi večja razlika v primerjavi s štirisedežnim taycanom. No, peti potnik na osrednjem grebenu udobno ne bo sedel, sme pa biti tam. Audi e-tron GT je dejansko štirivratni gran turismo, kar pomeni, da se prtljažnik ne odpre s steklom vred, je pa v njem potem 405 litrov prostora oziroma 350 litrov v primeru brutalnejše različice RS, ki ima serijsko še nizkotonski zvočnik. In še spredaj je pod pokrovom majhen prtljažnik s prostornino 85 litrov.

Celotna karoserija je iz aluminija in obdaja jekleno konstrukcijo, streha pa je serijsko steklena. Doplačilno je na voljo karbonska, ki maso zmanjša za 12 kilogramov, doplačilne so tudi laserske sprednje luči, ki zmorejo svetiti do 600 metrov daleč, delovati pa začnejo pri hitrostih nad 70 km/h, prej vlogo osvetljevanja nosijo matrične led luči. Spisek dodatkov se s tem seveda ne konča, kje pa. Serijske jeklene zavore lahko izboljšate s karbidnimi (serijske pri RS), ki so bolj zmogljive in predvsem odporne proti koroziji, kar je pri električnih avtomobilih, kjer se zavore uporabljajo še toliko manj, zelo pomembno. Še dražji so keramični koluti, ki so tudi 20 kilogramov lažji in seveda še bolj zmogljivi.

Pogon je v vsakem primeru štirikolesni, saj ima audi e-tron GT dva elektromotorja, vendar v izbranem varčevalnem načinu efficiency kolesi poganja le sprednji elektromotor. No, navadni e-tron GT ima 350 kW moči, kar je 476 ’konjičkov’, močnejši RS pa 440 kW, kar je 598 ’konjev’. Baterija ponuja neto 83,7 kWh energije in je nameščena v dno vozila, zato je težišče zelo nizko. Tehta 630 kilogramov in nanjo nudijo 8 let garancije oziroma do 160.000 prevoženih kilometrov. Na izmeničnem toku jo lahko polnimo z 11 kilovati moči, kmalu pa bodo ponudili 22-kilovatno polnjenje. Enosmerni tok zagotavlja izjemno hitro polnjenje z do 270 kilovati, kar pomeni, da je baterija 80-odstotno polna v samo 23 minutah.

Kupci najbrž poznate katalog serijske in dodatne opreme že na pamet, če ste slučajno spregledali, pa lahko dodam še, da je zračno vzmetenje doplačilno in prav tako štirikolesno krmiljenje, ki obračalni krog zmanjša za okoli 60 centimetrov. Ob nakupu dobite tudi posebno polnilno kartico e-tron, ki vam omogoča cenejše polnjenje na ultrahitrih polnilnicah. Čeprav se s tem najbrž posebej ne boste obremenjevali, ko boste odšteli vsaj 101.940 EUR za e-tron GT oziroma 141.010 EUR za RS e-tron GT. Ta ima poleg večje moči tudi veliko več serijske opreme, na primer karbidne zavore, zračno vzmetenje in ostale bonbončke, ki jih je nekoč potreboval žal preminuli Tony Stark.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 5. 2024
Maj 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |