V logotip štirih krogov in izjemno atraktivno obliko odet porsche taycan sliši na ime audi e-tron GT. Oba modela si namreč delita kompleten pogonski sklop, baterijo in elektromotor, a kupce nagovarjata z različnima filozofijama.
Kjer taycan kupce privablja z izjemno nizko silhueto, pri kateri športnost jemlje pomembnost praktičnosti, e-tron GT več stavi še na vsakodnevno uporabnost in zatorej več prostorske uporabnosti. Zaradi tega pri obliki ni hendikepiran, celo nasprotno, večini se zdi Audijev električni športnik celo bolj simpatičen. Kako ne, če je poln ostrih linij in z nadutim nosom precej jezno gleda v svet, obenem pa seveda ostaja nizek in športno eleganten. Centimeter mu manjka do dolžine petih metrov, kar pomeni, da je v tem pogledu skoraj identičen modelu A7. Je pa od njega nižji in v višino meri le 1,4 metra, zato je tudi količnik zračnega upora manjši, le 0,24.
Več bomo seveda povedali v testu, a po kratki vožnji se zdi, da tudi potnikoma zadaj ne bo hudega, če ravno ne bosta prava dolgina. Pravzaprav lahko celo trem, e-tron GT je namreč 4+1-sedežnik in tukaj je tudi večja razlika v primerjavi s štirisedežnim taycanom. No, peti potnik na osrednjem grebenu udobno ne bo sedel, sme pa biti tam. Audi e-tron GT je dejansko štirivratni gran turismo, kar pomeni, da se prtljažnik ne odpre s steklom vred, je pa v njem potem 405 litrov prostora oziroma 350 litrov v primeru brutalnejše različice RS, ki ima serijsko še nizkotonski zvočnik. In še spredaj je pod pokrovom majhen prtljažnik s prostornino 85 litrov.
Celotna karoserija je iz aluminija in obdaja jekleno konstrukcijo, streha pa je serijsko steklena. Doplačilno je na voljo karbonska, ki maso zmanjša za 12 kilogramov, doplačilne so tudi laserske sprednje luči, ki zmorejo svetiti do 600 metrov daleč, delovati pa začnejo pri hitrostih nad 70 km/h, prej vlogo osvetljevanja nosijo matrične led luči. Spisek dodatkov se s tem seveda ne konča, kje pa. Serijske jeklene zavore lahko izboljšate s karbidnimi (serijske pri RS), ki so bolj zmogljive in predvsem odporne proti koroziji, kar je pri električnih avtomobilih, kjer se zavore uporabljajo še toliko manj, zelo pomembno. Še dražji so keramični koluti, ki so tudi 20 kilogramov lažji in seveda še bolj zmogljivi.
Pogon je v vsakem primeru štirikolesni, saj ima audi e-tron GT dva elektromotorja, vendar v izbranem varčevalnem načinu efficiency kolesi poganja le sprednji elektromotor. No, navadni e-tron GT ima 350 kW moči, kar je 476 ’konjičkov’, močnejši RS pa 440 kW, kar je 598 ’konjev’. Baterija ponuja neto 83,7 kWh energije in je nameščena v dno vozila, zato je težišče zelo nizko. Tehta 630 kilogramov in nanjo nudijo 8 let garancije oziroma do 160.000 prevoženih kilometrov. Na izmeničnem toku jo lahko polnimo z 11 kilovati moči, kmalu pa bodo ponudili 22-kilovatno polnjenje. Enosmerni tok zagotavlja izjemno hitro polnjenje z do 270 kilovati, kar pomeni, da je baterija 80-odstotno polna v samo 23 minutah.
Kupci najbrž poznate katalog serijske in dodatne opreme že na pamet, če ste slučajno spregledali, pa lahko dodam še, da je zračno vzmetenje doplačilno in prav tako štirikolesno krmiljenje, ki obračalni krog zmanjša za okoli 60 centimetrov. Ob nakupu dobite tudi posebno polnilno kartico e-tron, ki vam omogoča cenejše polnjenje na ultrahitrih polnilnicah. Čeprav se s tem najbrž posebej ne boste obremenjevali, ko boste odšteli vsaj 101.940 EUR za e-tron GT oziroma 141.010 EUR za RS e-tron GT. Ta ima poleg večje moči tudi veliko več serijske opreme, na primer karbidne zavore, zračno vzmetenje in ostale bonbončke, ki jih je nekoč potreboval žal preminuli Tony Stark.