Citroën DS4
Domača premiera
Za najmanj 19.490 evrov z 1,6-litrskim bencinskim motorjem, s podobno zmogljivim dizelskim pa za 2.000 evrov več, je na voljo model, ki ne bo ustvarjal velikih prodajnih uspehov pri francoski znamki, temveč skrbel za imidž. Tako kot pred njim predstavljeni in manjši DS3, ki so jih doslej prodali že 90 tisoč. Zanimiva je statistika, saj je 80 odstotkov DS3 dvobarvnih (različna barva strehe), 58 odstotkov kupcev pa je prišlo od konkurenčnih znamk, kar pomeni, da jih je dejansko prepričala posebnost tega modela. Na prav takšne kupce, ki se želijo otresti ustaljenih norm, seveda računa tudi DS4.
Snovalci pravijo, da je mešanica vseh mogočih popularnih razredov avtomobilov; kupejev, SUV-jev, klasičnih kombilimuzin, seveda pa sloni na obstoječem Citroënovem modelu C4, kar poznavalci tudi hitro opazijo. Od omenjenega je vseeno malo trši, da se manj nagiba, je pa tudi 3,4 cm višji, 2 cm širši in 5 cm krajši. Kupci bodo cenili, da se malo višje sedi in da je v primerjavi s klasičnimi kupeji precej bolj uporaben, ker ima pet vrat, manj pa, da se šipi v zadnjih vratih ne odpirata, kar naj bi ustvarjalo bolj pristen kupejevski občutek, v resnici pa to onemogoča dizajn vrat.
Sploh so se potrudili v notranjosti, kjer so izbrali res prijetne materiale, ki pridejo izraza pri najbogatejšem od treh paketov opreme. Vseh motorjev je pet, med njimi dva dizelska (1,6 in 2,0-litrski) ter trije bencinski (1,6 VTi, 1,6 THP v dveh različicah), več o njih pa si lahko ogledate v tehničnih podatkih spodaj. Do konca leta naj bi pri nas vozilo 100 modelov DS4, že konec leta pa se bo na cestah pojavil novi model v družini – DS5.
Še en posebnež je zapeljal k nam, citroën C-zero. Gre za zadnjega od popolnoma električnih trojčkov iz naveze z Mitsubishijem in Peugeotom. Citroën je v 90-tih letih že prodal 5.500 vozil na elektriko, ko so predelali nekatere obstoječe modele, danes pa je C-zero model v njihovi paleti, ki je gnan le na elektriko. Uporablja sinhroniziran elektromotor in 250 kilogramov baterij, s čimer po normah doseže 150 kilometrov, sama baterija pa naj bi prenesla 200 tisoč kilometrov oziroma 1500 ciklov polnjenj in praznjenj. Avtomobil ima kompletno opremo in stane enako kot konkurenca – 35.460 evrov. Stavi predvsem na čistost in ekonomičnost vožnje, do konca leta pa naj bi zanj našli pet kupcev (dva že imajo: Elektro Maribor in Mestna občina Koper).
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!