Oznaka PHEV, ki krasi zadek in bok takšnega outladerja, izvira iz imena 'plug-in hybrid' in oznake 'EV'. Mitsubishijeva električna vozila niso nikakršna novost, mestni malček i-MiEV je na primer tisti, na katerega večina najprej pomisli, a začetki segajo dosti dlje. V času svinčevih akumulatorjev je leta 1966 kot prvi električni avtomobil znamke na trg zapeljala minica EV, zgodba pa se tudi na slovenskih tleh letos nadaljuje s hibridnim outlanderjem PHEV. Ta se od bencinsko oziroma dizelsko gnanega razlikuje po maski vozila, sprednjem in zadnjem odbijaču, obrobah pragov, platiščih in zadnjih led lučeh. V notranjosti so novincu namenili posebno prestavno ročico robotiziranega menjalnika, prilagodili merilnike in meni osrednjega informacijskega sistema, ki med drugimi prikazuje vse v povezavi s pogonom in stanjem baterij, navigacijska naprava pa vam pokaže, kje so najbližje polnilne postaje. Zaradi dodatnega pogona in baterij, nameščenih v dno vozila, so tla zadnjih sedežev višja za 45 milimetrov, za 19 milimetrov je višje tudi dno prtljažnika, ki sedaj meri 463 litrov, 14 manj kot pri bencinskem oziroma turbodizelskem outlanderju.
Srce takšnega outlanderja predstavlja dvolitrski bencinski motor z oznako MIVEC, ki lahko razvije do 89 kilovatov (121 KM) moči, v pomoč pa sta na vsaki osi še 60-kilovatna (82 KM) elektromotorja, s skupno močjo 120 kilovatov (164 KM). Nad delovanjem sprednjega in zadnjega motorja imata nadzor kontrolna enota PCU in pogonska enota PDU, ki skrbita za optimalno delovanje. PHEV ponuja tri načine vožnje, in sicer EV-način (s pogonom obeh elektromotorjev s pomočjo 300V s klimatsko napravo hlajenega litij-ionskega akumulatorja z energijo 12 kWh), serijski hibridni način (s pogonom elektromotorjev z elektriko, ki jo proizvaja bencinski motor) in vzporedni hibridni način (s pogonom bencinskega motorja kot tudi s pogonom obeh elektromotorjev).
Na voljo sta dva načina polnjenja, prvi je polnjenje iz električnega omrežja, drugi pa s pomočjo pogonskega agregata. Polnjenje na 230-voltnem omrežju, ki ga pokriva 10-amperska varovalka, zahteva približno 5,5 ure, polnjenje na 230-voltnem omrežju, ki ga pokriva 16-amperska varovalka z industrijskim kablom, pa 3,5 ure. Outlander PHEV se lahko s pomočjo priključka CHAdeMO polni tudi na polnilnih postajah, ki omogočajo hitro polnjenje, kar do polne kapacitete baterij zahteva približno 45 minut časa. Drugi način polnjenja je s pomočjo pogonskega agregata, in sicer samodejno polnjenje v serijskem in vzporednem načinu, z bencinskim motorjem in generatorjem, in s pomočjo 6-stopenjskega regenerativnega zaviranja, ki je s pomočjo obvolanskih stikal pod voznikovim nadzorom. Vse skupaj lahko med drugimi nadzorujete kar s pomočjo mobilne aplikacije 'outlander PHEV remote control', ki si jo lahko naložite na svoj pametni mobilni telefon.
Tovarniški podatki navajajo manj kot dva litra porabljenega goriva na sto kilometrov in skupni domet 824 kilometrov, od tega 52 na elektriko, s čimer je outlander PHEV glede na potrebe povprečnega uporabnika dobra alternativa dizelski različici. Novinec je na voljo le z bogatejšima paketoma opreme instyle in instyle+. Za hibridnega outlanderja z bogatejšim paketom boste tako odšteli najmanj 44.790 evrov. Zastopnik znamke na to ceno ponuja še 2.500 evrov popusta, kar pomeni, da je outlander PHEV lahko vaš že od 42.290 oziroma 41.290 evrov, v primeru, da boste posegli po paketu instyle. Ker outlander izpolnjuje pogoje (do 50 gramov CO2 na prevoženi kilometer) za pridobitev državne subvencije, bi bila lahko cena še nižja in tako primerljiva s ceno podobno opremljene dizelske različice s štirikolesnim pogonom. Z novim letom bo zastopnik znamke vsa vozila kupcem ponudil s 5-letno garancijo, kaj to pomeni za načrt prodaje hibridnega outlanderja, pa zaradi nestabilnih razmer še ne želi napovedati.