Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Yeti z majhnimi stopinjami

Škoda yeti 1.2 TSI 4x2 family

Avtor prispevka: Anže Jereb
Do sedaj smo preizkusili že dve škodi yeti in bili nad obema navdušeni. Cenimo precejšnjo prostornost glede na kompaktne mere, dobro počutje za volanom in tudi dober in zmogljiv štirikolesni pogon. Zato nas je zanimalo, kako se bo obnesel tretji testni yeti, ki je pogonsko malce hendikepiran.
Yeti z majhnimi stopinjami
Foto: Anže Jereb
27. 12. 2010 ob 10:00
Komentarjev: 0

Zato nas je zanimalo, kako se bo obnesel tretji testni yeti, ki je pogonsko malce hendikepiran. Naj najprej ponovim: yeti ponuja dovolj prostora, da se bodo tudi na zadnji sedežni klopi vozili odrasli, obenem pa ima dokaj velik prtljažnik. Pri slednjem bi si želeli le še ločenega odpiranja zadnjega stekla, ki bi še nekoliko pripomoglo k uporabnosti, je pa prtljažnik funkcionalen že zaradi svoje višine in številnih pregradnih dodatkov, ki si jih lahko omislite.

Vozniki boste cenili višji položaj za volanom, zaradi katerega je preglednost zelo dobra, k njej pa pripomorejo še velika stekla. In, ker so robovi avtomobila precej ostri, tudi parkiranje ne bi smelo povzročati preglavic. Notranjost sicer ne navdušuje s posebnim dizajnom, je precej zadržana, a iz kakovostnih materialov in dobro sestavljena. Bojazni, da bo po letu dni že vse škripalo, torej ni.

Čeprav je tokratni motor najmanjši in najšibkejši v ponudbi, nikakor ni prešibak. Ob pomoči turbinskega polnilnika je namreč presenetljivo živahen. Kot dobrega smo ga opisali že v golfu in tudi tukaj je povsem zadosti močan. Če niste ravno med zelo dinamičnimi vozniki, vam bo njegova moč dovolj, sicer pa dinamični vozniki verjetno sploh ne razmišljate k yetiju.

Pohvalim ga lahko, ker pri nizkih vrtljajih ponuja dovolj moči in navora, kar je zlasti pomembno, ko se vozite po mestu oziroma pomikate med semaforji in ga ni treba priganjati, da ste spodobno hitri. Po drugi strani pa mu tudi avtocestne hitrosti ne delajo preglavic. In, ker gre za majhen motor, je tudi poraba goriva majhna. Na testu dobrih sedem litrov, kar je zelo v redu. Ta motor je na voljo le v kombinaciji s sprednjim pogonom, če bi bil pogon štirikolesni, bi bilo moči morda premalo. Štiri gnana kolesa namreč pomenijo, da vsako dobi manj moči, avtomobil pa bi bil zaradi pogona tudi težji in v praksi manj suveren.

V primeru, da vam je yeti všeč zaradi svoje prostornosti in nekoliko višjega položaja za volanom, posebnih potreb po izletih v brezpotja pa nimate, je tole odlična kombinacija. Lega na cesti ostaja dobra, v mrzlih dneh pa boste cenili tudi, da se motor zelo hitro segreje in toplota začne prodirati tudi v kabino. Vozne lastnosti niso slabše, yeti lepo sledi ukazom, nagibanja je po pričakovanjih nekoliko več, a brez skrbi, morske bolezni ne boste dobili. Brezpotja bo zaradi nekoliko višje oddaljenosti od tal še vedno dokaj enostavno premagoval, le dokler bosta imeli gnani pnevmatiki dovolj oprijema.

Pa še ob nakupu boste prihranili nekaj tisočakov, če ne boste vzeli štirikolesno gnane različice. Ta, testni yeti, ima ceno okoli 16.600 evrov, za najcenejšega štirikolesno gnanega pa je potrebno (s sicer močnejšim motorjem) odšteti vsaj 22.000 evrov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda yeti 1.2 TSI 4x2 family
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1197
moč v kW (KM) pri vrt./min 77 (105) pri 5000
največji navor v Nm pri vrt./min 175 pri 1550-4100
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4223 x 1691 x 1793
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 416
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1340 (620)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 11,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,6/5,9/6,4
poraba na testu v l/100 km 7,4
cena osnovnega vozila v EUR 16.666
cena testnega vozila v EUR 16.666
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 16.666

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |