Gre za nov 1,6-litrski dizelski motor, katerega odlikujeta majhna poraba goriva in majhen izpust CO2. Glavna naloga novega motorja je predvsem dvig prodajnih številk dizelskih različic in napovedan umik močnejšega 2,2-litrskega motorja. Motor, ki doseže 88 kW in 300 NM navora, od prej omenjenega tehta kar 47 kilogramov manj. S 94 g/km CO2 in kombinirano porabo goriva 3,6 litra na sto prevoženih kilometrov velja za prvi model, ki na evropski trg vstopa s tehnologijo 'earth dreams'. Mehansko trenje je primerljivo z bencinskimi motorji, saj je manjše za 40 odstotkov. Na novo oblikovan je tudi menjalnik, ki je sedaj 7 kilogramov lažji in kompaktnejši. Nov sistem vzvratne prestave pa izboljša obremenitev med prestavljanjem in znižuje raven hrupa.
Novosti in izboljšav je bilo deležno tudi podvozje vozila. Zaradi spremembe kota previsa se pri Hondi lahko pohvalijo s 24 % boljšo bočno stabilnostjo vozila, hitrejše je tudi prestavno razmerje krmilnega sistema. Za prijetno izkušnjo skrbi sistem ANC, ki aktivno izničuje hrup v potniški kabini. Vozniku so na voljo še sistemi ECO assist, idle stop in gumb ECON, ki za dosego manjše porabe goriva prilagodi delovanje klimatske naprave. Za aktivno varnost skrbi nadzor stabilnosti VSA, prilagodljiv tempomat, šest varnostnih blazin in zavorni sistem za ublažitev naleta. Pri pasivni varnosti velja omeniti karoserijsko konstrukcijo po tehnologiji naprednega projektiranja in aktivna prednja vzglavnika. Navdušenja med potniki bo deležna najbolj prostorna notranjost v C-segmentu in 477 litrov prtljažnega prostora.
Da bo vsak kupec prišel na svoj račun, bodo poskrbeli štirje paketi opreme: comfort, sport, lifestyle in executive. Vstopna, akcijska cena v svet civica 9. generacije znaša 14.990 €, opremljen pa je z bencinskim 1,4 litrskim motorjem I-VTEC in paketom comfort. S tem paketom opreme bo za nov 1,6-litrski dizelski motor potrebno odšteti 18.490 €. Doplačilo za nivo opreme sport znaša 1.500 € in še dodatnih 2.100 € za opremo lifestyle. Različica executive je na voljo z močnejšim 2,2-litrskim dizelskim motorjem, nakup le te pa bi denarnico olajšal za 24.190 €. Do konca letošnjega leta naj bi na slovenske ceste zapeljalo 60 do 80 vozil, pri katerih se bo pod pokrovom motorja skrival nov 1,6-litrski motor i-DTEC. V začetku prihodnjega leta pa lahko pričakujemo tudi prihod karavanske različice.