Črno-bela nevesta
Opel astra GTC 1,6 black&white
Po dobrem začetku zunaj gre pričakovati domala popolno notranjost. Še tako sladek bonbon pa ima lahko grenko sredico, ki sladko naslado v trenutku spremeni v kislo razočaranje. Nikjer v notranjosti ni zaslediti, da gre za posebno in omejeno serijo Oplove astre. Pravzaprav gre za čisto navadno dolgočasno oplovsko notranjost, pregled nazaj je zaradi majhnega zadnjega stekla in majhnih stranskih ogledal zelo slab, sedeži pa so preveč mehki s premalo oprijema. Oblika armature je že od vstopa v novo tisočletje naprej praktično enaka. Uporabniški vmesnik je milo rečeno neroden in zamuden, plastika pa trda in cenena. Vendar se da po drugi strani za volanom dobro namestiti, podvozje pa je nastavljeno nekje med udobjem in športnostjo, tako da se s takšno astro da lepo shajati vsak dan.
Motor, tako kot vse ostalo, ne daje od sebe, razen velike porabe, niti kančka športnosti. Gre za dobro znani 1,6-litrski ecotec, ki razvija 85 kW in je preveč neodziven. Le z malo bolj globokim zvokom preseneti. V povezavi z 18-palčnimi platišči, obutimi v pnevmatike dimenzij 225/40 in le petstopenjskim menjalnikom poskrbi za sive lase na vsaki bencinski črpalki. Poraba se namreč giblje pri neskromnih devetih litrih. Podvozje in krmiljenje sta sicer prijetno športna in bi prenesla še marsikaterega 'konja' več, a sta tej posebni izdaji astre žal namenjena zgolj dva motorja, z največ 88 kW. Za manjšo porabo ne bi škodila še šesta prestava in vsaj palec ali dva manjša platišča, ampak to potem ni več to.
Astra black&white ima potencial, da ob koncu cikla odhajajoči generaciji še enkrat dvigne prodajne številke in hkrati pripravi ugoden teren za novo 'femme fatale' v Oplovi prodajni paleti. Na zunaj izgleda res kot prava manekenka z nekaj več oblinami, notranjost in tehnika pa žal razočarata, tudi tiste manj zahtevne. Poraba je prevelika, zmogljivosti preslabe, edino cena je glede na celoten paket in akcijske ponudbe zelo ugodna. Torej si ga omislite, če vam je stil najpomembnejši pri izbiri vašega avtomobila in če ne naredite veliko kilometrov. Sicer pa je še vedno na voljo tudi različica s turbodizelskim motorjem.
tehnični podatki | opel astra GTC 1,6 black&white |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 85 (115) pri 6000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 155 pri 4000 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4290 x 1753 x 1435 |
medosna razdalja v mm | 2614 |
prtljažnik v litrih | 340/1070 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1220 (487) |
največja hitrost v km/h | 193 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,6 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,8/5,3/6,6 |
poraba na testu v l/100 km | 9,0 |
cena osnovnega vozila v EUR | 14.240 |
cena testnega vozila v EUR | 14.490 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 15.460 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!