Peugeot v prvem nastopa z dve leti starim modelom 208, ki je k tej številki prispeval dobrih 10 odstotkov, v drugem pa z osem let starim 308, ki je vseeno zabeležil dobrih 6 odstotkov celotne prodaje. Da jih bo v prihodnje več, bo spomladi poskrbel novi 308. Ja, spet novi 308, to bo že tretja generacija, ki bo nosila to oznako in bo (podobno kot prejšnja) na voljo le s petimi vrati: kot kombilimuzina ali kombijevski SW. Novinec, ki so nam ga tokrat pokazali predpremierno, v dolžino meri 4,37 oziroma 4,64 metra, ko je govora o različici SW. To pomeni, da je kombilimuzina, ki bo bolj priljubljena, več kot 11 centimetrov daljša (pri kombiju bo razlike za dobrih pet centimetrov), približno pet širša in slaba dva nižja. Posledično izgleda bolj športno, zaradi daljšega motornega pokrova in položnejšega vetrobranskega stekla pa tudi malce samosvoje. Spredaj kraljuje velika motorna maska, tik nad njo je oznaka modela, na njej pa nov logotip podjetja. Če je spredaj na njem narisan lev in piše peugeot, se zadaj poleg kataloške številke nahaja še napis 'Made in Slovenia'. Logotip izdeluje podjetje Hella Saturnus v Kamniku, ki obenem skrbi za povsem nov, a še vedno prepoznaven svetlobni podpis. Če je prejšnji 308 kot prvi v razredu opcijsko svetil v led tehniki, je novi prvi peugeot, ki ima lahko matrična led žarometa. Četudi za ta ne boste doplačali, pričakujte, da bo novinec vseeno svetil s pomočjo led sijalk, da bo imel spredaj dva velika 'čekana', zadaj pa led luči, povezane s pasom svetleče črne plastike.
Tudi notranjost je povsem nova, je pa res, da še vedno temelji na konceptu PEUGEOT i-Cockpit, ki z leti doživlja evolucijo in ji med drugim prinaša visoko postavljene merilnike (ti so od paketa active pack digitalni, 10-palčni, pri paketih GT in GT pack pa prikazujejo celo v 3D-tehniki), velik osrednji zaslon (ta že v osnovi meri 10 palcev, od paketa allure pa se pod njim nahaja še šest na dotik občutljivih bližnjičnih tipk, ki jih je moč personalizirati) ter majhen volan nepravilne oblike. Vanj je prvič vgrajenih tudi nekaj tipal, ki zaznavajo, kdaj so roke voznika na njem, prvič pa tudi grelne nitke, da vas pozimi ne bo zeblo v roke. Tudi sprednja sedeža sta lahko ogrevana, z masažo in prvič na voljo s certifikatom AGR. Ne le pri sedežih, nasploh je opaziti občuten preskok v kakovosti materialov (pa ta že prej ni bila slaba), predvsem pa se nam zdi notranje okolje bistveno bolj razgibano, posledično manj dolgočasno in z veliko odlagališči zelo uporabno. Novi 308 je obenem prvi peugeot, ki ima menije prevedene v slovenščino, prvi, ki se odzove na glasovni poziv 'OK, peugeot', in prvi, ki omogoča brezžični povezavi Apple CarPlay in Android Auto. Ja, multimedijsko je precej napreden in precej napredni so tudi njegovi varnostni in asistenčni sistemi. Skupek teh so poimenovali Techno Spirit, kjer sistem Drive Assist 2.0 omogoča korak bližje avtonomni vožnji. Omeniti velja, da je zaradi 55 milimetrov daljše medosne razdalje (kombijevska različica SW je med osema pridobila le dva milimetra) v drugi vrsti več prostora, je pa prtljažnik manjši. Pri kombilimuzini meri od 361 do 412 litrov, pri različici SW (Sports Wagon) pa od 548 do 608 litrov. Odvisno od tega, ali govorimo o turbobencinski, turbodizelski ali pa priključno-hibridni različici.
