Ob pogledu na Brocka Lesnarja je vsem jasno, da z njim ni pametno 'češenj zobati'. Ob pogledu na frizuro ameriškega predsednika, je jasno, da so kakovostne lasulje redke. Ob pogledu na focus RS pa je jasno, da ni namenjen le ležerni vožnji. Kaj vam pove pogled na takšen BMW 125d?
Na 'prvo žogo' najbrž ne veliko, deluje kot še ena od povsem običajnih različic enice, v takšni barvi celo dodatki paketa M sport ne pridejo posebej do izraza. Potem pa vidiš ceno, tokrat zajetnih 50 tisočakov, in dvomi o upravičenosti cene zrastejo. Vendar pa, čeprav se povprečni kupci ob nakupu avtomobila velikosti golfa ubadajo z vsakim posameznim tisočakom, očitno obstajajo tudi takšni, ki jim cena sploh ni pomembna. Njih je namenjena takšna enica; za razvajene in zahtevne, ki bodo v njej še kako uživali.
Težko ji je sploh kaj zameriti, poleg cene, ki pa je pač takšna, kot je. In morda nevpadljivo črno barvo, čeprav bo ravno diskretnost mogoče všeč številnim kupcem. Sedi se perfektno, saj sta sedeža v prvi vrsti udobna, obenem pa z nastavljanjem bočnega oprijema znata tudi pošteno stisniti hrbet, ko boste to želeli. Samodejni menjalnik je vrhunski, med osmimi prestavami se sprehaja skoraj brezčutno in bliskovito hitro, celotno voznikovo okolje pa je nadvse kakovostno in zelo intuitivno. Na pogled sicer ne deluje posebej atraktivno, malce k sodobnemu izgledu resda pripomore velik in pregleden zaslon, ostalo pa je dokaj zadržano. A uporabniško perfektno. Mene moti le, da je potovalni računalnik še vedno le enosmeren, ko že praktično vsi ponujajo pomikanje med podatki v obeh smereh, tudi premikanje čisto vsega s stikali za prestavno ročico, razen glasnosti, ki je čisto na drugem mestu, mi ni logično. Pač, pri takšni ceni sem lahko zahteven.
Preglednost je tudi dobra, čeprav se sedi precej športno nizko, prostornost je nekako povprečna, ker enica itak ni avtomobil za tiste, ki potrebujete prostorno vozilo, v tem primeru raje poglejte drugam. Res odlična je v vožnji. Pravzaprav tokrat v dveh stvareh, tudi motor je zelo prijeten. Vožnja je izjemno lahkotna, nič pretrda, občutek na volanu pa vrhunski in hitro zajeti ovinki so pravo veselje. Takšna enica vas sicer ne bo vabila, da jo ves čas priganjate, tole ni nikakršen dirkalnik, najboljša bo, ko boste želeli biti tekoče in enostavno hitri.
Motor vleče vedno in povsod, 165 kW moči in 450 Nm navora pač naredita svoje, zato je takšna enica lahko zelo hitra. Povsem brez napora pospešuje, niti pri najnižjih vrtljajih ne deluje podhranjeno, prepričan sem, da vam bo neizmerno všeč. Sicer bi sam vseeno raje priporočil kakšen bencinski motor, predvsem zaradi bolj zanimivega zvoka in veselja do vrtenja, ampak se potem naokoli ne boste vozili s porabo šest litrov na 100 km. Menim sicer, da pri takšni ceni vozila poraba sploh ne bi smela igrati vloge, ampak nekateri se vseeno počutite odlično, če je številka na zaslončku majhna.
V črni barvi paket M sport sploh ne pride do izraza in je avto precej neopazen. Zato bi ga sam vsekakor izbral v kakšni bolj atraktivni, itak so vse, vključno s to, doplačilne. Recimo v oranžni … Ne glede na barvo pa verjamem, da boste nad takšno različico sila navdušeni, kar je ob ceni sicer skoraj zahtevano. Dodajam še, da boste navdušeni tudi, če bo kakšen kos opreme manj.
1 / 20
Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
tehnični podatki
BMW 125d M sport
vrsta motorja
turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj