Novinca, ki povzema številne elemente iz programa osebnih vozil, boste prepoznali po sprednjih žarometih v obliki sokoljih oči, premierno predstavljenih pred približno petimi leti, ko je na trg prišla prva generacija insignie. Novega vivara bo mogoče prepoznati še po široki maski motorja, čisti obliki zadnjega dela in značilnih oblikovalskih zarezah na boku vozila. Za raznolikost je na voljo enajst barv karoserije in dve barvi notranjosti. Ta je z namenom robustno zasnovana in ponuja več prostora tako v potniškem kot tovornem delu. Potniška kabina, ki jo lahko krasi armaturna plošča s 7-palčnim zaslonom, občutljivim na dotik, in navigacijsko napravo, ki je v vivaru na voljo premierno, je bogatejša za 116 milimetrov prostora. Sistem IntelliLink, ki je na voljo skupaj s prej omenjenim zaslonom, med drugim ponuja možnost prostoročnega telefoniranja. Med številne uporabne rešitve, ki bodo olajšale vsakdan, lahko dodamo še sistem za zagon motorja brez ključa, vzvratno ogledalo, ki izniči mrtvi kot, in nosilec ob podrtem naslonskem delu sredinskega sedeža. Več novosti pa je na voljo v tovornem delu in pod samim pokrovom motorja.
Novi vivaro je na voljo z dvema različicama 1,6-litrskega dizelskega motorja. Prisilno polnjeni motor z enim turbinskim polnilnikom in oznako CDTi je na voljo v šibkejši 66-kilovatni (90 KM) in močnejši 85 kilovatni (115 KM) izvedenki. Zahtevnejšim kupcem je namenjen motor biturbo CDTi, podprt z dvema turbinskima polnilnikoma in dvema hladilnikoma zraka, ki ponuja od 88 kilovatov (120 KM) do 103 kilovate (140 KM) moči v najzmogljivejši izvedenki. Nova dizelska motorja, oziroma po dve izvedenki le-teh sta stroškovno učinkovitejša in varčnejša. Povprečna poraba goriva v kombiniranem ciklu je z novimi motorji v povprečju za več kot liter manjša kot pri predhodniku. Najmočnejši motor biturbo CDTi s 103 kilovati (140 KM) moči po tovarniških podatkih porabi manj kot šest litrov na sto kilometrov.
Najpomembnejši produkt nemške znamke v kategoriji lahkih gospodarskih vozil je na voljo v dveh dolžinskih izvedenkah, krajši z dolžino 4,99 in daljši z 5,39 metra. Tovorna izvedenka z oznako furgon je na voljo tudi v povišani varianti, ki tovorni prostor poviša za skoraj pol metra. Ko govorimo o prostornini tovornega prostora, novi vivaro sprejme od 5,2 do 8,6 kubičnega metra tovora. Zanimiva je še rešitev flexcargo, reža do sovoznikovega sedeža, ki omogoča, da v krajši izvedenki lahko prepeljemo predmete, dolge do 3,75, ne le 2,54 metra. Furgon je v krajši izvedenki z nižjo streho in najšibkejšim dizelskim motorjem, povezanim s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, na voljo od 17.355 evrov, brez 2.700 evrov popusta in davka na dodano vrednost. Serijsko je opremljen s številnimi varnostnimi sistemi, kot so ABS, EBA, EBD, ESP in HSA, voznikovo zračno blazino, klimatsko napravo, električnim pomikom stekel in vzvratnih ogledal ter radijskim sprejemnikom z USB-vhodom. Za slovenski trg sta zanimivi še ceni 88-kilovatnih (120 KM) izvedenk furgon L2H2 in kombi L2H1, ki sta brez popusta in DDV na voljo za 20.684 oziroma 24.130 evrov. Novi vivaro, ki bo prvim kupcem na voljo od sredine meseca novembra, je v daljši izvedenki dražji za 850, v višji pa 1.050 evrov, cenovno pa ostaja na ravni predhodnika. V zadnjih treh letih so pri nas letno prodali približno 270 vivarov, s prihodom nove generacije pa želijo prodati približno 400 vivarov na letni ravni. Približno polovico teh vozil bo predstavljala tovorna izvedenka furgon.
Dodatne informacije o vozilu lahko pridobite v mednarodni premieri.