Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Continental PremiumContact 6

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Priznam, da sem do nedavnega še sam mislil, da Continental pač proizvaja le gume, zdaj pa sem bolj pameten in vem, da delajo še zavorne sisteme, elektroniko, karoserijske in pogonske komponente, tahografe pa še marsikaj drugega.
Continental PremiumContact 6
Foto: Gašper Miš
12. 5. 2017 ob 6:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera continental premiumcontact6
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Izdelujejo ogromno komponent za naše avtomobile, je pa res, da jih poznamo po gumah.

Torej, izdelujejo ogromno komponent za naše avtomobile, je pa res, da jih poznamo predvsem po gumah, tudi najbolj opazne so, seveda. Verjamem, da blagovno znamko vsi poznate, je pa razlog precej enostaven, Continental je na trgu prisoten že dlje kot avtomobili, v tem času pa je postal eden nepogrešljivih gumarskih velikanov. Vam ponazorim z nekaj zanimivimi podatki.

Continental je četrta največja tovarna pnevmatik na svetu. Podružnice imajo praktično povsod po svetu, zaposlujejo več kot 200 tisoč ljudi, obstajajo že več kot 140 let. Leta 1871 so registrirali firmo v Hannovru in začeli z izdelki iz mehke gume, proizvajali so gume za kolesa in za kočije, avtomobilskih pnevmatik pa so se lotili 1898. Torej so imeli kar nekaj časa, da so izpolnili recept za dve gumi, ki so nam jih predstavili tokrat. PremiumContact 6 in 4x4 CrossContact ATR. Prve so čisto 'frišne', druge pa so dobile nov profil.

Na preizkus smo poleteli do Berlina, kjer smo malce proč od mesta v opuščeni letalski bazi, ki so jo že pred časom spremenili v testni center za pnevmatike, ob štirih vajah ugotavljali, kako suverene so pnevmatike PremiumContact. Vaje so bile različne, vse razen ene pa smo izvajali na razmočeni površini. Za začetek smo odpeljali nekaj krogov z identičnima avtomobiloma, na enem so bile nameščene omenjene pnevmatike, na drugem pa neke kitajske. Pred vožnjo sem naprej pri obeh vozilih pregledal globino profila in starost gum, saj veste, oboje močno vpliva na oprijem.

Skratka, gume so bile zelo podobno stare in obrabljene, razlika v oprijemu pa opazna že v prvem zavoju. Kjer je mercedes-benz C s kitajskimi gumami ves čas poplesaval, je bil drugi z gumami PremiumContact ves čas lepo ubogljiv. Nos je lepo grizel v zavoj, zadek je ostajal miren. Continental za pnevmatiko PremiumContact 6 pravi, da so končno premostili dva svetova in uspešno združili športno gumo z udobno. V primerjavi s predhodnikom so izboljšave na vseh področjih, le na vodni klin je bolj občutljiva novinka, kar na splošen oprijem v mokrem vseeno ne vpliva kaj dosti, ta je namreč ostal enak. Mene dejansko najbolj prepriča kar za 15 odstotkov boljša ekonomičnost, stranski produkt pa je še za 10 odstotkov manj hrupa, tako zunaj kot znotraj.

Rob gume so povzeli od tehnološko še bolj napredne SportContact 6 in mu dodali asimetrično geometrijo profila. Tako so prečni bloki robov dolgi pa še podpirajo se med sabo, zato naj bi bilo v zavojih več oprijema. Teorija pravi tako. Zato smo preizkusili tudi oprijem v suhem in v nekaj krogih pošteno namučili testne golfe GTI, dodam pa lahko še nekaj občutkov iz prakse.

PremiumContact ni guma, ki bi bila namenjena najzahtevnejšim razmeram, za to je v ponudbi SportContact. Kljub temu je povsem ubogljivo kljubovala naši dirkaški agresiji ter ves čas držala enakomerno in prav tako ob pretiravanjih tudi popuščala. Poleg vseh naštetih prednosti, ki jih ponuja, je izjemno pomembna tudi količina povratnih informacij, ki jih guma daje vozniku. Če je oprijema veliko, a guma ne sporoči, da smo vseeno že blizu meje, to ni dobro, ker je po prekoračitvi oprijema reševanje zdrsa zelo težko. PremiumContact po nudi ogromno informacij, ni pretrda, zato me ne čudi, da bo predstavljala glavnega napadalca v boju s tekmeci. Na voljo je v dimenzijah od 16 pa do 21 palcev, s čimer bo pokrila večino potreb, obenem bo pri številnih znamkah ter modelih že del prve vgradnje.

Bolj za šalo kot zares smo se na eni od vaj zapeljali še z dvema buggyjema. Na prvem so bile štiri nove, na drugem pa spredaj novi in zadaj pnevmatiki z le 1,6 milimetra profila. Zanimivo je bilo videti, kako velika razlika je med obema, vseeno pa je precej pozitivno presenetil tudi buggy s slabima pnevmatikama, bistveno bolj je seveda drsel, a je bil obvladljiv, ker sem preko volana dobil ogromno informacij. Pa gre za tip vozila, ki je visoko, nima sistemov ABS in ESP ter je skratka povsem neprimerno za hitro vožnjo po asfaltu.

Še na hitro beseda o gumah 4x4 CrossContact ATR, ker jih nismo preizkusili. Kot ime pove, so za SUV-je, iz odpornejše gume in profil je narejen tako, da kar najhitrejše potisne ven vse kamenčke. Ponujajo tudi veliko kilometrino, če se vozite le po cesti, zvok pa blokirajo z malimi urezninami med bloki robov. Za asfalt in teren, torej, ker bojda ostajajo še dovolj udobne.

Zanimiv dan so nam popestrili še z vožnjo z 911 GT3 RS, sicer na sovozniškem sedežu, a je bilo vseeno zanimivo in hitro, dežurni dirkač pa je užival vsaj toliko, kot sem sam. Skratka, zdaj vidite, koliko fines gre v proizvodnjo pnevmatik. Niso samo kos gume, ki je po naključju okrogel. Edino pravilno, v praksi so edina stvar, ki vas obdrži na cesti.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |