Pri Fordu so nedavno pokazali novo generacijo modela transit courier, ki je na voljo tako z bencinskim kot dizelskim pogonom, različica na elektriko pa se imenuje E-transit courier.
Odgovorni pri Fordu so že pred časom napovedali, da bodo do leta 2024 predstavili štiri električne dostavnike in sicer E-tourneo custom, E-tourneo courier, E-transit courier in E-transit custom. E-transit courier bodo začeli izdelovati šele prihodnje leto, različica na bencin oziroma dizel pa bo na cestah še pred iztekom leta.
Električni E-transit courier podlaga znatno posodobljena platforma B2E, ki se skriva tudi v drobovju modela puma. Inženirji so jo prilagodili za električno implementacijo, kako velike baterijske sklope bodo ponudili pa zaenkrat še ni jasno. Pri Fordu so sicer dodali, da bo elektromotor proizvedel okroglih 100 kW (136 KM) moči in 290 Nm navora, na voljo pa bo tudi hitro polnjene z močjo 100 kW preko enosmernega toka. Tako se bo baterija v teoriji od 10 do 80 odstotkov napolnila v manj kot 35 minutah, na voljo pa bo tudi vožnja samo z eno stopalko.
Klasični transit courier bo po drugi strani na voljo z 1,0-litrskim turbobencinskim trivaljnikom z močjo 92 kW (125 KM), za pogon bo skrbel tudi 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik z močjo 74 kW (100 KM). V osnovi se bo moč na sprednji kolesi prenašala preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami, pri bencinskem motorju pa bo na voljo tudi robotiziran menjalnik z dvema sklopkama in sedmimi prestavnimi razmerji.
Oblikovno večjih razlik med trojico ne bo, bo pa električni E-transit courier imel drugačen svetlobni podpis in drugačno masko, klasični različici pa odprto masko z aktivnimi loputami za boljše rezanje zraka. V primerjavi s preteklo generacijo je transit courier 18 centimetrov daljši in ponuja 20 centimetrov daljše medosje kot poprej, v tovorni del pa je mogoče naložiti do 678 kilogramov, če doplačate tudi 845 kilogramov. Električna različica bo lahko s sabo prevažala do 700 kilogramov tovora, pri čemer je pod sprednjim pokrovom na voljo še odlagalno mesto za kable v velikosti 44 litrov.
Poleg novejše platforme in osveženih pogonov pa je na voljo tudi več varnostnih in zabavnih tehnologij. V osnovi sta na armaturi dva 12-palčna zaslona, en za digitalne merilnike in drug za multimedijski sistem Sync4, ki podpira brezžičen prenos informacij pametnih telefonov preko Carplay in Android Auto. Ob doplačilu bo na voljo še pisarniški paket, ki vključuje poklopno mizo in dodatno osvetlitev, za varnost voznika pa bodo med drugim srbeli radarski tempomat in sistem za ohranjanje voznega pasu, sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, samodejno zaviranje v sili pri vožnji naprej in nazaj ter opozorilnik na pešce v bližini avtomobila. Vstopni model bo stal okoli 22 tisočakov, električni pa verjetno dvakrat toliko.