Platforma EMP2 (Efficient Modular Platform 2), na kateri stoji, ni nova, je pa nadgrajena in obenem prilagojena temu, da omogoča dodatno mero elektrifikacije. Povsem električen 308 za zdaj še ni, bo pa že ob lansiranju na voljo s tremi pogonskimi možnostmi, in sicer turbobencinsko, turbodizelsko in priključno-hibridno. Turbobencinski motor z 1,2 litra delovne prostornine in s tremi valji bo na voljo v dveh različicah, in sicer prvi z oznako puretech 110, kjer bo moči 81 kilovatov (110 KM), in drugi puretech 130, ki jih bo razvila 96 (131 KM). Enako moč bo ponujal tudi turbodizelski motor BlueHDi s štirimi valji in prostornino poldrugega litra. Potem bosta tu še dve priključno-hibridni različici HYbrid 180 ter HYbrid 225, ki bosta, kot približno pove že samo ime, ob pomoči 1,6-litrskih štirivaljnih bencinskih motorjev puretech 150 (110 kW) oziroma puretech 180 (132 kW) in 81 kW elektromotorja razvili 132 (179 KM) oziroma 162 kilovatov sistemske moči (220 KM). Baterija bo v obeh primerih litij-ionska s kapaciteto 12,4 kWh, kar pomeni, da boste lahko po podatkih tovarne z njo prevozili približno 60 kilometrov, v praksi pa najbrž dobrih 50. Polnilnik bo v osnovi enofazni z močjo 3,7 kW, za doplačilo pa bo moč dobiti tudi močnejši s 7,4 kW, tako da boste lahko baterijo napolnili v manj kot dveh urah. Doma na šuko vtičnici jo boste polnili dobrih sedem ur. Menjalnik bo že v osnovi šeststopenjski ročni, za doplačilo pa bo na voljo tudi osemstopenjski samodejni EAT8. Podoben menjalnik (v tem primeru z oznako e-EAT8) bo pri priključnih hibridih na voljo serijsko. Pogon bo vedno na sprednji kolesi, edino opcijo po štirikolesnem vidimo s prihodom nabrite različice 308 PSE, ki bo verjetno nadomestila tisto z oznako GTi. Tudi električni bo novi 308, a ne prej kot v letu 2023. Kako velika bo baterija in kako močan bo njen pogonski sklop, se še ne ve, predvidevamo pa lahko, da bo ta (podobno kot pri modelih e-208, e-2008 in ë-C4) ohranila 50 kWh litij-ionsko baterijo, elektromotor pa bo razvil okroglih 100 kilovatov moči oziroma 136 'konjičkov'.
Novinec bo pri nas na voljo s šestimi paketi opreme (active, active pack, allure, allure pack, GT in GT pack), kupci boste izbirali še med sedmimi karoserijskimi barvami (dve bosta beli, potem pa bodo tu še siva, črna, rdeča, modra in zelena) ter številnimi oblikami litih platišč v velikosti od najmanj 16 do največ 18 palcev. Cene za zdaj ostajajo neznanka, je pa bolj kot ne jasno, da bo novi 308 precej dražji od prejšnjega. V Nemčiji, kjer so Peugeotovi avtomobili v povprečju res kakšnih 20 odstotkov dražji kot pri nas, novi 308 stane od 23.700 (308 1.2 puretech 110 active pack, 6-st. roč.) do 44.550 evrov (308 HYbrid 225 e-EAT8 GT, 8-st. sam.) oziroma okroglih tisoč evrov več, ko govorimo o slabih 27 centimetrov daljši in bolj prostorni različici 308 SW. Točne cene vam sporočimo marca, ko bomo avtomobil preizkusili in ko po nekajmesečni zamudi tudi uradno pripelje k nam, cene kombijevske različice SW pa najkasneje do konca pomladi, ko bo tudi ta obogatila ponudbo.