Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dovolite mu, da izstopa

Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Novi peugeot 508 je nedvomno eden najbolj oblikovno atraktivnih predstavnikov svojega segmenta, a kljub temu ne bo zaživel v popolnosti, če ne bo v pravi barvi ...
Dovolite mu, da izstopa
Foto: Gašper Miš
8. 7. 2019 ob 19:00
Komentarjev: 8

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

polne LED luči svetijo odlično in so vsekakor vredne tisočak doplačila
oblikovno je 508 oster in nabit, obenem pa ostaja elegantno privlačen
voznikovo okolje je odlično, občutek pa kot v kakšnem kokpitu
zaslon na dotik je uporaben in hiter, pomagajo mu fizična stikala
druga prednost paketa GT line sta še boljša sprednja sedeža
kombinacija takšnega motorja in menjalnika je zelo dobra
motor je tudi precej zmogljiv in prožen
stekla brez okvirjev dajejo svojevrsten pečat
med vožnjo je 508 presenetljivo tih
sama lega je zelo dobra, vendar …
… občutek pokvari 'umetno' krmiljenje
višji potniki boste zadaj z glavo v stropu
zadaj je tudi udobja manj, ker je podvozje precej čvrsto
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (13 glasov)

Lep dokaz za zgornjo trditev je dejstvo, da sem mimo testnega šel trikrat, ko sem ga iskal na prevzemnem parkirišču. Trikrat! Vedel sem, da je GT line in iskal nekaj ekstravagantnega, pa očitno ni, a ne. V kakšni rdeči ali pa beli barvi bi bil in zato še vedno čakam, da bo v testni floti takšna barva. Potem bodo vse podrobnosti res prišle 'do živega'.

GT line skratka zunaj ni posebej drugačen od takšnega allure, ki je že bil pri nas. Ima drugačna platišča in malo drugačne zadnje luči, sprednje pa so polne LED. Za takšne seveda lahko doplačate tudi pri opremi allure, dober tisočak stanejo, tukaj so pač serijske. Po videzu drugačne, če jih boste pogledali res od blizu, na daleč pa razlike ne boste opazili. Svetijo pa zeloooo ’fajn’, jih priporočam.

Po drugi strani pa je znotraj ne glede na barvo izjemen. Materiali so dobri in kakovost izdelave je odlična, okolje pa je zelo moderno in tudi intuitivno. Zmotila me je le kakšna malenkost, na primer dejstvo, da je treba najprej pritisniti na stikalo za nastavljanje klimatske naprave, šele potem se nastavitve pokažejo na zaslonu, kjer lahko z dotikanjem spremenimo želeno. In potem je treba še enkrat pritisniti na stikalo, če bi želeli imeti na zaslonu radijsko postajo ali pa navigacijo.

Znotraj boste v primeru takšne opreme uživali v sedežih z AGR-certifikatom in sprednja sta res super, zadaj pa so potniki jamrali, da je sedenje pretrdo. Celoten avto je malce bolj dinamično nastrojen in potem se to pozna pri pomanjkanju udobja zadaj. Že v prejšnjem testu smo ob tem povedali, da je prostora za kolena dovolj tudi, če ste visoki, manj pa za glave, ker se streha precej očitno spusti navzdol. Že tako je dimenzijsko 508 pravi posebnež, saj je od tekmecev precej nižji, obenem pa vsaj tako širok in dolg.

GT line ima serijsko tudi nastavljanje voznih programov. V vsakem primeru se pelje precej čvrsto in volan je neposreden, razlike med programi so dejansko najbolj opazne v sami občutljivosti stopalke za plin ter v skrbi menjalnika, da je pripravljen v nižji prestavi. Sicer pa niso očitne in za doplačilo tega elementa opreme ne bi priporočil. Kljub temu, da se sedi nizko in je podvozje čvrsto, volan pa precej neposreden, uživanje v hitrejši vožnji hitro pokvari preveč umeten občutek na volanu. Servomehanizem enostavno deluje odtujeno in ne daje pravih povratnih informacij, zato se sploh ni užitek peljati malce hitreje. Že pri običajni vožnji nežen in počasen pomik volana včasih da občutek, da se slednji obrača po zobnikih. Če bi moral izpostaviti eno stvar, ki me pri 508ci moti, je to brez dvoma nekomunikativno krmiljenje.

Pravzaprav me moti tudi, da celo pri tem paketu ni vzvratne kamere in da je treba sistem lane assist izklapljati vsakič sproti, ko zaženem motor. V tem avtu je zelo tečen in včasih se zdi, da povzroči volanski upor ravno v napačno smer, tja, kamor bi ga voznik moral zavrteti. No, mi je pa všeč vse ostalo: kako izgleda, kako se počutim znotraj, kako tih je, kako dobra je kombinacija motorja in menjalnika, pa še marsikaj drugega. Dvolitrski BlueHDi s 180 ’konjički’ je dobra izbira, če želite dizelski motor, tudi živahen je z njim takšen 508. In z menjalnikom res dobro sodelujeta, slednji prestavlja skoraj brezčutno. Kot paket je avtomobil zelo privlačen, cena pa tokrat nekaj več kot 36 'jurjev'.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 130 (177) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik samodejni, osemstopenjski, EAT8
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4750 x 1859 x 1403
medosna razdalja v mm 2793
prtljažnik v litrih 487
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1535 (592)
največja hitrost v km/h 235
pospešek 0-100 km/h v s 8,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/3,9/4,7
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 25.900
cena testnega vozila v EUR 33.600
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 36.780

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Napisi v iskalnik Peugeot 508 SW. No tam si to reku
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Ne nism
(pred 5 leti )
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Zadnic si reku da je francosko grd in cenen
(pred 5 leti )
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Carski je samo... Avtomobilistt, a ti niso Peugeoti brezveze
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Fukiš
(pred 5 leti )
Ni slike
PeugeotFan pravi:
Jp....zelo lep
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Pa se poceni je
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Lep je....zelo...se posebej v ti barvi
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |