Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opel vivaro

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Opel vivaro, sestrski model francoskemu renaultu trafic, pri nas beleži 21-odstotni tržni delež v segmentu srednje velikih lahkih gospodarskih vozil. Ker je segment v primerjavi z lanskim letom v 15-odstotnem porastu, ne preseneča, da bo slovenske kupce kmalu navduševal z novo, modernejšo podobo in varčnejšimi motorji.
Opel vivaro
Foto: Gašper Miš
28. 10. 2014 ob 16:15
Komentarjev: 0

Novinca, ki povzema številne elemente iz programa osebnih vozil, boste prepoznali po sprednjih žarometih v obliki sokoljih oči, premierno predstavljenih pred približno petimi leti, ko je na trg prišla prva generacija insignie. Novega vivara bo mogoče prepoznati še po široki maski motorja, čisti obliki zadnjega dela in značilnih oblikovalskih zarezah na boku vozila. Za raznolikost je na voljo enajst barv karoserije in dve barvi notranjosti. Ta je z namenom robustno zasnovana in ponuja več prostora tako v potniškem kot tovornem delu. Potniška kabina, ki jo lahko krasi armaturna plošča s 7-palčnim zaslonom, občutljivim na dotik, in navigacijsko napravo, ki je v vivaru na voljo premierno, je bogatejša za 116 milimetrov prostora. Sistem IntelliLink, ki je na voljo skupaj s prej omenjenim zaslonom, med drugim ponuja možnost prostoročnega telefoniranja. Med številne uporabne rešitve, ki bodo olajšale vsakdan, lahko dodamo še sistem za zagon motorja brez ključa, vzvratno ogledalo, ki izniči mrtvi kot, in nosilec ob podrtem naslonskem delu sredinskega sedeža. Več novosti pa je na voljo v tovornem delu in pod samim pokrovom motorja.

Novi vivaro je na voljo z dvema različicama 1,6-litrskega dizelskega motorja. Prisilno polnjeni motor z enim turbinskim polnilnikom in oznako CDTi je na voljo v šibkejši 66-kilovatni (90 KM) in močnejši 85 kilovatni (115 KM) izvedenki. Zahtevnejšim kupcem je namenjen motor biturbo CDTi, podprt z dvema turbinskima polnilnikoma in dvema hladilnikoma zraka, ki ponuja od 88 kilovatov (120 KM) do 103 kilovate (140 KM) moči v najzmogljivejši izvedenki. Nova dizelska motorja, oziroma po dve izvedenki le-teh sta stroškovno učinkovitejša in varčnejša. Povprečna poraba goriva v kombiniranem ciklu je z novimi motorji v povprečju za več kot liter manjša kot pri predhodniku. Najmočnejši motor biturbo CDTi s 103 kilovati (140 KM) moči po tovarniških podatkih porabi manj kot šest litrov na sto kilometrov.

Najpomembnejši produkt nemške znamke v kategoriji lahkih gospodarskih vozil je na voljo v dveh dolžinskih izvedenkah, krajši z dolžino 4,99 in daljši z 5,39 metra. Tovorna izvedenka z oznako furgon je na voljo tudi v povišani varianti, ki tovorni prostor poviša za skoraj pol metra. Ko govorimo o prostornini tovornega prostora, novi vivaro sprejme od 5,2 do 8,6 kubičnega metra tovora. Zanimiva je še rešitev flexcargo, reža do sovoznikovega sedeža, ki omogoča, da v krajši izvedenki lahko prepeljemo predmete, dolge do 3,75, ne le 2,54 metra. Furgon je v krajši izvedenki z nižjo streho in najšibkejšim dizelskim motorjem, povezanim s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, na voljo od 17.355 evrov, brez 2.700 evrov popusta in davka na dodano vrednost. Serijsko je opremljen s številnimi varnostnimi sistemi, kot so ABS, EBA, EBD, ESP in HSA, voznikovo zračno blazino, klimatsko napravo, električnim pomikom stekel in vzvratnih ogledal ter radijskim sprejemnikom z USB-vhodom. Za slovenski trg sta zanimivi še ceni 88-kilovatnih (120 KM) izvedenk furgon L2H2 in kombi L2H1, ki sta brez popusta in DDV na voljo za 20.684 oziroma 24.130 evrov. Novi vivaro, ki bo prvim kupcem na voljo od sredine meseca novembra, je v daljši izvedenki dražji za 850, v višji pa 1.050 evrov, cenovno pa ostaja na ravni predhodnika. V zadnjih treh letih so pri nas letno prodali približno 270 vivarov, s prihodom nove generacije pa želijo prodati približno 400 vivarov na letni ravni. Približno polovico teh vozil bo predstavljala tovorna izvedenka furgon.

Dodatne informacije o vozilu lahko pridobite v mednarodni premieri.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 5. 2024
Maj 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |