Novi peugeot 508 je nedvomno eden najbolj oblikovno atraktivnih predstavnikov svojega segmenta, a kljub temu ne bo zaživel v popolnosti, če ne bo v pravi barvi ...
Lep dokaz za zgornjo trditev je dejstvo, da sem mimo testnega šel trikrat, ko sem ga iskal na prevzemnem parkirišču. Trikrat! Vedel sem, da je GT line in iskal nekaj ekstravagantnega, pa očitno ni, a ne. V kakšni rdeči ali pa beli barvi bi bil in zato še vedno čakam, da bo v testni floti takšna barva. Potem bodo vse podrobnosti res prišle 'do živega'.
GT line skratka zunaj ni posebej drugačen od takšnega allure, ki je že bil pri nas. Ima drugačna platišča in malo drugačne zadnje luči, sprednje pa so polne LED. Za takšne seveda lahko doplačate tudi pri opremi allure, dober tisočak stanejo, tukaj so pač serijske. Po videzu drugačne, če jih boste pogledali res od blizu, na daleč pa razlike ne boste opazili. Svetijo pa zeloooo ’fajn’, jih priporočam.
Po drugi strani pa je znotraj ne glede na barvo izjemen. Materiali so dobri in kakovost izdelave je odlična, okolje pa je zelo moderno in tudi intuitivno. Zmotila me je le kakšna malenkost, na primer dejstvo, da je treba najprej pritisniti na stikalo za nastavljanje klimatske naprave, šele potem se nastavitve pokažejo na zaslonu, kjer lahko z dotikanjem spremenimo želeno. In potem je treba še enkrat pritisniti na stikalo, če bi želeli imeti na zaslonu radijsko postajo ali pa navigacijo.
Znotraj boste v primeru takšne opreme uživali v sedežih z AGR-certifikatom in sprednja sta res super, zadaj pa so potniki jamrali, da je sedenje pretrdo. Celoten avto je malce bolj dinamično nastrojen in potem se to pozna pri pomanjkanju udobja zadaj. Že v prejšnjem testu smo ob tem povedali, da je prostora za kolena dovolj tudi, če ste visoki, manj pa za glave, ker se streha precej očitno spusti navzdol. Že tako je dimenzijsko 508 pravi posebnež, saj je od tekmecev precej nižji, obenem pa vsaj tako širok in dolg.
GT line ima serijsko tudi nastavljanje voznih programov. V vsakem primeru se pelje precej čvrsto in volan je neposreden, razlike med programi so dejansko najbolj opazne v sami občutljivosti stopalke za plin ter v skrbi menjalnika, da je pripravljen v nižji prestavi. Sicer pa niso očitne in za doplačilo tega elementa opreme ne bi priporočil. Kljub temu, da se sedi nizko in je podvozje čvrsto, volan pa precej neposreden, uživanje v hitrejši vožnji hitro pokvari preveč umeten občutek na volanu. Servomehanizem enostavno deluje odtujeno in ne daje pravih povratnih informacij, zato se sploh ni užitek peljati malce hitreje. Že pri običajni vožnji nežen in počasen pomik volana včasih da občutek, da se slednji obrača po zobnikih. Če bi moral izpostaviti eno stvar, ki me pri 508ci moti, je to brez dvoma nekomunikativno krmiljenje.
Pravzaprav me moti tudi, da celo pri tem paketu ni vzvratne kamere in da je treba sistem lane assist izklapljati vsakič sproti, ko zaženem motor. V tem avtu je zelo tečen in včasih se zdi, da povzroči volanski upor ravno v napačno smer, tja, kamor bi ga voznik moral zavrteti. No, mi je pa všeč vse ostalo: kako izgleda, kako se počutim znotraj, kako tih je, kako dobra je kombinacija motorja in menjalnika, pa še marsikaj drugega. Dvolitrski BlueHDi s 180 ’konjički’ je dobra izbira, če želite dizelski motor, tudi živahen je z njim takšen 508. In z menjalnikom res dobro sodelujeta, slednji prestavlja skoraj brezčutno. Kot paket je avtomobil zelo privlačen, cena pa tokrat nekaj več kot 36 'jurjev'.
1 / 21
Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
tehnični podatki
peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
vrsta motorja
turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj