No, danes je recimo tale twingo še vedno fin cestni avto za čisto sprejemljivo ceno, ni pa čisto nič posebnega v primerjavi z navadnim. Gordini je žal le še oprema. Nič navite mašine, izboljšanega menjalnika, le privlačno modro barvo s črtama po sredini dobite, drugačna platišča, znotraj pa sedeča iz različice RS, modre obrobe in drugačno prestavno ročico.
Škoda, lahko bi bil res nekaj posebnega, tako pa je sedaj le preoblečen twingo GT. Nikakor pa to ne pomeni, da je avto slab. Ker je zelo majhen, se krasno počuti na zelo zaprtih ovinkih, kjer je sicer malo nemiren, ampak gre. Majhen 1,2-litrski bencinski turbomotor se kar rad zavrti in potegne, turbinica pa tako žvižga, da boste pogosto gledali v vzvratno ogledalo, če ni za vami kakšen rešilec.
Mularija bo nad njim navdušena. Z ESP-jem, kovinsko barvo in zatemnjenimi stekli zadaj, kar je pri tem dodatna oprema, stane 13.780 evrov. Avtomobilček je opazen in privlačen, nostalgiki pa bomo Renaultu vseeno zamerili, da ni imena Gordini bolje izkoristil. Mogoče ga pa še bo.