Sport billy
Toyota iQ 1.33 dual VVT-i CVT
Malce samohvale bojda ne škodi, zato lahko povem, da se v vseh stopnjah šole, vključno s fakulteto, nisem kaj dosti učil. Ni bilo silne potrebe, IQ test v osnovni šoli pa je povedal, da je moj malce nad povprečjem. Še zdaleč ne tako visoko, da bi se lahko denimo meril z Iris Mulej oziroma, da bi me povabili v klub Mensa. Kaj šele, da bi se lahko postavil ob bok toyoti iQ, ki v testni opremi nosi oznako iQ3, torej na tretjo potenco.
In to boste tudi radi storili, saj se ta malček v mestu počuti bolje kot riba v vodi. Tako majhnega obračalnega kroga nima noben avtomobil, vozniku se celo zazdi, da pri ostrem zasuku volana zadnje notranje kolo ostane na mestu. To pa pomeni, da je iQ izredno okreten, poleg tega pa ga boste lahko potisnili v vsak kotiček, saj je le malce daljši od nakupovalnega vozička. Presenetljivo je tudi to, kako lepo se avtomobil pelje izven mesta in celo na avtocesti. Avtocestnih 130 km/h se boste brez težav držali, kar je pohvalno, glede na to, kako kratka je medosna razdalja. Je pa res, da avtocesta nikakor ni njegovo osnovno okolje.
Pri takšnem motorju bi raje imel ročni menjalnik, menim pa celo, da tako zmogljivega agregata iQ ne potrebuje in tudi testna poraba je s skoraj osmimi litri prevelika. Najbolj bi torej priporočil šibkejši motor in samodejni menjalnik, saj je z njim sukanje po mestnih ulicah enostavnejše.
In cena? Takšen iQ stane več kot dvajset tisoč evrov. Za ta znesek si seveda lahko omislite mnogo večji in bolj prostoren avtomobil, a tisti, ki vas iQ vseeno mika, že veste zakaj. Z njim boste okretni, predvsem pa posebni. In, če si to lahko privoščite, potem le brez zadržkov.
tehnični podatki | toyota iQ 1,33 Dual VVT-i CVT |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1329 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 72 (98) pri 6000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 123 pri 4400 |
menjalnik | samodejni, brezstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 2985 x 1680 x 1500 |
medosna razdalja v mm | 2000 |
prtljažnik v litrih | 170 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 930 (340) |
največja hitrost v km/h | 170 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,6 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,3/4,4/5,1 |
poraba na testu v l/100 km | 7,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 13.180 |
cena testnega vozila v EUR | 17.300 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 20.390 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!