Ford trucks se imenujejo in so na trgu prisotna že vse od leta 1960, torej dolgih 58 let. Izdeluje jih turško podjetje Ford Otosan, ki je v večinski in obenem enakovredni lasti skupine Ford in turškega velikana Koç holding. Tovarna, ki se na obrobju mesta Gölcük, dobrih 100 kilometrov vzhodno od Istanbula, razprostira na kar 90.000 kvadratnih metrih in danes zaposluje že 11.500 delavcev, letno proizvede približno 15.000 težkih gospodarskih vozil. Vseeno to ni njihov najštevilčnejši produkt, saj letno proizvedejo še 315.000 transitov in tourneov custom, 110.000 transitov courier, obenem pa tudi 80.000 turbodizelskih motorjev družine ecotorq, ki predstavljajo srce vsakega velikega forda.
Govorimo o dveh motornih različicah, ki sta skupaj na voljo v treh konfiguracijah moči in že zdaj izpolnjujeta izpušne normative razreda Euro 6c. Manjši, a še vedno kar 9-litrski motor, razvije 243 kilovatov moči (330 KM) ter 1.300 Nm navora, potem pa je v ponudbi še 12,7-litrski motor s 309 kilovati (420 KM) ter 2.150 Nm navora in njegova zmogljivejša različica, ki ponuja do 353 kilovatov (480 KM) ter bikovskih 2.500 Nm navora. Sami proizvajajo tudi pogonske gredi in menjalnike, ki imajo za razliko od tistih, ki jih najdemo v Fordovih osebnih vozilih, najmanj 9, lahko pa tudi do 16 stopenj. Ponudba Ford trucks se v osnovi deli še na štiri vrste – distribucijska vozila (s pogonom 4x2, 6x2 ali 8x2), vozila z dvojno kabino (pogon 4x2) , vozila low liner (pogon 4x2 ali 6x2) ter ADR (pogon 8x2).
Ker je blagovna znamka zadnja leta v hitrem porastu, so bili še lani prisotni v 28-ih državah, do konca leta pa pričakujejo, da bodo že v 40-ih: 16 v Evropi, 10 na Bližnjem vzhodu, 8 v Afriki, 5 v Evraziji, štirideseto državo bo predstavljala Rusija. Po novem je med njimi tudi Slovenija, predvsem, ker imamo po njihovih besedah močno ekonomijo, ki ves čas konstantno raste, stalen je tudi trg težkih gospodarskih vozil, ki zadnja leta šteje med 1.800 ter 2.200 vozil, prednost pa vidijo še v strateški legi med vzhodno in zahodno Evrope, pri čemer pomaga bližina Luke Koper.
Težka gospodarska vozila Ford bo pri nas zastopalo hrvaško podjetje Kam i Bus Importer, ki deluje kot del skupine Auto Hrvatska. Z znamko Ford trucks so sicer prisotni še na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini ter Makedoniji, pri nas pa svoja vrata odpirajo na Celovški cesti v Ljubljani. Sprva s skupino sedmih ljudi, kasneje, odvisno od samega povpraševanja, pa želijo, da bi jih bilo še več in da bi odprli še dodatno prodajno mesto v Mariboru ali okolici.