Novinec, ki temelji na enaki osnovi kot predhodnik, je v primerjavi z njim v limuzinski izvedenki 38 milimetrov daljši in 3 milimetre širši, karavanska izvedenka pa je v dolžino pridobila 16 milimetrov, v širino pa kar 11 milimetrov. Največ pozornosti so snovalci tokrat namenili sprednjemu delu vozila, ki ga po novem krasita novi odbijač in nova maska vozila z logotipom znamke. Novi so še LED-žarometi, ki zamenjujejo ksenonske in so serijski pri izvedenkah GT in RHX. Medtem ko je limuzinska izvedenka bogatejša še za nekoliko pomlajen zadek vozila z novimi lučmi, karavanska različica ostaja nespremenjena. Pozorno oko bo opazilo, da je bila sprememb deležna tudi notranjost vozila. Novi so merilniki, sistem nadzora vozil v mrtvem kotu, armaturno ploščo pa pri nas vse od paketa active dalje krasi 7-palčni zaslon z navigacijsko napravo. Z uporabo zaslona na dotik, na katerem se prikazuje tudi slika s kamere za vzvratno vožnjo, so lahko upravljalno ploščo na sredinski konzoli olajšali za nekaj gumbov in prostor namenili pokritemu odlagalnemu prostoru.
Peugeot 508 je na voljo s šestimi motornimi izvedenkami. Bencinska motorja sta dva, prvi je 1,6-litrski atmosferski VTi 120, ki razvije 88 kilovatov (120 KM) moči in je povezan z robotiziranim ročnim menjalnikom, drugi pa 1,6-litrski prisilno polnjeni THP 156, ki razvije 115 kilovatov (156 KM) moči in je povezan z ročnim oziroma samodejnim menjalnikom. Samodejni s tehnologijo 'quick shift', ki ga na japonskem proizvaja podjetje Aisin, je nov in v povprečju med prestavami prestavlja približno 500 vrtljajev na minuto prej, kar pomeni, da je vožnja tišja in udobnejša. Ponudba dizelskih motorjev je velikosti vozila primerno bogatejša in med drugim vključuje 1,6-litrski motor e-HDi 115 FAP s 84 kilovati (115 KM) moči, povezan z ročnim oziroma robotiziranim menjalnikom. Tu sta še dva 2,0-litrska motorja, povezana z ročnim oziroma samodejnim menjalnikom, prvi z oznako HDi 160 FAP s 120 kilovati (163 KM) moči in drugi z oznako BlueHDi 180. Gre za nov motor v ponudbi, ki že ustreza evropskim izpušnim standardom EURO 6 in razvije 132 kilovatov (180 KM) moči, povezan pa je z novim samodejnim menjalnikom. Za konec sta tu še najmočnejša predstavnika, ki skupaj z novim motorjem BlueHDi 180 predstavljata pogonsko silo izvedenkama GT in RHX, in sicer 2,2-litrski HDi 200 FAP s 150 kilovati (204 KM) moči in 2,0-litrski HDi 163, ki skupaj z elektromotorjem poganja terensko različico RHX, povezano z robotiziranim menjalnikom. Za prenos moči na sprednji kolesni par oziroma vsa štiri kolesa, ko govorimo o izvedenki RHX HYbrid4 200, poskrbijo prej omenjeni menjalniki, vsi s šestimi prestavami.
Novi 508 je kupcem na voljo s tremi osnovnimi paketi opreme – access, active in allure. Ponudbo bo kmalu obogatil še paket sport, medtem ko sta športni in terenski izvedenki prvim kupcem že na voljo. Športna izvedenka, ki jo krasi oznaka GT, je na voljo tako v limuzinski kot karavanski izvedenki, v kombinaciji z močnejšima dizelskima motorjema in samodejnim menjalnikom. Terenska karavanska izvedenka RHX, ki je bila do zdaj na voljo le s kombiniranim hibridnim dizelskim pogonom HYbrid4, je odslej na voljo tudi z novim dvolitrskim dizelskim motorjem BlueHDi 180.
Novinec je z bogatejšo serijsko opremo v povprečju tisoč evrov dražji od predhodnika, kar pomeni, da je najcenejši 508 v limuzinski izvedenki in z bencinskim motorjem na voljo od 22.614 evrov, z dizelskim pa od 23.626 evrov. Za karavansko izvedenko, po kateri je več zanimanja med mlajšimi, bo treba omenjenim cenam prišteti še slab tisočak, vrh ponudbe pa s ceno 45.228 evrov predstavlja terenska karavanska izvedenka RHX s hibridnim pogonom. Ta izvedenka je z dizelskim motorjem v nosu cenejša za 7.500 evrov. Peugeot na omenjene cene ponuja do 15 odstotkov popusta, prvim kupcem, ki se bodo odločili za nakup preko financiranja, pa še 5-letno podaljšano jamstvo. Vozila so v prodajnih salonih že prisotna, z množičnim oglaševanjem pa bodo pri zastopniku začeli med 6. in 8. novembrom, ko bodo v salonih potekali dnevi odprtih vrat. Do konca letošnjega leta bo na naše ceste predvidoma zapeljalo 35 vozil, od tega 15 v limuzinski in 20 v karavanski izvedenki, kasneje pa okrog 160 vozil letno.
Še nekatere cene:
peugeot 508 1.6 VTi 120, 6-st. robotiziran ročni, access (88 kW) – 22.614 EUR
peugeot 508 SW 1.6 VTi 120, 6-st. robotiziran ročni, access (88 kW) – 23.426 EUR
peugeot 508 SW 1.6 e-HDi 115 FAP, 6-st. ročni, active (84 kW) – 26.728 EUR
peugeot 508 SW 1.6 THP 156, 6-st. ročni, allure (115 kW) – 27.684 EUR
peugeot 508 2.0 BlueHDi 180, 6-st. samodejni, allure (132 kW) – 32.132 EUR
peugeot 508 GT HYbrid4 200, 6-st. robotiziran ročni (147 kW) – 36.643 EUR
peugeot 508 GT 2.0 BlueHDi 180, 6-st. samodejni (132 kW) – 37.231 EUR
peugeot 508 RHX 2.0 BlueHDi 180, 6-st. samodejni (133 kW) – 37.753 EUR
peugeot 508 GT SW 2.2 HDi 200 FAP, 6-st. samodejni (150 kW) – 38.003 EUR
peugeot 508 RHX HYbrid4 200, 6-st. robotiziran ročni (147 kW) – 45.228 EUR